Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire Spital Orasenesc Sinaia


Anunt de participare numarul 144935/16.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Adresa postala: SINAIA, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: DANA TIU, Tel. +40 244311788, Email: [email protected], Fax: +40 244314509, Adresa internet (URL): www.primariasinaia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii specifice autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire Spital Orasenesc Sinaia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: oras Sinaia, str. Spitalului, nr. 2,
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari construire spital orasenesc Sinaia. Executarea lucrarilor se va face pe baza proiectului tehnic de executie si a detaliilor de executie. Nota Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 31.496.862, 03 lei (fara cheltuieli diverse si neprevazute)Valoarea totala estimata este de 33.890.223, 13 lei (cu cheltuieli diverse si neprevazute incluse)In cadrul proiectului la cap.5.3 este prevazuta pozitia , ,Cheltuieli diverse si neprevazute" cu o valoare de 2.393.361, 10 lei (fara TVA)- reprezentand aprox. 7.6% (din valoarea estimata a contractului)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
32235000-9-Sistem de supraveghere cu circuit inchis (Rev.2)
32551100-1-Conexiuni telefonice (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
35121700-5-Sisteme de alarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari construire spital orasenesc Sinaia. Executarea lucrarilor se va face pe baza proiectului tehnic de executie si a detaliilor de executie. Nota Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 31.496.862, 03 lei (fara cheltuieli diverse si neprevazute)Valoarea totala estimata este de 33.890.223, 13 lei (cu cheltuieli diverse si neprevazute incluse)In cadrul proiectului la cap.5.3 este prevazuta pozitia , ,Cheltuieli diverse si neprevazute" cu o valoare de 2.393.361, 10 lei (fara TVA)- reprezentand aprox. 7.6% (din valoarea estimata a contractului)
Valoarea estimata fara TVA: 33, 890, 223.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 629.937 lei, din care cuantumul sumei corespunzator prevederilor art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 10.709, 68 lei. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament contul de lei este RO28TREZ5295006XXX000609 ? Trezoreria Busteni, deschis in beneficiul orasului Sinaia, cod fiscal 2844103. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii se va folosi Formularul nr.16. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Plata in euro se face in contul RO55RNCB0209013053230004 deschis la BCR Sinaia. In cazul asocierilor, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor atasa Formularul nr.17 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Bugetul judetului Prahova si Bugetul local Oras Sinaia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Formular nr.2.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.3 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de subcontractanti, dupa caz.d)Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 1.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, de subcontractant, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta : Vlad Oprea? Primar Oras Sinaia; Marian Panait ?Administrator Public; Gheorghe Badaran ? Viceprimar; Beatrice Radulescu-SecretarComisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. DANA TIU ? Sef Serviciu Investitii si Achizitii Publice ? Presedinte cu drept de vot;2. CRISTINA HARAPU? Inspector serv. Investitii si Achizitii Publice ? membru;3. ION NEGUTOIU ? Sef serv. Venituri si cheltuieli - membru;4. CONSTANTA COTOFANA ? Inspector serv. Investitii si Achizitii Publice ? membru;5. MARIA MARIN ? Sef serv. Urbanism ? Dezvoltare urbana si cadastru ? membruMembrii de rezerva: 1. DORINA BANITA - Inspector Serv Investitii si Achizitii Publice2.PAULA VASILE ? Inspector serv. Venituri si cheltuieli3. ILIE VOICU ? Inspector serv. Urbanism ? Dezvoltare urbana si cadastru4.CRISTINA BADEA ? Inspector serv. Venituri si cheltuieli5. CORNELIA DANICIUC ? Inspector serv. Venituri si cheltuieliPersoanele care au aprobat bugetul aferent A.C. necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt: Gheorghe Badaran? cons.local; Anca Hogea ? cons.local; Ariesan Aurora? cons.local; Remus David? cons.local; Nicolae Iosifescu? cons.local; Daniela Toma?cons.local; Suvaina Mihai Dan? cons.local, Vasile Gheorghe ? cons. local; Dan Septimiu ? cons.local; Lupoiu Iulian ? cons.local; Peticila Ion ? cons.local; Boteanu George C-tin ? cons.local; Balescu Marius Catalin? cons.local; Cautes Cristina? cons.local, Cretu Pompiliu ? cons.local; Ferentz Roberto Cristian ?consilier local; Staicu Constantin Claudiu-consilier local.e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul 2.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.f)Certificatul privind impozitele si taxele locale pentru toate punctele de lucru ce apar in certificatul constatator, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.g)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.h)Se solicita cazierul judiciar al operatorului economic-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.i)Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare pt dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. a)Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al respectivului operator economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC), faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.b)Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele, actuale la data limita de depunere a ofertelor, vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.c)Atestat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip B, pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0.4 KV. Vor prezenta atestat (valabil la data limita de depunere a ofertelor) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine atestarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta atestare.
d) Autorizatie in executia de lucrari de instalatii gaze medicale, valabila la data limita de depunere a ofertelor)depunerii ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta autorizare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Prez.bilanturilor contabile vizate si inreg de organele competente/extrase de bilant/ rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor etc.la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012. b)Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2010, 2011 2012-Informatii generale Cerinta minima: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010-2012) trebuie sa fie de minimum 62.993.724, 00 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Curs valutar mediu lei/euro pt. anii: 2010-1euro=4, 2099 lei; 2011-1euro=4, 2379 lei;2012-euro=4, 4560 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente/extrase de bilant/ rapoarte de audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. la: 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b) Completare Formular nr.6- Informatii generale, in original. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Liderul de asociere va prezenta un Formular centralizator pentru cifra de afaceri a asocierii in ansamblu). In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Nota 1: Persoanele juridice/fizice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducerea autoriz. in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota 2: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul. Nota 3: Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale lei/valuta stab. de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara/situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 si 190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare/ tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1 si d)si art. 69^1 din OUG 34/2006.
Informatii privind subcontractantii.
Declaratie privind subcontractantii.
Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/leasing/cu contract de
inchiriere/comodat sau alte forme de punere la dispozitie, a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Utilaje necesare: automacara, incarcator telescopic echipat pentru lucrarile electrice, buldozer, excavator, autocamion, autobasculanta, ciocan de abataj pneumatic, picamer, cilindru compactor pentru compactare, mai mecanic, aparat de sudura prin brazare.
Echipament pentru testarein conformitate cu standardul EN ISO 7396?1 si HTM 02-01.
Utilaje/Dotari
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Experienta similara a) Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultim. 5 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract sau cel mult 5 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie in valoare minim de 31.496.800 lei fara TVA (cerinta poate fi indeplinita prin cumul), insotita de certificari de buna executie. Executarea de lucrari similare de natura si complexitatea celei ce se doreste a fi contractata in prezenta procedura, b)Se vor prezenta fise de exp similara, pentru max 5 contracte finalizate, iar valoarea cumulata a acestora trebuie sa fie de min 31.496.800 lei.
2.Responsabil tehnic cu executia, studii suprioare domeniul: Constructii civile, pentru care se vor prezenta si: - Atestat RTE - Legitimatie RTE ? viza valabilala data limita de depunere a ofertelor
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
Personal Personalul cheie: 1.Manager de proiect cu experienta profesionala specifica de minimum 3 ani,
3.Sef santier, studii superioare Facultatea constructii civile, specializarea constructii civile, cu implicarea specialistului intr-un proiect similar.4. coordonator lucrari de instalatii - studii superioare constructii civile, specialitatea instalatii pentru constructii, cu implicarea specialistului intr-un proiect similar.
9. Inginer electronist/automatist, absolvent
de studii superioare, avizat de inspectoratele de politie jud. sau de Directia Generala de Politie a Mun. Bucuresti pe raza careia soc. isi are sediul, respectiv pers. fizica, domiciliul, pt instalatii electrice de curenti slabi si service, conf. L 333/2003, art 34, alin(1).
5 Responsabil tehnic cu executia autorizat in domeniul- Instalatii in constructii, cu Atestat RTE, Legitimatie RTE ? viza valabila la data limita de depunere a ofertelor
6.Responsabil Controlul Calitatii, cu Decizie interna de numire.
7.Sudor calificat in sudura prin brazare, autorizat ISCIR in conformitate cu PT -CR9 si EN ISO 7396-1. Vor prezenta: - Autorizatie ISCIR
10.Inginer instalatii electrice-avand exp. in coordonarea lucrarilor de instalatii electrice, Legitimatie ANRE? viza valabila la termenul limita de depunere a ofertelorNota1.Operatorii economici vor prezenta documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV pentru personalul cheie.
Nota 2 Ofertantii vor prezenta un grafic privind activitatile, timpul necesart si resursele umare necesare ducerii la indeplinire a contractului. In cazul in care activitatile se suprapun, operatorii economici vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. In caz contrar ofertele care nu vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post, vor fi respinse.
8. Electrician autorizat ANRE, minim gradul IIB,
Operatorul economic va face dovada obligatorie a certificarii de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 13485 de catre un organism acreditat (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) sau echivalentul lui (copie ?conform cu originalul?).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului, (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului, (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr.7, in original - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, insotite de declaratiile Formularul 7.1., Formularul 7.2.Pentru sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale sustinatorul va anexa la Angajament si documentele doveditoare (copie conform cu originalul) de la cap. III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala? modalitatea de indeplinire.Completare Formular nr.5, in original - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici.Pentru sustinerea capacitatii economice si financiare sustinatorul va anexa la Angajament si documentele doveditoare(copie conform cu originalul)de la cap. III.2.2)Capacitatea economica si financiara ? modalitatea de indeplinire.Completare Formular nr.1.1, in originalCompletare Formular nr.2.1, in original. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.Completare Formular nr.1.2, in original.Completare: Formular nr.11? Declaratie privind subcontractantii, in originalFormular nr.12? Acord de subcontractare, in originalCompletare Formular nr.1.2, in originalCompletare Formular nr.3, in original1. Completare Formular nr. 13, in original2. Completare Formular nr.14, in original3. Completare Formular nr.15, in originala) Pentru utilajele detinute in proprietate se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Lista de inventar pe care vor fi marcate utilajele necesare.b)Pentru utilajele care nu sunt detinute in proprietatese va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? contractul de inchiriere/comodat/ sau alte forme de punere la dispozitie.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul.Se va completa Formularul nr.9, in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.a) Formularul nr.8 ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, in original. b) Formularul nr.8a - Experienta similara, in original.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii (lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?) dupa elementele relevante ale contractelor (denumirea contractului, partile contractante, valoare, obiectul si durata contractului, semnaturi) si certificari de buna executie;Certificarile de buna executie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prin ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Se va completa cate o fisa cu experienta similara pentru fiecare contract care urmeaza sa fie luat in calcul ca si experienta similara. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, iar pentru anul in curs transformarea in lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare la licitatie.Curs val mediu lei/euro pt anii: 2008 -1 euro = 3, 6827 lei2009 -1 euro = 4, 2373 lei2010 -1 euro = 4, 2099 lei2011 -1 euro = 4, 2379 lei2012 -1 euro = 4, 4560 lei2013 pentru anul in curs transformarea in lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicarii anuntului.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2.- Atestat RTE - Legitimatie RTE ? viza valabilala data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 3.CV-urile personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 4.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.Se vor completa Formularul nr.10 si Formularul nr.10.1, in original. Schimbarea personalului cheie se face numai in cazuri bine justificate si numai cu acordul scris al autoritatii contractante, cu specialisti care indeplinesc aceleasi conditii. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2.Autorizatii, certificate de atestare, specializari, alte documente, relevante pentru contract, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 3.CV-urile personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 4.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2.CV-urile personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 3.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2.Autorizatii, certificate de atestare, specializari, alte documente, relevante pentru contract, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 3.CV-urile personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 4.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2.Autorizatii, certificate de atestare, specializari, alte documente, relevante pentru contract, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 3.CV-urile personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 4.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2. Decizie interna de numire responsabil controlul calitatii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 3.CV-ul personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 4.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2.autorizatii, specializari, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 3.CV-urile personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 4.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2.Autorizatii, certificate de atestare, specializari, alte documente, relevante pentru contract, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 3.CV-urile personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 4.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1.Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 2.Autorizatii, certificate de atestare, specializari, alte documente, relevante pentru contract, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; 3.CV-urile personalului cheie ?Formular nr.10.2, in original; 4.Declaratie de disponibilitate pentru personal ? Formular nr. 10.3 in original.5.Legitimatie ANRE? viza valabilala termenul limita de depunere a ofertelornota: Op.economic clasat pe primul loc va prezenta documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV pentru personalul cheie. Acestea vor fi prezentate in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeazaSe va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
15%
Descriere: Durata maxima de executie a lucrarilor este de 24 luni. Ofertare unei perioade de executie mai mari de 24 luni are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma, conform Art.36 alin.2.lit.b) din HG 925/2006 actualizata. Durata minima de executie a lucrarilor este de 18 luni. Ofertarea unei perioade de executie mai mici de 18 luni nu va fi punctata suplimentar
3.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20%
Descriere: Perioada minima de garantie este de 60 luni, oferta care propune o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 60 luni are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforme, conform Art.36 alin.2 lit.b) din HG 925/2006 actualizata. Perioada maxima de garantie a lucrarilor exececutate este de 96 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mare de 96 luni nu va fi punctatsuplim.imentar.Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2013 11:00
Locul: Primaria Oras Sinaia, Bd Carol I, nr 47, jud Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de ofertanti, observatori ANRMAP, UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic interesat sa realizeze vizita pe teren trebuie sa trimita autoritatii contractante o solicitare scrisa cu min 24h inaintea datei stabilite pentru vizita in teren. Pt demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in cap.III.2 din prezenta Fisa a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG.nr.925/2006, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare-Anexa nr.58?Model decl initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Daca uzeaza de acest drept ofertantul are obligatia de a prezenta certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens. Conditiile pentru participarea la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. IMM-urile benef de o reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie. Ofertantii care se incadreaza in categ IMM conform Legii 346/2004 va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens(Formularulnr.17). In cazul ofertelor cu punctaje egale situate pe primul loc, modalitatea de departajare o va constitui pretul cel mai scazut. In cazul in care egalitatea persista ofertantii vor prezenta o noua oferta financiara, in plic inchis. Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi declarat castigator. Pt vizualizarea documentelor de atribuire incarcate in SEAP operatorul economic trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizare de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contencios-juridic al Primariei Sinaia
Adresa postala: Bd Carol I, nr.47, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel. +40 244311788, Fax: +40 244314509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2013 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer