Licitatie Publica - Construire sistem de canalizare si modernizare drum comunal DC 107,com.Valea Seaca, jud.Bacau
Anunt de participare numarul 78924/01.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA SEACA (CONSILIUL LOCAL VALEA SEACA)
Adresa postala: COM.VALEA SEACA, JUD.BACAU, Localitatea: Valea Seaca, Cod postal: 607660, Romania, Punct(e) de contact: ION PRAVAT, Tel.0234/255022, Email: [email protected], Fax: 0234/255420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire sistem de canalizare si modernizare drum comunal DC 107, com.Valea Seaca, jud.Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Valea Seaca, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elab PT, DE, doc obt.avize si acorduri, PAC asistenta tehnica din partea proiectantului si exec sistem de canalizare si modernizare drum comunal DC 107 com. Valea Seaca, jud. Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini. Elab PT, DE, doc obt.avize si acorduri, PAC asistenta tehnica din partea proiectantului si exec sistem de canalizare si modernizare drum comunal DC 107 com. Valea Seaca, jud. Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 8, 268, 750RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pt serv/lucr.suplim se incheie un nou contract cu valoare de max 50% din val.contr.initial
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : Lot 1 64.000 leiLot 2 - 99.000 lei Garantia de buna executie: 5%din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea siimbunatatirea mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate; Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr.34/2006;Cert.
constatatoare privind indepl.obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv
cele locale, precum si contrib. pt. asigurarile sociale de stat; Certificat constator emis de oficiul registrului comertului; Documente care dovedesc o forma de inregistrare persoane juridice/fizice straine; prezentare certificat de cazier judiciar al persoanei/persoanelor autorizate; prezentare de cazier fiscal al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificare financiara; Informatii privind situatia economico-financiara; Informatii generale, completand formularele din documentatia de atribuire;Copie bilanturi pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008;Scrisori de bonitate din partea unei banci;Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru realizare cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;
Recomandari de la alti clienti;Pentru ofertantul Lotului 1-Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei; Pentru ofertantul Lotului 2-Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei;
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului. Ofertantii sa dispuna de RTE, manager sistem de mediu, responsabil cu calitatea in domeniu. ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalent. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru proiectare.Copii dupa cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei in ultimii 3 ani;Ofertantul activitatii de proiectare trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin 2 ingineri proiectanti de specialitate CFDP(cai ferate drumuri si poduri) si cel putin 2 ingineri proiectanti de specialitate CH(constructii hidrotehnice) sau IC(instalatii pentru constructii) sau echivalent cu experienta in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 12:00
Locul: Consiliul local Valea Seaca, judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea siimbunatatirea mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Valea Seaca
Adresa postala: comuna Valea Seaca, judetul Bacau, Localitatea: Valea Seaca, Cod postal: 607660, Romania, Tel.0234255022, Email: [email protected], Fax: 0234/255420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 23:19