Licitatie Publica - CONSTRUIRE SEDIU NOU AL PRIMARIEI CALINESTI,JUDETUL MARAMURES
Anunt de participare numarul 51589/07.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALINESTI (CONSILIUL LOCAL CALINESTI, JUDETUL MARAMURES)
Adresa postala: CALINESTI, NR.379, JUDETUL MARAMURES, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 437075, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE ANDREICA, Tel.0262373346, Email: [email protected], Fax: 0262373084, Adresa internet (URL): calinesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE SEDIU NOU AL PRIMARIEI CALINESTI, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Calinesti, nr.26, judetul Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul investitiei este construirea unui sediu nou al primariei Calinesti, judetul Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele caracteristici: Constructia va fi amplasata pe un teren in forma neregulata in suprafata de 6.612 mp, Sc=398, 73 mp, Su=1.186, 18 mp, Sd=1.406, 84 mp
Valoarea estimata fara TVA: 3, 007, 445RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 35.000 lei, Garantia de buna executie 8%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la incheierea contractului se va prezenta acordul legalizat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare si prezentare formular B;Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de DGFP pentru persoanele juridice din Romania cu perioada de valabilitate.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar;Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu perioada de valabilitate.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar;Imputernicire de semnatura (Formular nr.21).Declaratie privind calitate de participant la procedura (Formular 12 C)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani;Scrisoare de bonitate bancara;
Bonitate financiara(solvabilitate patrimoniala si lichiditate generala);Un document cu suma maxima a creditului optenabil nominalizat pe proiectul licitat. emis de o institutie financiara abilitata;
Identificarae financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului C3;
Proces verbal de receptie;Recomandare avizata de ISC pentru fiecare lucrare inclusa in formularul C3, Completarea si prezentarea formuarelor E(Declaratie privind utilajele si echipamentele )tehnice , si F( Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1869 din06.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria institutiei sau OPT in contul RO07TREZ43721360250XXXXX, TREZORERIA SIGHETU MARMATIEICod fiscal 3694837
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Calinesti, nr.26, judetul Maramures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieide evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici, observatori autorizati.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VIZITA IN TEREN 20.05.2008, 0ra 12.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: 4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Financiar Contabil
Adresa postala: Str. Principala Nr.26, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 437075, Romania, Tel.0262-373346, Email: [email protected], Fax: 0262-373084, Adresa internet (URL): calinesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 08:04