Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire sistem de canalizare si modernizare drum DC 107,com.Valea Seca jud.Bacau


Anunt de participare numarul 70565/07.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA SEACA (CONSILIUL LOCAL VALEA SEACA)
Adresa postala: COM.VALEA SEACA, JUD.BACAU, Localitatea: Valea Seaca, Cod postal: 607660, Romania, Punct(e) de contact: ION PRAVAT, Tel.0234/255022, Email: [email protected], Fax: 0234/255420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire sistem de canalizare si modernizare drum DC 107, com.Valea Seca jud.Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Valea Seaca, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elab PT, DE, doc obt.avize si acorduri, PAC, asistenta tehnica din partea proiectantului si exec sistem de canalizare si modernizare drumDC 107 com. Valea Seaca, jud. Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elab PT, DE, doc obt.avize si acorduri, PAC, asistenta tehnica din partea proiectantului si exec lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 8, 268, 750RON
II.2.2) Optiuni
Da
Da Pt serv/lucr.suplim se incheie un nou contract cu valoare de max 50% din val.contr.initial
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : Lot 1 64.000 leiLot 2 - 99.000 leiGarantia de buna executie: 5%din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate ;Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr.34/2006;Cert. constatatoare privind indepl.obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contrib. pt. asigurarile sociale de statCertificat constator emis de oficiul registrului comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-persoane juridice/fizice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificare financiara; Inf. privind situatia ec-fin.Informatii generale, completind formularele din docum. de atribuire;Copie bilanturi pe ultimii 3 ani;Scrisori de bonitate din partea bancilor;Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pt realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniRecomandari de la alti clientiPentru ofertantul lotului 1 -Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei, pentru ofertantul lotului 2 -Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatieiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului
Pentru ofertantul lotului 2 va face dovada ca dispune de cel putin 3 sudori (otel si polietilena) autorizati ISCIR.Ofertantii sa dispuna de RTEsi responsabil cu calitatea in domeniu. ISO 9001, ISO 14001, ISO18001 sau echivalent, AFER pentru subtraversari linii CFCopie autorizatiei responsabilului cu controlul tehnic de calitate si a responsabilului tehnic cu executiaLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru proiectare
Copii dupacel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supupa licitatiei in ultimii 3 ani; Ofertantii activitatilor de proiectare vor face dovada personalului angajat cu carte de munca sau contracte de colaborare pentru 2 ing. specialitatea CFDP si 2 ing.proiectanti CH sau IC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se radica in urma unei solicitari scrise din partea op.ec inainte cu 1 zi.Plata se FACE la casieria unitatii sau in cont bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2009 12:00
Locul: ConsiliulLocalal comunei Valea Seaca, judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Stavropoleos 6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str.Cuza Voda nr.1 Bacau cod postal 600274, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Valea Seaca -Compartimentul juridic
Adresa postala: Com Valea Seaca, judetul Bacau, Localitatea: Valea Seaca, Cod postal: 607660, Romania, Tel.0234255022, Email: [email protected], Fax: 0234255420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2009 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer