Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE DIN ORASUL TEIUS


Anunt de participare numarul 19641/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oras Teius
Adresa postala: oras Teius, str. Clujului, nr. 80, Localitatea: Teius, Cod postal: 515900, Romania, Punct(e) de contact: Iacob Dorin Mateica, Tel.0258/851075, In atentia: dl. Salca Dorin, Email: [email protected], Fax: 0258/851075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE DIN ORASUL TEIUS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL TEIUS, JUD. ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIRE STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE DIN ORASUL TEIUS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Statie de epurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORMA CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 50.000 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCALFONDURI DE MEDIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL ESTE DECLARAT CASTIGATOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.181-OUG 34/2006
CERTIFICAT FISCAL PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUICERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA
STATUTUL SOCIETATII SI CONTRACTELE DE SOCIETATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI
IDENTIFICARE FINANCIARA
SCRISOARE DE BONITATE
SCRISOARE DE CONFORT BANCAR
LICHIDITATI MAI MARI DE 100%
RECOMANDARI SI CERTIFICATE CARE SA ATESTE CALITATEA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI
LISTA CU ECHIPAMENTELE SI UTILAJELE FOLOSITE
LISTA CU PERSONALUL IMPLICAT IN DESFASURAREA PROIECTULUI INSOTITA DE CV
CERTIFICATE PRIVIND STANDARDE DE PROTECTIE A MEDIULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASERIA PRIMARIEI ORASULUI TEIUS, LOCALITATEA TEIUS, STRADA CLUJULUI, NR.80
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, LOCALITATEA TEIUS, STRADA CLUJULUI, NR.80, JUD. ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DECLARATIE DE PARTICIPANT LA PROCEDURAIMPUTERNICIRE SCRISAIMPUTERNICIRE DE SEMNATURA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ALBA
Adresa postala: STRADA IULIU MANIU, NR.24, JUD. ALBA, Localitatea: ALBA-IULIA, Cod postal: 510134, Romania, Tel.0258/811184, Fax: 0258/811184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM CODULUI DE PROCEDURA CIVILA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI TEIUS
Adresa postala: STRADA CLUJULUI, NR.80, JUD. ALBA, Localitatea: TEIUS, Cod postal: 511111, Romania, Tel.0258/851101, Fax: 0258/851101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2007 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer