Licitatie Publica - Construire scoala cu 8 sali de clase in loc. Ciumesti, Jud. Satu Mare
Anunt de participare numarul 27191/08.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I-VIII Ciumesti
Adresa postala: CIUMESTI, STR. CAREIULUI NR. 319-320 JUD. SATU MARE, Localitatea: Ciumesti, Cod postal: 447262, Romania, Punct(e) de contact: ZOLTAN ERDEI, Tel.0261-821221, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261-821221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire scoala cu 8 sali de clase in loc. Ciumesti, Jud. Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: loc. Ciumesti, Str. Bisericii Nr. 319 Jud. Satu Mare
Cod postal 447262
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unei noi cladiri de scoala cu 8 sali de clasa, 2 laboratoare, biblioteca, sala profesorala, directiune, secretariat, aula(spatiu polivalent recreatie), grupuri sanitare, magazie pentru lemne in regim P+1E-inclusiv instalatiile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unei noi cladiri de scoala cu 8 sali de clasa, 2 laboratoare, biblioteca, sala profesorala, directiune, secretariat, aula(spatiu polivalent recreatie), grupuri sanitare, magazie pentru lemne in regim P+1E-inclusiv instalatiile
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 30000 RONGarantia de buna executie a lucrarii reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul local al comunei Ciumesti conform HG 300/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a participa individual sau in grup de operatori asociati conform art. 44 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din OUG 34/2006
Certificate de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa structura actionariatului si obiectul de activitate pentru persoanele juridice/fizice straine
Document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care candidatul/ofertantul este resident.
Documentele vor fi prezentate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte principala piata a afacerilor si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani cu cifra medie anuala minima de 1500000 RON ; asigurarea riscului profesional: dovada asigurarii
Bilant contabil la 30 iunie 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani cu lucrari similare in valoare de 250000 euro; lista echipamentelor si utilajelor; efectivul mediu anual al angajatilor; manual de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu ordin de plata in contul Scolii cu clasele I-VIII Ciumesti RO97TREZ54724650271XXXXX deschis la Trezoreria Carei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 12:00
Locul: Scoala cu clasele I-VIII Ciumesti loc. Ciumesti, Str. Bisericii Nr. 319 Jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare a ofertelor reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante si observatori de la Directia Generala a Finantelor Publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Comitetul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Satu Mare Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Decembrie 1918 Nr.6, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0231712275, Fax: 0261716441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 10:33