Licitatie Publica - CONSTRUIRE SCOALA CU 36 SALI DE CLASA MARGHITA -etapa I
Anunt de participare numarul 70442/29.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Marghita
Adresa postala: C.Republicii nr.1, Localitatea: Marghita, Cod postal: 415300, Romania, Punct(e) de contact: Eva Bisa, Tel.035409977, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0359409982, Adresa internet (URL): www.marghitaonline.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE SCOALA CU 36 SALI DE CLASA MARGHITA -etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Marghita, str. Progresului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele obiective de investitii sunt urmatoarele:
-Construire scoala cu 36 Sali de clasa avand regim de inaltime P+3E
-Construire centrala termica - cladire anexa necesara furnizarii agentului termic pt scoala (combustibil gaze naturale) avand regim de inaltime parter
-instalatii interioare de energie electrica, instalatii de incalzire, instalatii sanitare, instalatii de ventilare-procurare si montare instalatii centrala termica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului: Construire scoala cu 36 Sali de clasa avand regim de inaltime P+3E si centrala termica ( cladire anexa necesara furnizarii agentului termic pt scoala) avand regim de inaltime parter
Valoarea estimata fara TVA: 10, 483, 546RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ulterior pot fi achizitionate noi lucrai similare conf.art 122, lit jal OUG nr.34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 200000RON.Cuantumul garantiei de buna executie 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, asocierea acestora va trebui legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat;
Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
Persoane juridice/fizice romane: Certificat emis de oficiul registrului comertului sau Autorizatie de functionare / altele echivalente, Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala , Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui: sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2005, 2006, si 2007 si ca a inregistrat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin 9.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani precum si contractele de executie aferente, insotite de certificari de buna executie si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiInformatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economicInformatii referitoare la utilaje, instalatiiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicStandarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a cel putin doua contracte care au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructii cladirilor administrative sau de invatamant scolar de minim 5.200.000 lei( fara TVA) In caz de asociere capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilorOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, fapt pentru care se va nominaliza Seful de santier, Conducatorul punctului de lucru, responsabilul cu controlul calitatii (CQ)si Responsabilul Tehnic cu executia, (RTE) care trebuie sa fie atestat I.S.C. pe domeniile specifice lucrarilor .Ofertantul va prezenta lista dotarilor si modul de asigurare pe perioada derularii contractului ( se vor prezenta contracte sau conventii de inchiriere) Se vor prezenta, in copie legalizata, dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor avizat de un organism acreditat, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
durata de executie ( minim 12 luni, maxim 24 luni)
10%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare
5%
Descriere:
4.
Perioada de garantie acordata lucrarii (min. 24 luni, max. 60 luni)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: prin ordin de plata sau bani cash la caseria autoritatii contractante in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de apel, sectia de contencios administrativ in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Marghita
Adresa postala: str. C.Republicii nr.1, Localitatea: Marghita, Cod postal: 415300, Romania, Tel.00-40-259362001, Email: [email protected], Fax: 00-40-359409982, Adresa internet (URL): www.marghitaonline.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2008 13:54