Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire sediu administrativ Directia Silvica Bacau.


Anunt de participare numarul 55829/16.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: PRIN Directia Silvica Bacau, in baza imputernicirii nr. 11511/12.05.2008, Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Director, Tel.0234588959, Email: [email protected], Fax: 0234571905, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire sediu administrativ Directia Silvica Bacau.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Hemeiusi, sat. Lilieci, Parcul Dendrologic Hemeius, judetul Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire sediu administrativ Directia Silvica Bacau.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Regim inaltime: S(tehnic)+P+1E; Hmax = 9 m; S construita (parter) cadire birouri = 800 m2; S construita garaje = 180 m2; S construita subsol = 288 m2; S construita etaj 1 = 712 m2; S desfasurata (inclusiv subsol) = 1800 m2 (fara garaje); S desfasurata totala = 1980 m2.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 990, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 95000 RON, constituita prin scrisoare de garantie bancara sau fila cec/ ordin de plata confirmat de banca sau numerar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursepropii. Plata se va face la 30 zile de la acceptarea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pe parcursul indeplinirii contractului, ofertantul are obligatia de a respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national. Informatii detaliate despre aceste reglementari se pot otine de la Inspectia Muncii Bacau.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: - prezentare formular Informatii generale - prezentare formular Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent- prezentare formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Cerinta obligatorie: - prezentare formular Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local prin certificate emise de catre organisme abilitate valabile la data deschiderii ofertelor
Persoane juridice / fizice romane. Cerinta obligatorie:
- prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente;Persoane juridice /fizice straine. Cerinta obligatorie:
- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- prezentare autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este resident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentarebilant contabil la 31.12.2007;
- prezentare formular Informatii privind situatia economico-financiara. Nivelulcifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de 14 970 000 lei.Capacitate financiara
- prezentare formular , ,Informatii privind situatia economico-financiara , ,
- Nivelul minim al capacitatii financiare va fi de 415 800 lei, justificat prin : scrisoare de garantie bancara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - prezentare formular Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari similare in valoare de 1497000 lei.- In acest sens se vor prezenta:
1. contracte similare,
2.procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.3. recomandari din parte beneficiarilor.
- prezentare formular Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere,
- se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului- responsabilul tehnic cu executia va prezenta atestat MLPTL in domeniul lucrarilor de constructii civile.
- prezentarea formularului Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- prezentarea certificatului de autorizare pentru laborator de incercari betoane si fier beton propriu
- in cazul in care nu exsista laborator propriu, se va prezenta un contract pentru efectuarea de incercari de laborator cu un laborator autorizat precum si certificatul de autorizare al acestuia.- prezentare formular Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca nu este cazul, formularul se completeaza cu NU ESTE CAZUL, Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: - certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii sau alte dovezi si documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Standarde de protectia mediului. Cerinta obligatorie: - certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 14001 privind protectia mediului sau alte dovezi si documente echivalente.Standarde de protectia muncii: Cerinta obligatorie: - certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 18001 privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale sau alte dovezi si documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 14:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234519816, Email: [email protected], Fax: 0234207601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel.0234588959, 120, Email: [email protected], Fax: 0234571905
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer