Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire sediu Facultate pentru Studierea Tehnologiei Prelucrarii Produselor Alimentare


Anunt de participare numarul 65025/29.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 260400, Email: [email protected], Fax: +4 0232 260400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire sediu Facultate pentru Studierea Tehnologiei Prelucrarii Produselor Alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu, nr. 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire sediu Facultate pentru Studierea Tehnologiei Prelucrarii Produselor Alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214300-3 - Constructie de institutii de invatamant superior (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga lucrare
Valoarea estimata fara TVA: 14, 285, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 284000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va realiza prin ordin de plata in cont de Trezorerie. Finantarea se realizeaza de la Bugetul de stat cu destinatie speciala pentru obiective de investitii in continuare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatoruleconomic va fi exclus dintr-o procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, daca: - a fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva- se afla intr-una sau mai multe din situatiile de mai jos si numai daca s-a solicitat expres aceasta, respectiv ca:
-este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administratorjudiciar;
-activitatile sale comerciale sunt suspendate sau fac obiectul unui aranjament cu creditorii;
- face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiilede mai sus;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingeri eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta;
- se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat(Certificate de atestare fiscala , locala si buget)
Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPersoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani(extras din bilantul contabil al celor 3 ani)
Firma sa inregistrezeprofit in acesti ani.
Informatii privind cifra de afaceri
Scrisoarede bonitate bancara din care sa rezulte: Demonstrarea ca operatorul economic are disponibile linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniSolvabilitate patrimoniala = 30%;Lichiditate generala = 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniFisa privind experienta similara
Recomandari
Autorizatie ISCIR pentru montajsi punere in functiune utilaje de ridicat (ascensoare de persoane si marfa)
Autorizatie ANRGN (gaze naturale) pentru instalatii interne de utilizare
Autorizatie eliberata de ISCIR montaj si punere in functiunecazane de 500 Kw;
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului angrenat in executia lucrarii cunominalizarea acestora
Atestate RTE
Dovada dispunerii de laboratoare de incercari materiale
Dovada certificarii ISO 9001, ISO 14001, OHSAS18001
NOTA: Daca ofertantul este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici se va prezenta un acord de asociere. Cerintele minime vor fi indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara 2 (doua) lucrari executate si finalizate, in valoare cumulata cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, dovedite prin contracte si pv receptie semnate de beneficiar si avizate de IJC;
- minim 5Se solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
5%
Descriere:
3.
programul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin ordin de plata sau direct la casieria universitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2008 11:00
Locul: Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 3104642, Fax: +40 232 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.+40 232 260600, Email: [email protected], Fax: +40 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 232 407509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2008 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer