Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea sediului Inspectoratului de Politie al Judetului Covasna


Anunt de participare numarul 36326/18.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Covasna
Adresa postala: str. Korosi Csoma Sandor , nr.16, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520009, Romania, Punct(e) de contact: Marius Aurelian Palu, Tel.0267307474, 0267307400, Email: [email protected], Fax: 0267307474, Adresa internet (URL): http: //cv.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea sediului Inspectoratului de Politie al Judetului Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Sf. Gheorghe, str. Gen. Grigore Balan, judetul Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea sediului Inspectoratului de Politie al judetului Covasna -4 corpuri de cladire totalizand 3575 mp suprafata construita si 14157 mp suprafata desfasurata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216111-5 - Sectie de politie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 corpuri de cladire totalizand 3575 mp suprafata construita si 14157 mp suprafata desfasurata, inclusiv utilitatile interioare
Valoarea estimata fara TVA: 28, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 300.000 RON prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare asigurata integral de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita asocierea ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie cu privire la eligibilitate
2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
3. Certificarea achitarii taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local
4. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil vizat si inregistrat
2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
3. Cazier fiscal
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 42.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Principalele lucrari din ultimii 5 ani
2. Minimum o recomandare din partea altui beneficiar/client pentru lucrarile executate in ultimii 5 ani
3. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului4. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere
5. Standarde de asigurare a calitatii
6. Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Informatii despre cel putin un contract de lucrari similare cu o valoare de cel putin 8.400.000 RON (durata de executare a contractului 2 ani) sau 4.200.000 RON (durata de executare a contractului 1 an)4.Nominalizarea responsabilului de contract si a persoanelor direct implicate in asigurarea controlului calitatii dupa cum urmeaza: a. Un manager cu minim 3 ani de experienta similarab. Un inginer responsabil tehnic (constructii) cu minim 3 ani experienta in cadrul unor lucrari similarec. Ingineri de specialitate pentru utilitati apa, canal, gaze, electric5. Se solicitacel putin un certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu prevederile ISO 9001/2000saucertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene6. Se solicitaCertificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001/2001 sau Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele Europene sau internationale privind certificarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S120-146911 din 26.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: prin cumparare de la sediul autoritatii contractante, costul unui exemplar din documentatie fiind de: 50 lei cu TVA achitati la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 12:00
Locul: sediul I.P.J. Covasna din mun. Sf. Gheorghe, str. Korosi Csoma Sandor, nr.16, jud. Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Site-uri internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind: 1. legislatia fiscala: www.mfinante.ro2. legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro3. protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul de Politie la Judetului Covasna - Serviciul de Logistica
Adresa postala: str. Korosi Csoma Sandor, nr.16, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520009, Romania, Tel.0267307400, Email: [email protected], Fax: 0267307474, Adresa internet (URL): www.cv.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2007 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer