Licitatie Publica - Construire retea de canalizare si statie de epurare in com.Bazna, jud.Sibiu.
Anunt de participare numarul 33366/21.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bazna
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.500, Localitatea: Bazna, Cod postal: 557030, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Capalnean, Tel.0269850088, Email: [email protected], Fax: 0269850102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire retea de canalizare si statie de epurare in com.Bazna, jud.Sibiu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: com.Bazna, jud.Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie de lucrari pentru constructia retelelor de canalizare si a statiei de epurare a apelor reziduale in com.Bazna, jud.Sibiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructia unei retele de canalizare in intravilanul com.Bazna, jud.Sibiu silucrari de constructii-montaj pentru 1 statie de epurare in loc.Bazna, jud.Sibiu.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 558, 879 si 3, 655, 541RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 36.000 lei;Garantia de buna-executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, conf.O.G.7/2006;HG 856/07.08.2007;Bugetul Local al com.Bazna.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici la data incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de ORC;Certificate de atestare fiscala emise de Adm.Fin.Publice Locale si Primarie de pe raza localitatii unde sunt inregistrati , ca si contribuabili, ofertantii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006.
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006)va fi de min.7.000.000 lei.Profit la 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;informatii privind personalul tehnic de specialitate;informatii privind pregatirea profesionala;declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului in ultimii 3 ani;declaratie privind echipamentele si utilajele de care dispune operatorul economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Existenta in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu valoarea de min.750.000 lei.Recomandare de buna-executie pentru o lucrare similaracu valoarea de min.750.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
servicii post-vanzaresi asistenta tehnica
10%
Descriere:
3.
costuri de functionare
10%
Descriere:
4.
termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar 500 de lei la casieria Primariei Bazna sau OP vizat in contul Primariei nr.RO10TREZ57721300205XXXXX, TREZORERIA MEDIAS.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 14:15
Locul: Sala de sedinte a Consilului Local al com.Bazna , str.Tudor Vladimirescu nr.500, jud.Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori autorizati;delegati din partea ofertantilor, identificati prin imputerniciri si acte de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform disp.art.272 alin.3, OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com.Bazna
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.500., Localitatea: Bazna, Cod postal: 557030, Romania, Tel.0269-850.088, Email: [email protected], Fax: 0269-850.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 10:29