Licitatie Publica - Construirea depozitului judetean de deseuri din Girov si inchiderea celor trei depozite neconforme de la Bicaz, Roman si Tirgu Neamt , Judetul Neamt, Romania?
Anunt de participare numarul 127932/10.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. 0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea depozitului judetean de deseuri din Girov si inchiderea celor trei depozite neconforme de la Bicaz, Roman si Tirgu Neamt , Judetul Neamt, Romania?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea obiectivelor de investitii necesare implementarii Sistemului de Management Integrat al Deseurilor in judetul Neamt: inchiderea depozitelor neconforme de deseuri Roman, Tirgu Neamt si Bicaz, constructia noului depozit de deseuri Girov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45111000-8-Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
45221117-5-Lucrari de constructii de poduri-bascula (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari care fac obiectul contractului:
? Lucrari de constructii, instalare, punere in functiune si rodaj (unde este cazul) pentru echipamente pentru inchiderea depozitelor neconforme de deseuri Roman, Tirgu Neamt si Bicaz, incluzand in fiecare caz:
o sistematizarea depozitului
o sistem de impermeabilizare a suprafetei depozitului
o sistem de colectare a biogazului
o sistem de colectare a apelor pluviale
o instalatii de monitorizare
? Lucrari de constructie a unui depozit de deseuri nepericuloase (27 ha) pe teritoriul comunei Girov, inclusiv furnizare, montare, punere in functiune si rodaj pentru utilaje si echipamente tehnologice:
o constructia primei celule (7, 72 ha)
o sistem complet de colectare, transport si tratare a levigatului
o sistem detransport si ardere a biogazului
o pod-bascula
o cladire receptie
o statie spalare autovehicule
o cladire administrativa
o zona de securitate
o garaj
o garaj compactor
o statie de carburanti
o utilitati ( alimentare cu energie electrica, alimentare cu apa, sistem PSI, canalizalire)
o reteaua de drumuri interioare si podul casetat de acces in depozit
o sistem de colectare a apelor pluviale
o imprejmuire depozit
o alte lucrari rezultate din proiectul tehnic F3Echipamente care vor fi furnizate de Contractant, inclusiv montare, punere in functiune si rodaj:
? pod-bascula
? instalatie de captare a biogazului
? statie de osmoza inversa
? rezervor levigat700mc
? ministatie de epurare
? statie de carburanti
? centrala termica cladire administrativa
? pompe
? post trafo
? generator electric
? alte echipamente rezultate din fisele tehnice ale Proiectului tehnic F5Servicii de proiectare (proiect tehnic si detalii de executie), pentru urmatoarele componente:
? inchiderea depozitului neconform de deseuri Roman
? inchiderea depozitului neconform de deseuri Tirgu Neamt
? inchiderea depozitului neconform de deseuri Bicaz
Valoarea estimata fara TVA: 59, 367, 404RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 500.000lei iar garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare 80% Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor? - bugetul de stat 18% - bugetul local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate, Neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale, Cazier judiciar al companiei, Declararea calitatii de participant la procedura, Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta, Certificatului unic de inregistrare, Certificatul constatator, Pentru persoane juridice straine: Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Prezentarea documentelor care atesta urmatoarele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: denumirea completa a operatorului economic, durata de functionare, sediul social, structura actionariatului, persoane imputernicite/administratori, domenii de activitate, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare si ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a candidaturii/ofertei si/sau de executare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani a Candidatului individual sau a asocierii trebuie sa fie 105.000.000lei, Ofertantul va demonstra, prin intermediul unei declaratii bancare emise de banca sa, ca dispune de, sau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar necesar derularii contractului pe o perioada de 6 luni. Aceste resurse, in valoare de cel putin 8.500.000 lei sau echivalent, vor fi destinate necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei , contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani. Documentele originale trebuie sa fie: - inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau - insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Lista principalelor contracte de executie de lucrari derulate in ultimii 5 ani, Resurse umane si structura organizatorica, Manager de Proiect / ReprezentantulAntreprenorului, Coordonator echipa de proiectare, Sef de santier ? constructie depozit de deseuri nepericuloase Girov, Sef de santier , Inginer geotehnic, Inginer apa-canal, Inginer retele electrice, Inspector de calitate, Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului, Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii, Certificarea sistemului de management de mediu conform standardului ISO 14001 sau echivalent, ertificarea conform standardului OHSAS 18001 sau echivalent, a sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca, Certificarea conform standardului SA 8000 sau echivalenttoate cerintele trebuiesc indeplinite conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta relevanta in executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul achizitiei, in unul sau mai multe contracte de lucrari cu o valoare cumulata de minimum 57 milioane Lei ;Experienta relevanta (in baza unuia sau mai multor contracte) in executia urmatoarelor tipuri de lucrari: construirea sau extinderea unui depozit controlat de deseuri in conformitate cu directiva UE 99/31/CE si a caietului de sarcini, incluzand instalatii de colectare si tratare a levigatului si instalatii de colectare a biogazului;acoperirea cu strat de argila si stabilizarea solului pe amplasamentul unui depozit de deseuri existent .Experienta relevanta in proiectarea inchiderii unui depozit neconform municipal .Pentru utilajele si echipamentele proprii ale Ofertantului se vor prezenta copii ale documentelor de achizitie (facturi) sau de inmatriculare, iar in cazul in care utilajele sau echipamentele nu sunt in proprietatea Ofertantului, se vor prezenta copii ale contractelor incheiate cu proprietarii, precum si declaratiile de eligibilitate si de neincadrare in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 (Formularul 6.5) privind asemenea sustinatori tehnici. Pentru cilindre compactoare, buldozere, buldo-excavatoare, excavatoare, incarcatoare frontale si autogredere se vor prezenta rapoarte de inspectie eliberate de ICECON sau echivalent in copie certificata pentru conformitate cu originalul( semnate si stampilate de reprezentantul autorizat al ofertantului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
Capacitatea tehnica: 80pct Capacitatea economica si financiara: 20pct.CA 105000000lei, experienta similara- lucrari similare cu o valoare cumulata de minimum 57.000.000lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 13:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel. 0233212890, Fax: 0233211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 14:45