Licitatie Publica - Construirea si reabilitarea surselor de apa si statiilor de tratare a apei in Otelu Rosu, Moldova Noua, Caransebes si Baile Herculane
Anunt de participare (utilitati) numarul 144319/13.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALAAQUACARAS S.A.RESITA
Adresa postala: P-ta Republicii , Nr 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Punct(e) de contact: Ladislau Sallai, Tel. +40 255212458, Email: [email protected], Fax: +40 255214421, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Construirea si reabilitarea surselor de apa si statiilor de tratare a apei in Otelu Rosu, Moldova Noua, Caransebes si Baile Herculane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Otelu Rosu, Moldova Noua, Caransebes si Baile Herculane, Judetul Caras Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de constr. pt. Proiect. si exec. urmat. investitii: Otelu Rosu: Exec.a 4 foraje puturi de apa incl. cabine si zona de prot. sanitara; inlocuirea conductelor de aductiune cu lung. de aprox. 1, 4 km;statie de clorare noua;dotari de laborator pentru determinarea calitatii apei;post de transformare nou si generator electric de urgenta;sistem SCADA.Moldova Noua: Reabilit. a 2 foraje puturi de apa inclusiv cabine si zona de prot. sanitara;inlocuirea conductelor de aductiune in lungime de aprox. 210 m;3 statii de clorare noi;Dotari de laborator pentru det. Calit. apei;Sistem SCADA.Caransebes: Statie noua de tratare apa cu cap. de 9500 mc/zi.Baile Herculane: Statie noua de tratare apa cu cap. de 3859 mc/zi si reabilit. rezervor de inmagazinare V = 1500 mc.includ: 1.Activit. de proiectare fac referire la PT detaliat pentru statiile de tratare, statiile de clorare, rezerv. de inmagazinare, conductele de aductiune, forajele puturi de apa, dotari laboratoare pentru determin. calitatii apei, post de transformare nou;sisteme SCADA. Proiectul va include printre altele toate doc.nec.dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc) pt.elab.PT in conf. cu legislatia nation. si orice doc. neces. pt. obt. autoriz.de constr.2.Elab. doc. nec. obtinerii autoriz. si avizelor nec. exec.3.Lucrari de constructie 4.Furnizarea si montarea utilajelor si echip.tehnol.5.Testare si punere in functiune.6.Monitoriz. functionarii statiei si a celorlate lucrari de investitie prezentate mai sus si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul PND, atunci cand este necesar7.Remedierea eventualelor defecte aparute in PND de 12 luni 8.Instruirea person.Benef.Suma aferenta procentului de diverse ?i neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de proiectant in Devizul General este de 2.303.941Lei si este inclusa in valoarea estimata de la pct II.2.1.Conform prevederilor art. 29, alin21, din OUGnr.34/2006 , modif. si complet. prin OUGnr.77/2012, valoarea estimata a contractului cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in Devizul general al proiectului /Aplicatiei de finantare aprobate, insa fara a aduce atingere prevederilor art. 252 lit.j): 1. Valoarea min. a intervalului de la punctul II.2.1 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea max. reprezinta valoarea estimata ce contine si posibile cheltuieli diverse si neprevazute, care pot apare in cadrul contractului. 2.Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare sunt raportate la valoarea estimata ce nu cuprinde si posibile cheltuieli diverse si neprevazute, care pot apare in cadrul contractului.3. Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inaccept. (art. 36 lit. e) si lit. e1) din H.G. nr. 925/2006) se va face prin raportare la valoarea estimata ce nu cuprinde si posibile cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
44162500-8-Conducte de apa potabila (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari urmatoarelor investitii: Otelu Rosu: Executia a 4 foraje puturi de apa inclusiv cabine si zona de protectie sanitara; inlocuirea conductelor de aductiunecu lungime de aproximativ 1, 4 km; statie de clorare noua; dotari de laborator pentru determinarea calitatii apei; post de transformare nou si generator electric de urgenta; sistem SCADA.Moldova Noua: Reabilitarea a 2 foraje puturi de apa inclusiv cabine si zona de protectie sanitara; inlocuirea conductelor de aductiune in lungime de aproximativ 210 m; 3 statii de clorare noi; Dotari de laborator pentru determinarea calitatii apei; Sistem SCADA.Caransebes: Statie noua de tratare apa cu cap. de 9500 mc/zi.Baile Herculane: Statie noua de tratare apa cu cap. de 3859 mc/zi si reabilitare rezervor de inmagazinare V = 1500 mc.Obtinere Autorizatii de demolare/constructie, lucrari de constructie, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, mentinerea statiei in functiune pentru conformare cu parametrii garantati pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor;
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 138, 346 si 42, 442, 287RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 800.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele liderului de asociere in care se mentioneaza raspunderea solidara fata de toti membrii asocierii, insotita de Acordul de asociere intocmit conform Formularului 3A..Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui in Euro, cuantumul acesteia va fi calculat in Euro la cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de data de deschidere a ofertelor indicata la punctul IV.3.7 din Anuntul de participare.In cazul in care se vor aplica prevederile art 2781 litera c, suma in Euro va fi calculata aplicand cursul de schimb Leu/Euro stabilit de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de data de deschidere a ofertelor indicata la punctul IV.3.7 din Anuntul de participare.(model orientativ Formular nr. 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect prioritar strategic privind POS de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata, ?Fonduri de Coeziune 82, 64 %, Co-finantare nationala 17, 36%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular nr.3/3A
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ); documentele privind obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele referitoare la bugetul consolidat precum si la cel local.
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:
Director General - Anatoli LiberDirector Executiv - Dan PetrescuManager Sucursale - Cornel PopManager Economic - Elena GrozavescuManager Comercial - Dacian RomanSef.Departament Tehnic - Vladimir DavidSef Departament PAGSP - Iulian MunteanuIng.Responsabil cu Achizitiile ( UIP) - Dan OgasanJurist - Ramona Voinaing.(UIP) - Adela PuichitaIng.(UIP) - Sallai Ladislau
Ing.(UIP) ?Catalin VelcsovIng Matilda Marin ? ing constructor
Ing Dobra Flavius ? ing automatizari si SCADA
Ec (UIP). ?Chita Sporea Florentina
Ing, (UIP) ? Fac Ioan
Ing.(UIP) ? Dalea Cezar
Ing.UIP) ? Negrea Mihaela
(In ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitati doar la factorii de decizie importanti) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
a.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.
b.Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 40.000.000 lei.Documente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente sau raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7) si prezentarea documentelor relevante mentionate la aceasta cerinta.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, disponibil la www.ecb.int.Valorile de referinta pentru moneda euro sunt: anul 2012-4, 4593lei/euro;anul 2011-4, 2391 lei/euro; anul 2010-4, 2122 lei/euro;
Cerinta nr. 2
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,3, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de cel putin 6.300.000 lei
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 6.300.000 lei si pentru o perioada de 3 luni.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte:
1. Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a dus la bun sfarsit proiectarea si executia de lucrari a cel putin 2 statii de tratare a apei cu o capacitate de minim 1000 l/s fiecare in cadrul unor contracte de proiectare si executie.
Nota: Cerinta privind proiectarea si lucrarile executate poate fi indeplinita si prin prezentarea documentelor doveditoare aferente unor contracte distincte de proiectare fata de cele de executie realizate.
Continuare Cerinta nr. 1 Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documente constatatoare eliberate de AC la finalizarea contractelor de lucrari. Din documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, capacitatea (in l/s sau nr foraje), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executarii lucrarilor;
- PV de receptie finala sau procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit sau copii dupa parti ale contractului/contractelor declarate, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor din care sa reiasa informatiile de mai sus sau recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular nr. 8 si prezentarea documentelor relevante mentionate la aceasta cerinta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.
Cerinta nr. 2Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Autoritatea contractanta solicita aceste informatii iar ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire
Modalitatea de indeplinire
Completare Declaratie privind subcontractarea.
Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
Autoritatea contractanta solicita informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 25
50%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS-CL-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 11:00
Locul: P-ta Republicii , Nr 7 , Localitatea: Resita , Cod postal: 320026, judetul Caras Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului va prezenta o - Imputernicire pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere - si copia actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind POS de Mediu Axa prioritara 1 pentru ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.Finantarea este asigurata din Fondul de Coeziune in baza Contractului de Finantare pentru Jud.Caras-Severin care a fost incheiat intre Autoritatea de Management pentru POS (Ministerul Mediului si Padurilor) si S.C AQUACARAS S.A, in calitate de Beneficiar
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUACARAS S.A. Compartiment juridic
Adresa postala: Piata Republicii nr. 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Tel. +40 0255212459, Email: [email protected], Fax: +40 0255214421
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2013 14:15