Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire sistem de canalizare si modernizare drum comunal DC 107,com.Valea Seaca jud.Bacau


Anunt de participare numarul 80692/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA SEACA (CONSILIUL LOCAL VALEA SEACA)
Adresa postala: COM.VALEA SEACA, JUD.BACAU, Localitatea: Valea Seaca, Cod postal: 607660, Romania, Punct(e) de contact: ION PRAVAT, Tel.0234/255022, Email: [email protected], Fax: 0234/255420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire sistem de canalizare si modernizare drum comunal DC 107, com.Valea Seaca jud.Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Valea Seaca, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elab PT, DE, doc obt.avize si acorduri, PAC, asistenta tehnica din partea proiectantului si construire sistem de canalizare si modernizare drum comunal DC 107, com.Valea Seaca jud.Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet sarcini, Elab PT, DE, doc obt.avize si acorduri, PAC, asistenta tehnica din partea proiectantului si construire sistem de canalizare si modernizare drum comunal DC 107, com.Valea Seaca jud.Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 8, 268, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : Lot 1 64.000 leiLot 2 - 99.000 leiGarantia de buna executie: 5%din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici in nume propriu, asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl.eligibilitate ;Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr.34/2006;Cert. constatatoare privind indepl.obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contrib. pt. asigurarile sociale de statCertificat constator emis de oficiul registrului comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare persoane juridice/fizice straine; prezentare Certificat de cazier judiciar al persoanei/persoanelor autorizate , prezentare Certificat de cazier fiscal al operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificare financiara; Inf. privind situatia ec-fin.Informatii generale, completind formularele din docum. de atribuire;Copie bilanturi pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008;Scrisori de bonitate din partea unei banci;Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic sau dupa caz, grupul de operatori economici are acces la sau ca are disponibile resurse negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pt a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniRecomandari de la alti clientiPentru ofertantul lotului 1 - Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract de aceeasi valoare cu lucrarea supusa licitatiei, pentru ofertantul lotului 2 - Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract de aceeasi valoare cu lucrarea supusa licitatieiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului
Ofertantii sa dispuna de RTE , responsabil cu calitatea pentru ambele domenii si produse pentru constructii. ISO 9001, ISO 14001, ISO18001 sau echivalent.
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru proiectare
Copii dupacel putin 1 contract de aceeasi natura si complexitate cu cea supupa licitatiei in ultimii 3 ani pentru fiecare lot; Ofertantul activitatii de proiectaretrebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin 2 ingineri proiectanti de specialitate CFDP (cai ferate drumuri si poduri) si cel putin 2 ingineri proiectanti de specialitate CH (constructii hidrotehnice) sau IC (instalatii pentru constructii) sau echivalent cu experienta in domeniu .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului local Valea Seaca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau Str.Cuza Voda nr.1 Bacau
Adresa postala: Str.Cuza Voda nr.1 Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Valea Seaca -Compartimentul juridic
Adresa postala: comuna Valea Seaca, Localitatea: Valea Seaca, Cod postal: 607660, Romania, Tel.0234/255022, Email: [email protected], Fax: 0234/255420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer