Licitatie Publica - Construire Scoala de Arte si Meserii partea I Albac jud. Alba
Anunt de participare numarul 59348/23.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Albac (Consiliul local al Comunei Albac)
Adresa postala: Str.Closca Nr 9, Localitatea: Albac, Cod postal: 517005, Romania, Punct(e) de contact: Petru Tiberiu Todea, Tel.0742042326, Email: [email protected], Fax: 0258777549
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire Scoala de Arte si Meseriipartea IAlbac jud. Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc.Albac. str.Closca Nr.9
Jud.Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire scoala si garsoniere profesori, cantina si club , extindere si mansardare internat, construire centrala termica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari se gasesc in listele de cantitati cuprinse in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 120 000 Lei; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetullocal din transferuri de la Ministerului Educatiei si Cercetarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor articolului 44 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrul Comertului
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
Certificatul privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de impozite si taxe locale
Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatii la bugetul de stat
Copia certificatului de inregistrare emis de catre Camera de Comert si Industrie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil vizat si inregistrat la 31.12.2007
Bilant contabil vizat si inregistrat la 31.06.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minima in anul 2007 minim 3 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic.
Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea persoanelor de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Informatii cu privire la subcontractanti, insotite de acordurile de subcontractare
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu ordin de plata in contul din trezorerie sau numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante : Loc.Albac.Str.Closca.Nr.9 Jud.Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Peresoane imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos Nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Str. I.C.Bratianu, Nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810289, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia actuala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic Primaria Albac
Adresa postala: Str.Closca , Nr.9, Localitatea: Albac, Cod postal: 517005, Romania, Tel.0258777549, Email: [email protected], Fax: 0258777549, Adresa internet (URL): www.primariaalbac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 09:55