Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire Scoala cu cls. I-IV si Gradinita - Magura cu Liliac


Anunt de participare numarul 64892/25.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I-VIII Draganesti de Vede
Adresa postala: COM. DRAGANESTI DE VEDE, Localitatea: Draganesti de Vede, Cod postal: 147130, Romania, Punct(e) de contact: ION BALTESCU, Tel.0247462316, Email: [email protected], Fax: 0247462316
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Comunei Draganesti de Vede - Teleorman
Adresa postala: com. Draganesti de Vede - Teleorman, Localitatea: Draganesti de Vede, Cod postal: 147130, Romania, Tel.0247466392, In atentia: Primarului
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Comunei Draganesti de Vede - Teleorman
Adresa postala: com. Draganesti de Vede - Teleorman, Localitatea: Draganesti de Vede, Cod postal: 147130, Romania, Tel.0247466392, In atentia: Primarului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire Scoala cu cls. I-IV si Gradinita - Magura cu Liliac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Magura cu Liliac, com Draganesti de Vede, Jud. Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii montaj si instalatii la obiectivul de investitie "Scoala cu cls. I-IV si Gradinita - Magura cu Liliac " lucrare noua, conform proiectului tehnic, a listelor de cantitati de lucrari si caietelui de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
45311000-0-Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45331000-6-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie noua: Scoala cu cls. I-IV si Gradinita - Magura cu Liliac
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 100, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare 2500 lei7% din valoarea estimativa a contractului fara TVA, constituita in max 3 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 12A Declaratia privind eligibilitatea2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local3. Formular 12B Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/20064. Formular 12C Declaratia privind calitatea de participant la procedura5. Certificat constatator eliberat de O.R.C. de pe langa Tribunalul in raza caruia operatorul economic isi are sediul6. Actul constitutiv impreuna cu actele aditionale de modificare la zi7. Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Copii legalizate ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani2.Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul constructiilor, - formular 12J3. Declaratie privind lichiditatea generala, calculata conform ultimului bilant contabil4.Declaratie privind solvabilitatea patrimoniala, conform ultimului bilant contabil,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 3 ani. formular 12F ;2.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru executarea lucrarilor la obiectivul de investitie ofertat formular 12H.3.Declaratie privind listea contractelor de lucrari aflate in derulare.- formular 12F5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formular 12I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 11:00
Locul: Primaria Draganesti de Vede, Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUAREREPREZENTANTII LEGALI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Legislatia fiscala: www.mfinante.roLegislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.roProtectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL ISJTELEORMAN
Adresa postala: STR. Carpati nr. 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Tel.0247312712
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 18:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer