Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea Centrului de Management Integrat al Deseurilor, inclusiv Statie de Sortare si Statie de Compost in Borosneu Mare, Judetul Covasna. Construirea Statiei de Transfer in Targu Secuiesc, Judetul Covasna.


Anunt de participare numarul 134236/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szabo; Agoston, Tel. +40 267311190, In atentia: BAKI Janos, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea Centrului de Management Integrat al Deseurilor, inclusiv Statie de Sortare si Statie de Compost in Borosneu Mare, Judetul Covasna.Construirea Statiei de Transfer in Targu Secuiesc, Judetul Covasna.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Centrului de Management Integrat al Deseurilor, Borosneu Mare, judetul Covasna. Centrul de Management Integrat al Deseurilorva include un depozit ecologic, o statie de sortare si o statie de compostare.Dupa implementarea activitatilor de reciclare, se estimeaza ca aproximativ 50.000 tone de deseuri vor necesita depozitare.Amplasamentul Borosneu Mare are o dimensiune de 15.7 ha, se afla intr-o zona relativ izolata si ofera posibilitatea de dezvoltare a altor facilitati in apropierea depozitului ecologic. Capacitatea totala de stocare a depozitului Borosneu Mare este de 0.93 milioane m³, iar perioada de viata este estimata la 21 ani. Depozitul va avea 3 celule. Prima celula va avea aproximativ 4.4 ha (suficienta pentru 8.8 ani de operare), iar costurile sunt parte din proiect. In afara de stocare, depozitul va include un sistem de managent al apei pluviale, o statie de tratare a levigatului si colectare de gaze si sistem de ardere cu flacara. In cadrul CMID va exista si o cladire administrativa, un pod basculant (cantar pentru autovehicule rutiere), o cladire de receptie, parcari si facilitati conexe. Statia de compostare, cu o capacitate de 12.000 tone/an, va fi formata din zona de receptie, zona de compostare, zona de maturare si zona de stocare. Statiei de Transfer, cu o capacitate de 8.000 tone/an, la Targu Secuiesc, judetul Covasna. Statia va avea drum de acces in rambleu a masinilor colectoare de deseuri, care vor fi transferate in containere de 20 T. Dupa umplere containerele vor fi ridicate de masini speciale care descarca in gropa ecologica de la Borosneu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45253800-3-Lucrari de constructii de statii de compostare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de constructii a Centrului de Management Integrat al Deseurilor, Statiei de Sortare si Statiei de Compostare, precum si proiectarea si executia Statiei de tratare a levigatului, in Borosneu Mare, Judetul Covasna. Executia lucrarilor de constructii a Statiei de Transfer in Targu Secuiesc, Judetul Covasna.
Valoarea minima este valoarea estimata, fara TVA, a contractului initial ce urmeaza a fi incheiat. Valoarea maxima este valoarea estimata totala ce include si valoarea eventualelor lucrari similare celor descrise in documentatia prezenta, pentru care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii prezente privind atribuirea contractului de lucrari, in conditiile prevederilor art. 122 litera j) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Valoarea contractului [minima/maxima] nu se actualizeaza, in aceasta valoare fiind inclusa si rata inflatiei estimata pentru toata durata contractului.
Valoarea estimata fara TVA: intre 47, 456, 259 si 52, 201, 885RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.122 lit.j) din OUG34/2006. Val. estimata a contractului include eventualele suplimentari
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 940.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 90 de zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin: (a) virament bancar in contul RO39TREZ2565006XXX000168.deschis la Trezoreria Sf. Gheorghe (se prezinta O.P.-ul confirmat de banca emitenta ? prezentat in copie), sau(b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin(3) din HG 925/2006 actualizata. Pentru completare se va utiliza Formularul nr.3.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens (la deschiderea ofertelor) prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru garantia de participare va fi in procent de 50% din cuantumul precizat. In situatia unei asocieri, garantia de participare se va constitui in cuantum corespunzator Legii346/2004 art. 16, alin (2) numai in cazul in care toti membrii asocierii indeplinesc conditiile de aplicare a prevederilor acesteia, indiferent in numele caruia din membrii asocierii se constituie garantia de participare. Garantia de participare se va returna de catre Autoritatea Contractanta in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea acceptata a Contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va putea constitui dupa cum urmeaza: (a)Conform prevederilor HG 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare, care devine anexa la contract. In cazul unei asocieri, documentul privind garantia bancara de buna executie va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii. Ofertantul castigator va utiliza pentru completare Formularul nr. 5(b) Conform prevederilor HG 925/2006 art. 90 alin. (3).Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se va depune de catre Contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Structurale, Bugetul de stat si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 7 ? Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006. Se va depune in original. (Note: [a] Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti; [b] In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei [c] In cazul depunerii unei oferte individuale / comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.)Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 8 ? Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr. 34/2006. Se va depune in original. (Note: [a] Acest document nu se solicita in cazul eventualilor subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. [b] In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.)
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 11 ? Certificat de participare cu oferta independenta ? conform ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune in original. (Note: Acest document nu se solicita in cazul eventualilor subcontractanti)
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 10 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006. (Note: persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: TAMAS Sandor ? Presedinte al Consiliului Judetean Covasna, KLARIK Laszlo; Attila ? Administrator Public, BAKI Janos ? Sef UIP, Demeter Pal, Mocsary Gondos Zoltan, Ferencz Ludovic)
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 11 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Se va depune in original.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: [a] In cazul persoanelor juridice romane: (1) Certificat de atestare fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele, eliberat de Administratia Finantelor Publice de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat general de stat. Se va prezenta Formularul-tip eliberat de autoritatile competente, in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.(Nota: Certificarea obligatiilor de plata mai sus-mentionate trebuie sa faca dovada inexistentei datoriilor fata de bugetul general consolidat, corelata cu termenul legal al scadentei de plata, conform art.9 alin(2) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Data la expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571 / 2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.)(2) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data ultimul termen legal fata de data depunerii ofertei ? document eliberat de autoritatile competente, prezentat in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.(3) Certificat privind taxele si impozitele locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data ultimul termen legal fata de data depunerii ofertei ? document eliberat de autoritatile competente, prezentat in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.[b] In cazul persoanelor juridice straine:
(1) vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele in cauza vor fi prezentate in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata.(2) Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata de un notar public. [A] Persoanele juridice romane vor depune urmatoarele:
[1] Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic ? depus in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) si sa contina informatii referitoare la: denumirea completa a operatorului economic, durata de functionare, sediul social, structura actionariatului, persoane imputernicite / administrator, domenii de activitate, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului. (Nota: Inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.)
[2] Cazier judiciar (pentru operatorul economic sau liderul asocierii si asociati, dupa caz) ? depus in original, copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie[B] Persoanele juridice straine vor depune urmatoarele:
[1] Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor depune in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? sau copie legalizata Aceste documente vor trebui sa ateste minimum urmatoarele: denumirea completa a operatorului economic, durata de functionare, sediul social, structura actionariatului, persoane imputernicite/administratori, domenii de activitate, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (viii) domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.
[2]Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din urmatoarele doua optiuni: (a) in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania; (b) inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale romanesti in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asigurarea lichiditatilor.Operatorul trebuie sa faca dovada ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 9.000.000 Lei, pentru o perioada de 5 luni.
Informatii privind rezultatele exercitiilor financiare
Informatii privind cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri globale, vizand activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) in valoare de: 94.000.000 Lei (echivalentul a 21.832.540 Euro).Valorile se vor exprima in Lei si in Euro , la cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv (pt conversia lei/Euro: anul 2008 = 3, 6826, 2009 = 4, 2399, 2010 = 4, 2122).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat EUR vor utiliza ratele de schimb valutar medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta privind cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani va fi indeplinita prin cumul (de catre membrii asociatiei) cifrelor de afaceri.
Scrisoare de bonitate bancara
Angajament de sustinere financiara (daca este cazul).
Declaratie privind asigurarile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Expert-cheie 2: Sef de santier.
Calificari si abilitati:
(a) studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul constructiilor: inginerie civila/ instalatii / hidrotehnica / constructii industriale / imbunatatiri funciare / drumuri si poduri;
(b) buna cunoastere a limbii romane (in caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie translatori competenti in numar suficient, pe cheltuiala proprie)
Experienta profesionala generala: experienta ca sef de santier minim 3 ani.
Experienta profesionala specifica: experienta ca Sef de santier pentru lucrari de depozite ecologice de deseuri municipale sau bataluri pentru deseuri industriale, executate in ultimii 3 ani.
Expert-cheie 3: Responsabil Tehnic cu Executia (RTE).
Experienta ca RTE in minim 1 contract de lucrari executat in domeniul managementului deseurilor/ constructiilor industriale / imbunatatirilor funciare / sistemelor de alimentare cu apa.
Autorizatie MDRL (valabila), in urmatoarele domenii (domeniile pot fi acoperite de unul sau mai multi responsabili):
(a) imbunatatiri funciare sau lucrari hidrotehnice;
(b) constructii civile si industriale;
(c) constructii de drumuri si poduri.
Expert-cheie 4: Responsabil cu controlul calitatii (RCC).
Experienta ca RCCin minim 1 contract de lucrari executat in domeniul managementului deseurilor / constructiilor industriale / imbunatatirilor funciare / sistemelor de alimentare cu apa;
Trebuie sa fie nominalizat prin decizie interna, cu atributii specifice, de catre ofertant.
Expert-cheie 5: Expert in sudarea geomembranei.
Experienta dovedita intr-un contract de constructie a unui depozit ecologic de deseuri, in care a avut atributii in executia lucrarilor de instalare-sudare a geomembranei.
Expert-cheie 6: Personal responsabil cu proiectarea.
Ofertantul (individual sau asociere) trebuie sa aiba o echipa de proiectare formata din cel putin 3 ingineri proiectanti (dintre care un coordonator echipa proiectare si 2 ingineri proiectanti), astfel incat sa poata gestiona activitatile specifice de proiectare, descrise in Caietul de sarcini.
Fiecare proiectant va avea capacitatea dovedita de a realiza planse si desene ale detaliilor de executie pentru lucrari de constructii, utilizand pachete software de tip CAD (proiectare asistata pe calculator).
Informatii privind dotarile specifice.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita Ofertantului sa faca dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele sau echipamentele solicitate (taloane/facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere, sau oricare alte tipuri conform legii).
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
Informatii privind asociatii (daca este cazul).
Autoritatea Contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Oferta depusa de o asociere de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
(a) Oferta trebuie semnata legal de catre toti asociatii. In acest sens unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider-responsabil de contract).(b) Oferta trebuie sa includa un Acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului.
(c) Structura sau constituirea societatii mixte/consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii ex
Angajament de sustinere tehnica (daca este cazul).
In conformitate cu art. 190 alin (1) din OUG 34/2006, capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Pentru a beneficia de sustinerea unei terte persoane, se vor respecta prevederile art. 186 alin (2)si (3), art. 290 alin (2) si (3) si ale art. 11^1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata trebuie indeplinite urmatoarele conditii: in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1) art.190 / OUG 34, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective.
Informatii privind respectarea reglementarilor nationale de mediu.
Ofertantul va respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului.
Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani / Experienta similara.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa faca dovada experientei relevante in cel putin 1 contract, maxim 3 (trei) contracte de lucrari de constructii, finalizate in ultimii 5 ani, din care obligatoriu un contract sa aiba ca obiect realizarea unui depozit conform de deseuri menajere sau extinderea unui depozit conform existent.
Valoare cumulata a celor trei contracte trebuie sa fie 47.000.000 lei, echivalentul in Euro: 10.916.270(curs de referinta lei/eur: 4.3055)Valoarea mai sus-mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara.
Informatii privind capacitatea profesionala
Ofertantul va prezenta echipa propusa pentru executarea contractului, care va contine minim expertii-cheie insirati la acest capitol.
Expert-cheie 1: Manager de proiect / Reprezentantul Antreprenorului.
Calificari si abilitati:
(a) studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul constructiilor(b) studii post-universitare / masterat in domeniulmanagementului/ managementului de proiect
(c) buna cunoastere a limbii romane (in caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie translatori competenti in numar suficient, pe cheltuiala proprie)
Experienta profesionala generala: experienta in calitate de manager de proiect de minim 3 ani
Experienta profesionala specifica: experienta in calitate de Manager de proiect / Reprezentant al Antreprenorului / Coordonator / Lider de echipa in cel putin 1 contract de lucrari executat in in domeniul managementului deseurilor, de complexitatea si natura prezentei documentatii de atribuire.
Standard privind sistemele de management al calitatii.Pentru proiectare si executie:
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea certificarii trebuie indeplinita de operatorii economici in cauza pentru partea /partile pe care le executa din obiectul contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
Standard privind sistemele de management de mediu.Pentru proiectare si executie:
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea certificarii trebuie indeplinita de operatorii economici in cauza pentru partea /partile pe care le executa din obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
424 din 20.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 11:00
Locul: P-ta Libertati Nr. 4, Mun. Sf. Gheorghe, Jud. Covasna, Romania, Cod postal 520008
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL COVASNAProgramul Operational Sectorial ? Mediu 2007-2013CCI: 2007 RO161 PR 015SMIS-CSNR: 20483
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Durata de executie a contractului este de 14 luni, la care se adauga 12 luni termen de garntie.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc ? Se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara va avea pretul cel mai scazut.Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in prealabil conditiile generale si speciale care guverneaza acest contract ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt conditiile proprii ofertantului. Conditiile generale si speciale ale contractului de lucrari vor fi semnate de insusire si acceptare de catre fiecare ofertant.Se recomanda operatorilor economici interesati inspectarea locatiei proiectului pt a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscul si datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentului se va putea face incepand cu data publicarii anuntului de participare. Intentia de vizitare a amplasamentului va fi anuntata in scris, utilizand datele de contact mentionate la I.1) Punct de contact. Dupa confirmarea datei si programului de vizitare de catre CJ Covasna, operatorii economici interesati se vor prezenta la sediul CJ Covasna, la data si ora convenita de parti. De asemenea, CJ Covasna propune tuturor celor interesati o vizita a amplasamentului la o data ce se va comunica ulterior. Intalnirea va fi la sediul Consiliului Judetean Covasna.Caracteristicile amplasamentelor la care se face referire in documentatia de atribuire, dar care nu sunt incluse ca atare in cuprinsul acesteia, vor fi disponibile spre consultare la sediul Autoritatii Contractante, pe tot parcursul perioadei de intocmire a ofertei, cu conditia ca CJ Covasna sa fie instiintata cu cel putin 48 de ore in avans cu privire la intentia de consultare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt conform prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii, nr. 4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel. +40 267311190, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer