Licitatie Publica - Construire sediu Judecatoria Zarnesti
Anunt de participare numarul 88532/13.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BRASOV
Adresa postala: 15 NOIEMBRIE 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: OLTEANU GEORGE, Tel.0268419615-int.362, Email: [email protected], Fax: 0268418054, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire sediu Judecatoria Zarnesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zarnesti, Tohanul Vechi, strada Aleea Uzinei, f.n.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Terenul pe care seva construi noul Sediu pentru Judecatoria Zarnesti se afla in orasul Zarnesti, Tohanul Vechi, Str. Aleea Uzinei, f.n., Judetul Brasov, are o suprafata de 2 500 mp si este proprietatea Statului Roman.Regimul de inaltime al cladirii este S+P+E.Instalatiileaferente: sanitare, electrice, termice, gaze naturale, ventilatie si climatizare, curenti slabi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire anexata acestui anunt ce poate fi descarcata gratuit de pe SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 762, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 94.000 lei.Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul total al contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conf. art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
3.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarii care face obiectul procedurii de licitatie deschisa.
4.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
5.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (conform Formularului nr. 5 si anexa la Formularul nr. 5);
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului conform Formularului nr.6- Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant conform Formularului nr. 9;
- Declaratie cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari (se vor prezenta CV-uri pentru persoanele de specialitate responsabile de indeplinirea contractului, pe specialitati (arhitectura, rezistenta, instalatii: termo-ventilatii, electrice, sanitare si curenti slabi) precum si declaratii pe propria raspundere ale acestora referitoare la lucrarile similare la care au participat)-cerintaspecificata in Formularul nr. 9;
- Recomandari din partea a doi beneficiari pentru lucrari similare (cu stampilele si semnaturile lizibile );
-Informatii privind subcontractantii.
-Standarde de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 in constructii si lucrari de instalatii sau echivalente emise de organisme recunoscute, conform prevederilor legale in vigoare-Standarde de protectia muncii: Certificat ISO 18001 OHSAS privind Sistemul Sanatatii si Securitatii Ocupationale sau echivalent conform prevederilor legale in vigoare
- Standarde de mediu: Certificat ISO 14001 privind managementul mediului sau echivalent conform prevederilor legale in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Propunere tehnica
10%
10
Descriere: conform punctajului din fisa de date a achizitiei
2.
Pretul ofertei
90%
90
Descriere: conform algoritmului din fisa de date a achizitiei
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
Pondere componenta tehnica: 10 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 18:00
Locul: Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP), www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3 Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/414054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-privind documentatia de atribuire, 5 zile de la data publicarii acesteia, incepand cu ziua urmatoare datei de publicare.-privind rezultatul procedurii: in termenul prevazut la art. 256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul economico-financiar al autoritatii contractante
Adresa postala: Tribunalul Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 5000097, Romania, Tel.0268419615-362, Email: [email protected], Fax: 0268418054
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2009 17:08