Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea depozitului judetean de deseuri din Girov si inchiderea celor trei depozite neconforme de la Bicaz, Roman si Tirgu Neamt, Judetul Neamt, Romania


Anunt de participare numarul 133933/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. +04 0233212890, Email: [email protected], Fax: +04 0233211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea depozitului judetean de deseuri din Girov si inchiderea celor trei depozite neconforme de la Bicaz, Roman si Tirgu Neamt, Judetul Neamt, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea depozitului judetean de deseuri din Girov si inchiderea celor trei depozite neconforme de la Bicaz, Roman si Tirgu Neamt, Judetul Neamt, Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45111000-8-Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
45221117-5-Lucrari de constructii de poduri-bascula (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea obiectivelor de investitii necesare implementarii Sistemului de Management Integrat al Deseurilor in judetul Neamt: inchiderea depozitelor neconforme de deseuri Roman, Tirgu Neamt si Bicaz, constructia noului depozit de deseuri Girov.Lucrari care fac obiectul contractului: ? Lucrari de constructii, instalare, punere in functiune si rodaj (unde este cazul) pentru echipamente pentru inchiderea depozitelor neconforme de deseuri Roman, Tirgu Neamt si Bicaz, incluzand in fiecare caz: o sistematizarea depozituluio sistem de impermeabilizare a suprafetei depozituluio sistem de colectare a biogazuluio sistem de colectare a apelor pluvialeo instalatii de monitorizare? Lucrari de constructie a unui depozit de deseuri nepericuloase (27 ha) pe teritoriul comunei Girov, inclusiv furnizare, montare, punere in functiune si rodaj pentru utilaje si echipamente tehnologice: o constructia primei celule (7, 72 ha)o sistem complet de colectare, transport si tratare a levigatuluio sistem de transport si ardere a biogazuluio pod-basculao cladire receptieo statie spalare autovehiculeo cladire administrativao zona de securitateo garajo garaj compactoro statie de carburantio utilitati ( alimentare cu energie electrica, alimentare cu apa, sistem PSI, canalizalire)o reteaua de drumuri interioare si podul casetat de acces in depozito sistem de colectare a apelor pluvialeo imprejmuire depozito alte lucrari rezultate din proiectul tehnic F3Echipamente care vor fi furnizate de Contractant, inclusiv montare, punere in functiune si rodaj: ? pod-bascula? instalatie de captare a biogazului? statie de osmoza inversa? rezervor levigat 700mc? ministatie de epurare? statie de carburanti? centrala termica cladire administrativa? pompe? post trafo? generator electric? alte echipamente rezultate din fisele tehnice ale Proiectului tehnic F5Servicii de proiectare (proiect tehnic si detalii de executie), pentru urmatoarele componente: ? inchiderea depozitului neconform de deseuri Roman? inchiderea depozitului neconform de deseuri Tirgu Neamt? inchiderea depozitului neconform de deseuri Bicaz
Valoarea estimata fara TVA: 59, 367, 404RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 500.000 lei.valabilitatea garantiei de participare este egele cu valabilitatea ofertei, 90 de zile de la data deschiderii ofertelor Cuantumul Garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, exclusiv TVA. Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului, inclusiv perioada de notificare a defectelor. Ofertantul castigator poate opta intre urmatoarele moduride constituire a Garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului.Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul astfel deschis va fi de minimum 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.- printr-un instrument de garantare in favoarea Autoritatii Contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care devine anexa la contract;garantia de buna executie se restituie conform art.92 al.4 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri comunitare 80 % - bugetul de stat 18 % - bugetul local 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.
Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documentele care se elibereaza o data pe an in tara de origine a operatorului economic si depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006, a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat (sau echivalent), in luna anterioara deschiderii ofertelor.b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local.c)Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).d)Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind orice litigii trecute sau prezente si arbitraje rezultate in urma unor contracte, incheiate sau in curs de executare, in ultimii 5 ani. Declararea calitatii de participant la proceduraCertificarea participarii la procedura cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Neamt: Presedinte Vasile Pruteanu, Cristina Mititelu ? Secretarul Judetului, Mircea Pintilie Vicepresedinte, Aldo Pellegrini Vicepresedinte, Neculai Cojocariu-director executiv Directia Generala Buget Finante, Conache Gavriliu Doru- director executiv Directia Generala De Dezvoltare Judeteana, Mihaela Popa- Manager proiect Director executiv adjunct juridic Bogdan Bosovici, Popescu Mihail-sef birou Achizitii publice, Luiza Cretu-jurist Birou achizitii.
Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.
Nota 2: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota 3: In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.
Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Pentru persoane juridice/fizice romane - Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) structura actionariatului, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (viii) domeniul principal de activitate, (ix) domenii de activitate secundare si ca (x) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului- ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice/fizice straine Pentru persoane juridice/fizice straine - 1. Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) cel putin 105 milioane Lei.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 al OUG 34/2006.Ofertantul va demonstra, prin intermediul unei declaratii bancare emise de banca sa, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar necesar derularii contractului pe o perioada de cel putin 6 luni. Aceste resurse, in valoare de cel putin 8.500.000 lei sau echivalent, vor fi destinate necesitatilor prezentului contract.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara-Contractele prezentate trebuie sa fi fost derulate in decursul ultimilor 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011).Experienta relevanta in executia delucrari similare cu cele care fac obiectul achizitiei, cu o valoare cumulata de minimum 57 milioane Lei sau echivalent (valoare cumulata in unul sau mai multe contracte);Experienta relevanta in
constructia unui depozit de deseuri menajere nou, in conformitate cu directiva UE 99/31/CE; Experienta relevanta in proiectareainchiderii unui depozit neconform municipal.Resurse umane si structura organizatorica-Personalul cheie propus pentru executia contractului.Manager de Proiect/ReprezentantulAntreprenorului, Coordonator echipa deproiectare, Sef de santier ? depozit Girov, Sef de santier?inchidere depozite neconforme Roman, Tirgu Neamt, Bicaz, Inginer geotehnic, Inginer instalatii, Inginer retele electrice, Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;Prezentarea listei de utilaje si echi
certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Valoarea garantata de catre ofertant, a costurilor de operare anuale maximale aferente instalatiei de tratare a levigatului
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor
10%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 10:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 35 , bloc I 4 parter, Judetul Neamt, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Punctajul pentru factorul de evaluare «Pretul ofertei» se calculeaza astfel: aPentru cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim (70 puncte);b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Pn = (pret minim ofertat / pretul ofertei ?n?) x punctaj maxim 2.Punctajul pentru factorul de evaluare «Punctaj tehnic» se calculeaza astfel: P tehnic = P2 + P3Factori de evaluareP1) PRETUL 70P2) Valoarea garantata de catre ofertant, a costurilor de operare anuale maximale aferente instalatiei de tratare a levigatului 20P3) Perioada de garantie a lucrarilor 10Punctaj total100P2) Valoarea garantata de catre ofertant, a costurilor de operare anuale maximale aferente instalatiei de tratare a levigatuluiOferta care va include cea mai mica valoare a costurilor anuale maximale de operare va primi punctajul maxim ? 20 punctePentru celelalte oferte, punctajul se va calcula conform formulei: P2 = punctaj tehnicoferta n = (cost minim ofertat / cost oferta n) x 20Nota : Estimarea costurilor de operare de catre ofertant se va face in cadrul Formularului 11 in conformitate cu cerintele incluse.P3) Perioada de garantie a lucrarilorPerioada de garantie acordata lucrarii va fi de minimum 24 de luni de la emiterea certificatului de receptie la terminarea lucrarilor.Pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 10 puncte (Perioada de garantie maxim ofertata).Pentru o perioada de garantie cuprinsa intre perioada minima si maxima ofertata se acorda punctajul astfel: P3=x10Oferta care are o perioada de garantie a lucrarilor mai mare de 20 de ani va fi declarata inacceptabila. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Daca ofertele clasate pe primul loc au punctajeegale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui ofertaare cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru cel Bun nr. 27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel. +40 0233212890, Fax: +40 0233211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer