Licitatie Publica - Construire scoala cu 22 Sali de clasa si reabilitare si modernizare cladire internat la grupul scolar Goga Ionescu din orasul Titu, jud. Dambovita
Anunt de participare numarul 98218/19.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Titu
Adresa postala: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Localitatea: Titu, Cod postal: 135500, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Andrei, Tel.0245651095, Email: [email protected], Fax: 0245651097, Adresa internet (URL): https: //www.e-licitatie.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire scoala cu 22 Sali de clasa si reabilitare si modernizare cladire internat la grupul scolar Goga Ionescu din orasul Titu, jud. Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Grupul Scolar Goga Ionescu din orasul Titu, jud. Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire scoala cu 22 Sali de clasa si reabilitare si modernizare cladire internat la grupul scolar Goga Ionescu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45262700-8-Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 323, 786RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Cuantum 40.000 lei; Perioada de valabilitate 90 de zile; Forma de constituire: prin virament bancar sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4 - fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 confirmata prin certificate constatatoare; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; Formular 2-Informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani >4.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 pentru obiectul de activitate necesar indeplinirii contractului; Certificat de atestare a sistemului de management al mediului ISO 14001; Certificat de atestare a sistemului de management al sanatatii si securitatii in munca OHSAS 18001; Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cel putin 3 lucrari; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(min. schela, elevator, buldoexcavator, autobasculanta); Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; cerinta minima obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari(min. sef santier, RTE, CQ); Declaratie privind protectia muncii; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii si finalizarii cu succes in ultimii 5 ani a unuia sau cel mult 3 contracte avand ca obiect lucrari de modificare sau construire de cladiri a carui valoare sa fie cel putin egala cu 2.000.000 LEI, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2010 10:00
Locul: Primaria orasului Titu, str.Pictor N. Grigorescu, nr.1, Titu, jud.Dambovita, Sala de sedinte a C.L.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: strada Emil Zolla, nr. 4, Ploiesti, judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 107071, Romania, Tel.0244/522445 /interior 111 si 0244/522445/interior 126, Email: [email protected], Fax: 0244-522.452, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspxidInstitutie=42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contesator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Titu, departamentul juridic
Adresa postala: str. Pictor N. Grigorescu, nr. 1, Localitatea: Titu, Cod postal: 135500, Romania, Tel.+40 245651095, Email: [email protected], Fax: +40 245651097
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 15:57