Licitatie Publica - Construirea retelei de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare a localitatii Semlac
Anunt de participare numarul 77777/19.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SEMLAC
Adresa postala: SEMLAC NR. 656, JUD. ARAD, Localitatea: Semlac, Cod postal: 317295, Romania, Punct(e) de contact: LETITIA STOIAN, Tel.0257534137, 0257534135, Email: [email protected], Fax: 0257534137, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea retelei de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare a localitatii Semlac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Semlac
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea retelei de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare a localitatii Semlac
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 lucrare constand in construirea retelei de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare a localitatii Semlac
Valoarea estimata fara TVA: 7, 041, 943.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 140838.86 lei. Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat (desch de fin-100000 lei conf HG 432/2009 priv repartizarea pe proiecte a sumelor defalcate din TVA, Anexa-pozitia 2.18) dif din distrib ult prin atrag sumelor de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa inf genorig;Cer min;decl eligorig;decl priv neincad in sit prev la 181 OUG 34/2006orig;cert ANAF si localeorig sau copie leg;In cazul pers fiz/jur str se vor prez certif mai sus ment(daca in tara de orig se emit acest gen de inscrisuri), doc in echiv insotite de trad leg in limba rom-orig sau copie leg sau o decl pe propr rasp ref la indepl la zi a oblig de plata af ac categ de dat-orig.Of dep de op eco care fig cu dat neach catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi desc/respinse, fara a se mai sol complet ult a doc.Of care contin cert cu term de valab exp la data desch of, vor fi desc/respinse, fara a se mai sol complet ult a doc;cert ORCorig;Nota: Pers fiz/jur str trebuie sa dep doc care dov o forma de inreg/atest ori apart dpdv, in copie leg si trad leg in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant cont pe anii 2006, 2007, 2008 viz/inreg de org competin copie;bal cont pe ult luna inch (aprilie)in copie;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
val min impusa a cif med de af pe ult 3 ani este de 21.125.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princ lucr exec in ult 5 aniorig;RTE si RTC vizat la ziin copie;decl priv utilaje, inst, echip tehnorig;decl prot munciiorig;decl subcontr-orig(daca e cazul);ISO 9001/2001, 14001/2005, OHSAS 18001/2007 emis pentru obiectul de activitate codul CAENin copie simpla semnata pentru conform cu orig;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara cel putin 1 contract, finalizat sau in curs de executie avand ca obiect executia de lucrari similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri cu o valoare minima de 2.112.500 lei fara TVA insotit de recomandare din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate si de procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor (daca este cazul) in copie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 11:00
Locul: Primaria Comunei Semlac, nr. 656, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, consultanti ai autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Satvropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: str. Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/253630, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Semlac
Adresa postala: nr. 656, Localitatea: Semlac, Cod postal: 317295, Romania, Tel.0257/534135, Fax: 0257/534137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 11:27