Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea si dezvoltarea portofoliului de instrumente antreprenoriale pentru nevoi curente de conducere a afacerilor


Anunt de participare numarul 131115/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. SIVECO Romania S.A.
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 73-81, Complex Victoria Park, Corp C4, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013685, Romania, Punct(e) de contact:  Ghenadie Gandrabura, Tel. 0213023300, In atentia:  Gheneadie Gandrabura, Email:  [email protected], Fax:  0213023391, Adresa internet (URL):  www.siveco.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de realizare soft la comanda
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea si dezvoltarea portofoliului de instrumente antreprenoriale pentru nevoi curente de conducere a afacerilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 73-81, Compex Victoria Park, Corp C4, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor pentru "Construirea si dezvoltarea portofoliului de instrumente antreprenoriale pentru nevoi curente de conducere a afacerilor" in vederea implementarii proiectului "Universitatea Antreprenoriala ? Dezvoltarea si promovarea culturii antreprenoriale in conditii de criza si post-criza - POSDRU/92/3.1/S64309"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212422-3 - Suite de servicii de dezvoltare de software (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
72266000-7-Servicii de consultanta pentru software (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile se realizeaza conform prevederilor din caietul de sarcini si au ca scop dezvoltarea si implementarea unui sistem informatic pentru "Construirea si dezvoltarea portofoliului de instrumente antreprenoriale pentru nevoi curente de conducere a afacerilor" prin realizarea a 15 aplicatii IT - simulatoare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 488, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 29000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European - Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013 ;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a guvernului nr. 34/2006- In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
? Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor
? Certificat Fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data depunerii ofertelor
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
? Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
? Certificatul de Inregistrare, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii
? Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente- Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 2.800.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
- Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel putin un contract ce a presupus implementarea unui sistem informatic ce a inculs si o componenta de portal.
- Lista cu personalul de specialitate1. Manager de proiect - 1 persoana
2. Back-up Manager de Proiect - 1 persoana
3. Coordonator tehnic - 1 persoana4. Analist - 1 persoana5. Dezvoltator Software - 3 persoane6. Consultant implementare si instructor - 1 persoana7. Consultant testare - 1 persoane
8. Responsabil calitate - 1 persoana
9. Expert securitatea datelor - 1 persoana10. Coordonator instruire - 1 persoana- Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S6250
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 13:00
Locul: Bucuresti, Complex Victoria Park, Corp C4, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 73-81
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilot; observatorii desemnati din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC SIVECO ROMANIA S.A
Adresa postala:  Complex Victoria Park, Corp C4, Sos.Bucuresti-Ploiesti, nr 73-81, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013685, Romania, Tel. 021/3023300, Email:  [email protected], Fax:  021/3023391
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer