Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea cladire multifunctionala S+P+M (Post de Politie ,2 apartamente de serviciu,Evidenta populatiei,Biblioteca Comunala, Birou de Stare civila.


Anunt de participare numarul 98989/28.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VETIS (PRIMARIA VETIS JUD. SATU MARE)
Adresa postala: ÂCom. Vetis, Sat Oar, ,Localitatea: ÂVetis, Cod postal: Â447357, Romania, Punct(e) de contact: ÂLudovic Iuhasz, Tel.Â0261820702, Email: Â[email protected], Fax: Â0261820741, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea cladire multifunctionala S+P+M (Post de Politie , 2 apartamente de serviciu, Evidenta populatiei, Biblioteca Comunala, Birou de Stare civila.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Vetis
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea cladire multifunctionala S+P+M (Post de Politie , 2 apartamente de serviciu, Evidenta populatiei, Biblioteca Comunala, Birou de Stare civila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea cladire multifunctionala S+P+M (Post de Politie , 2 apartamente de serviciu, Evidenta populatiei, Biblioteca Comunala, Birou de Stare civila.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de buna executie trebuie sa fie 5% din valoarea totala ofertata(fara TVA';Garantia pentru participare va fi in valoare de 20 000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii care dovedesc eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cuCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributieipentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), la data de 01.03.2010
3.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B2;art. 180 din OUG 34/2006.
Certificat de înregistrare in original emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert siindustrie nationala sau teritorialaprin care se precizeaza obiectul de activitate a firmei, precum si faptul ca nu se afla in stare de faliment sau lichidare;
Certificat de înmatriculare/inregistrare.Fisa de informatii generale;
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 181.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii financiare vizate de DGFPCFS (obligatoriu) din care rezulta Lg, Sp, vr
C(f) = (v(r) x F(r) - Vlce) + Lcn + Dp
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea financiara a candidatului/ofertantului de a sustine executia lucrarii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse realenegrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.
Lichiditate generala; solvabilitate patrimoniala,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: sa fie mai mare de 8 000 000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare generala(Formular B2 din Sectiunea IV)Certificat de la Camera de Comert, Certificat de înregistrare2. Sustinere tehnica (lista cuprinzând subcontractantii , a acordurilor de subcontractare, si formularele care prezinta subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% din îndeplinirea contractului) (Formularul B2A din sectiunea IV);3. Experienta similaraDovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani cel putin a unei lucrari similare: Se solicita cel putin o lucrare similara de valoare mai mare de2 100 000RONPrin lucrare similara se inteleglucrari din codurile CPV 45-7Contractul/contractele de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin lucrarile prevazute de codurile CPV: -45-7Se solicita ca cifra de afaceri in ultimul an sa fie mai mare de 4 000 000 RON. Fara TVA.
Experienta similara va fi insotita si de recomandarea din partea beneficiarului respectiv intocmita in conformitate cu prevederile de la B.3.2. pct. 5.4. Recomandari din partea altor beneficiari/clientiAutoritatea contractanta stabileste , ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii cel putin a trei recomandari in original sau copie legalizata din partea unui beneficiar/client pentru care s-a executat o lucrare similara.5. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru îndeplinirea contractului.(Formularul B4 din sectiunea IV)6. Declaratie care contine informatii privind:
-personalul angajat, asigurarea cu personal de specialitate.(Formularul B5 din sectiunea IV)
-numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului. (Formularul B6 din sectiunea IV)
-Curriculum Vitae pentru personalul de conducere direct responsabil pentru indeplinirea contractului. (Formularul B7 din sectiunea IV)
Fisa/fise de informatii privind experienta similara din ultimii 5 ani (Formularul B3 din sectiunea IV)7.Obligatii contractuale, în desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti. (Formularul B8 din sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani cel putin a unei lucrari similare: Se solicita cel putin o lucrare similara de valoare mai mare de2 100 000RON.Se solicita ca cifra de afaceri in ultimul an sa fie mai mare de 4 000 000 RON. Fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
36luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 12:00
Locul: Primaria Vetis.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stravopoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021.310.46.41, Email: Â[email protected], Fax: Â021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: ÂOradea, Str. Parcul Traian nr. 10, Jud. Bihor;, Localitatea: ÂOradea, Cod postal: Â410033, Romania, Tel.Â0259/426-881, Fax: Â0259/415-903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Vetis
Adresa postala: ÂJud. Satu Mare, Com. Vetis, Sat. Vetis, Str. Principala, Nr. 186, Localitatea: ÂVetis, Cod postal: Â447355, Romania, Tel.Â0261-820702
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer