Licitatie Publica - CONSTRUIRE STATIE DE EPURARE IN COMLOSU MARE SI CANALIZARE URBANA A LOCALITATILOR COMLOSU MARE,COMLOSU MIC,LUNGA
Anunt de participare numarul 28186/15.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COMLOSU MARE
Adresa postala: COMLOSU MARE, 655, TIMIS, Localitatea: Comlosu Mare, Cod postal: 307120, Romania, Punct(e) de contact: BARBARA RAMONA JAKOBY, Tel.0256 364114, In atentia: FLORIN VACARESCU, Email: [email protected], Fax: 0256 364114, Adresa internet (URL): www.primariacomlosumare.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE STATIE DE EPURARE IN COMLOSU MARE SI CANALIZARE URBANA A LOCALITATILOR COMLOSU MARE, COMLOSU MIC, LUNGA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Comlosu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de lucrari privind executia statiei de epurare de tip mecanico-biologic de capacitate 300-500mc/zi , canalizare din PVC greu in lungime de min. 15 km cu camine din prefabricate de beton si din PVC greu si trei statii de pompare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252000-8 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
infrastructura
utilitati publice
Valoarea estimata fara TVA: 3, 034, 545RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 20000 RON;garantia de buna executie a contractului - 7% din valoarea estimata fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural instituit prin OG 7/2006; cofinantare din bugetul local al comunei Comlosu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;
Cazier judiciar/ certificat echivalent;
Cazier fiscal;
Formularul 12 B privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34.2006;
Certificat de atestare fiscala emis de DGFP;
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta , documentele ofertei si contractul;
Certificat constatator emis de ORC;
Autorizatia de functionare/alte documente;
Certificatulde inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilla 30.06.2007;
Scrisoare de bonitate bancara;
declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani (min. 9000000 RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul12 F;
Formularul 12 H;
Formularul 12 I;
Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a personalului responsabil de indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, experti cooptati, reprezentanti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA- SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator desprte un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Comlosu Mare
Adresa postala: Comlosu Mare nr. 655, Localitatea: Comlosu Mare, Cod postal: 307120, Romania, Tel.0256/364114, Email: [email protected], Fax: 0256/364114, Adresa internet (URL): www.primariacomlosumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2007 10:48