Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire sediu administrativ primarie


Anunt de participare numarul 64667/24.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cetateni (Primaria comunei Cetateni)
Adresa postala: Sat Cetateni, str. Negru Voda, nr. 176, Judetul Arges, Localitatea: Cetateni, Cod postal: 117240, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Anton Mercan, Tel.0248544005, Email: [email protected], Fax: 0248544090, Adresa internet (URL): www.primariacetateni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire sediu administrativ primarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cetateni, judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construire si dotare a sediului administrativ in care isi va desfasura activitatea Primaria si Consiliul Local al comunei Cetateni avand o suprafata desfasurata de 992 m.p.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare constructie la cheie pentru sediu administrativ Primarie si Consiliu Local in comuna Cetateni, judetul Arges avand o valoare desfasurata de 992 m.p.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 028, 633.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a lucrarilor - 5% din valoarea fara TVA a lucrarilor;Garantia de participare la licitatie - 10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12 A);
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 semnata de reprezentantul legal al ofertantului (formular 12 B)
c) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a contributiilor sociale;
d) Cazier fiscal
e) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular 12 C);
f) Imputernicire legala, semnata de catre administrator sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei;
g) Cazier judiciar pentru persoana care semneaza declaratiile din formularul 12A, 12B, 12C;
h) Certificat constator emis de ORC - copie legalizata;
i) Certificat de inregistrare (CUI) - copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani;
b) Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
c) Scrisoare de bonitate din partea unei banci sau unei societati de audit financiar/contabil recunoscuta (original)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri pe ultimul an trebuie sa fie de minim 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantii vor prezenta lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 12F)
b) experienta similarac) Recomandari (in original sau copie certificata) din partea altor beneficiari
d) Declaratie privind dotarile specifice cu utilaje;(Formular 12 H)
e) Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul, inclusiv CV-uri; (formular 12 I)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in executia de lucrari. Dovada va consta in prezentarea in copie , semnata si stampilata a minim 2 contracte- se vor prezenta cel putin 2 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face prin ordin de plata in contul nostru deschis la Trezoreria Municipiului Campulung sau in numerar la caseria Primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 11:00
Locul: Primaria comunei Cetateni - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti ofertantii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, cod postal 030084, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, cod postal 030084, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Cetateni - Serviciul Secretariat
Adresa postala: Strada Negru Voda nr. 175, ,Localitatea: Cetateni, Cod postal: 117240, Romania, Tel.0248.544.005, Email: [email protected], Fax: 0248.544.090, Adresa internet (URL): www.primariacetateni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2008 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer