Licitatie Publica - CONSTRUIRE SPATII DE SCOLARIZARE
Anunt de participare numarul 54617/04.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL VISEU DE SUS
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN RUS, Tel.0262353488, 0262352880, Email: [email protected], Fax: 0262352990, Adresa internet (URL): www.primariaviseudesus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE SPATII DE SCOLARIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Tudor Vladimirescu nr. 2 , Viseu de Sus, Maramures, 435700
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea spatiilor de scolarizare conform proiectului si a devizului de lucrari anexat caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea spatiilor de scolarizare conform proiectului si a devizului de lucrari anexat caietului de sarcini, format din: parter, etaj, mansarda si amenajarile interioare aferente.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 RON;Garantia de de buna executie: retineri succesive de 5% din valoarea facturilor partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si sponsorizari internationale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare formulare conform anexa 2 si anexa 3Cerinta obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata. Certificatul trebuie sa fie in termen la data deschiderii ofertelor.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.- alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: bilant la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente;Cerinta minima : completare formular anexa 4Cifra de afaceri realizata in domeniul de activitate aferent obiectului contract de achizitie (conform CPV), pentru anul 2007, de cel putin valoarea estimata a contractului de achizitie prezent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: 1 contract similar colaborare cu o autoritate publica locala;Cerinta minima: minim 3 recomandari cu privire la obiectul contractului de achizitie, din partea unor institutii publice locale;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
485 / 04.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la caseria unitatii, str. Tudor Vladimirescu nr. 2 , Viseu de Sus, Maramures, 435700, sau virament in trezorerie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 13:00
Locul: str. Tudor Vladimirescu nr. 2 , Viseu de Sus, Maramures, 435700
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii sau prin imputernicire din partea reprezentantilor legali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr.19 , Localitatea: Viseu de Sus, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Tel.0262352880, Email: [email protected], Fax: 0262352990, Adresa internet (URL): www.primariaviseu.info
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2008 11:22