Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire scoala de muzica si arte plastice in incinta curtii Scolii Nr. 75


Anunt de participare numarul 102839/29.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZA
Adresa postala:  Aleea Barajul Dunarii Nr 5, Sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  032754, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Invatamant Cultura, Tel. 0213260427, Fax:  0213260427, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de Invatamant
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: unitati de invatamant
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire scoala de muzica si arte plastice in incinta curtii Scolii Nr. 75
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrarilor :
Scoala Nr. 75 ? Str. Pictor Gh. Petrascu, Nr. 49
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire scoala de muzica si arte plastice in incinta curtii Scolii Nr. 75
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire scoala de muzica si arte plastice
Valoarea estimata fara TVA: 23, 240, 573.55RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform prevederilor art.122, lit.j) dinOrdonanta de urgenta nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 224.000 lei RON; Conform Fisa de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului pentru proiectant si executant: Declaratii privind eligibilitatea - completata in conformitate cu formularul 12A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu formularul 12B; Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social in copie legalizata sau original; Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social in copie legalizata sau original ; Certificat constatatorobiect de activitate cod CAEN ? eliberatde MinisterulJustitiei in original sau copie legalizata la notariat ; Certificat de inregistrare fiscalaeliberat de Ministerul Justitiei copie legalizata la notariat.
Conform fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiaeconomico-financiara pentru proiectant si executantInformatii privindsituatia economico-financiara -(1) Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, prin prezentarea urmatoarelor documente relevante, cum ar fi: a) bilantul contabil pentru exercitiul financiar din anul 2007, 2008, 2009, vizat si inregistrat de organele competente .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
b) declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani;
Conform fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Situatiaeconomico-financiara pentru proiectant si executantDeclaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (44.000.000 lei fara TVA, echivalent a10.507.713, 61 EURO - la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 10.05.2010:1 EURO = 4, 1874 lei).Conform fisa de date.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea teh si/sau prof pt proiectant/executantInformatii privind capacitatea tehnica -Pt atribuireacontractului
in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionala ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita pentru proiectant urmatoarele: Olista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-form 12F;Fisa de informatii generale -form 11A; Obligatii contractuale in desfasurare- form 11B; Experienta similara- Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a 3 contracte de servicii de proiectare faza PT+ DE pentru serv similare-formularul 11C; Recomandare-se sa prezinte cate o recomandare pt fiecare serv care va fi prezentat la cerinta minima ref la exp sim;In scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita executantului, in functie de specificul, de volumul si de complexitatealucrarii ce urmeaza sa fie executate, urmatoarele: Fisa de informatii generale- form 11 A; Obligatii contractuale in desfasurare -form 11B; O lista a lucrar executate in ultimii 5 ani form 12F; Experienta similara -Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de natura similara- Se va completa form 11C si se va anexa copie de pe contract, recomandare, PV la terminarea lucrarilor;Recomand -se va prezenta o recomdare pt lucrari care va fi prez la cerinta minima referitoare la experienta similara; Resurse umane si structura managementului- O declaratie referitoare la efect medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt serv si lucr-form 12I; Inf. priv masurile de protectia muncii -form 11E;Inf privid dotarile spec - form 12H; Instructiuni privind sub/asoc-form 12G; Ist lit- form 11 D; Standarde de asigurarea a calitatii valab pt proiect si exec-Inf priv standarde de asig a calit; Standarde de protectie a mediului pentru proiectant si executant-Informatii privind standarde de protectie a mediului; Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca pentru proiectant si executant.Conform fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru ctr de servicii -Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a 3 contracte de servicii de proiectare faza PT+ DE pentru servicii similare, a caror valoare totala sa fie de minim 778.000 LEI fara TVA, echivalent a185.795, 48 EURO(la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 10.05.2010 :1 EURO = 4, 1874 LEI).Pentru ctr de lucrari - Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de natura similara avand o valoare de minim 14.000.000 LEI fara TVA, echivalent a3.343.363, 42 EURO(la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data 10.05.2010 :1 EURO = 4, 1874 LEI).Conform fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere: Propunerea tehnica
3.
Termen de executie
5%
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2010 11:00
Locul: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei Nr 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050082, Romania, Tel. 0213159190, Email:  [email protected], Fax:  0213159190
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf prevederilor legale din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Invatamant Cultura - Serviciul Invatamant
Adresa postala:  Str Vasile Lucaciu Nr 34, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030694, Romania, Tel. 0213260427, Fax:  0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer