Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea Centrului Integrat de Management al Deseurilor (CIMD) in Stauceni din cadrul Proiectului ?Sistemul integrat de management al deseurilor in judetul Botosani?


Anunt de participare numarul 116601/09.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Neagu ? Unitatea de Implementare a Proiectului, Tel. 0231/514712, int.4152, 4111, 4141, In atentia:  d-lui Micu Iulian ? director executiv, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea Centrului Integrat de Management al Deseurilor (CIMD) in Stauceni din cadrul Proiectului ?Sistemul integrat de management al deseurilor in judetul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a depozitului de la Stauceni, jud. Botosani (prima celula si instalatii auxiliare), inclusiv proiectarea, constructiasi punerea in functiune a statiei de sortare si a statiei de tratare a levigatului, conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati, ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a depozitului de la Stauceni, jud. Botosani (prima celula si instalatii auxiliare), inclusiv proiectarea, constructiasi punerea in functiune a statiei de sortare si a statiei de tratare a levigatului, conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati, ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 49, 274, 792RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: - Da, in suma de 800.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form.1A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form.2A;
-certificat ORC;
-cazier judiciar administratori;
-certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie; - certificat constatator de la ORC din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, certificat de inregistrare emis de ORC;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form.9A;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- form.17A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani-form.3A;
-declaratie bancara(in original), ca dispune de, sau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar necesar derularii contractului pe o perioada de 6 luni, in valoare de cel putin 16.000.000 lei sau echivalent, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte;
-bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente;
-decl privind asigurarile, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008 si 2009): mai mare sau egala cu 98.000.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv lista princip lucr exec in ultimii 5 ani-form4A;
- anexa laform.4A;
-fisa de informatii privind experienta similara-form.5A;
-decl priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere-Form6A;
-lista pers. respons: -coodonator proiect;
-inginer de santier;
-inginer de asigurare a calitatii;
-spec. in instalarea geomembranei;
-inginer de proces;
-proiectant;.-experti principali-Anexa la form.6A;CV-urile pers. propuse-form.7A;
-decl. de exclusivitate si disponib.;
-decl priv util si echip de care dispune op ec pt indepl contr-form15A; -decl priv lista asoc si subcontr.-form.10A si partea/partile din contr ce se indep de acestia;
-acord de asociere-form.11A;
-lista subcontr. si partea/partile din contr ce se indep de acestia-form.12A;
-ISO9001/2008, ISO14001/2005 sau echiv;
-sanatate si protectia muncii-form.13A;
-decl.de acceptare a cond. contr.-form.14A
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Operatorul a finalizat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 contract de lucrari de constructie a unui depozit ecologic de deseuri, avand o valoare de minim 40.000.000 lei fara TVA.b) Operatorul economic a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 (un) contract de proiectare si cel putin 1 (un) contract de constructie a unei instalatii de tratare si procesare pentru infrastructura de mediu (de ex.: statie sortare, statie de epurare, instalatie tratare levigat, instalatie colectare si tratare gaz de halda).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3407
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca atasarea in SEAP a Sectiunilor IV si V(caiet de sarcini, liste de cantitati si planse)din Documentatia de atribuire, nu este posibila din motive tehnice(fisierele nu pot fi comprimate prin arhivare sub 5MB, capacitate permisa pentru atasare pe SEAP), in conformitate cu OUG nr.34/2006 art.40 alin(2), in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport magnetic. Sectiunile IV si V(caiet de sarcini, liste de cantitati si planse) se ridica gratuit de la sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam.414. In SEAP s-au atasat sectiunile I, II, si III din Documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer