Licitatie Publica - Construirea sistemului de drenare de la partea dreapta a Casetei si alte lucrari la sistemul de canalizare de evacuare din Lacurile Titan, Tineretului si Carol
Anunt de participare numarul 146165/30.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea sistemului de drenare de la partea dreapta a Casetei si alte lucrari la sistemul de canalizare de evacuare din Lacurile Titan, Tineretului si Carol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract trateazamasurile care sunt necesare pentru realizarea sistemului de drenare de la partea dreapta a Casetei (canal colector principal sub albia Dambovitei) si realizarea sistemului de evacuare din Lacurile Titan, Tineretului si Carol.
In scopul reducerii cantitatii de apa infiltrata in Caseta, se vor proiecta si executa:
- Dren principal executat prin foraj orizontal, lungime 9361 ml paralel cu radierul colectorului A0, diametrul conductei de dren minim 500 mm ;
- Conducta colectoare drenuri secundare in lungime de5437 ml, diametrul minim 500 mm;
- Statie de pompare si conducta refulare preaplin lacul Carol in lungime de 1225 ml diametrul minim 450 mm
- Statie de pompare si conducta refulare preaplin lacul Tineretului in lungime de 850 ml diametrul minim 450 mm
- Statie de pompare si conducta refulare preaplin lacul Titan in lungime de 2253 ml diametrul minim 450 mm
Lucrarile de proiectare si executie pentru Construirea sistemului de drenare de la partea dreapta a Casetei si alte lucrari la sistemul de canalizare de evacuare din Lacurile Titan, Tineretului si Carol includ:
a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic si detaliile de executie pentru sistemul de drenare al colectorului A0 si al sistemului de descarcare al Lacurilor Titan, Tineretului si Carol. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic si Detaliilor de Executie in conformitate cu legislatia nationala .
b) Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructie:
extinderea sistemelor de drenaj;extinderea sistemelor de canalizare;
executia unor noi statii de pompare ;
d) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
e) Testare si punere in functiune a instalatiilor si lucrarilor executate
f) Monitorizarea functionarii sistemului si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 12 luniValoarea estimata a contractului conform devizului general aprobat este in cuantum de 82.563.000 lei (fara TVA) corespunzator valoarii aferente proiectarii si executiei, la care se adauga cheltuieli pentru diverse si neprevazute in procent de 10, 51%, reprezentand 8.681.000 lei (fara TVA) in conditiile art. 29 alin. (2 indice 1) din O.U.G. nr. 34/2006.
Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi dupa caz, cheltuieli cu servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului in conformitate cu prevederile HG28/2008 art 5.3 litera c - lucrari pentru prevenirea sau inlaturarea efectelor produse de actiuni accidentale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45232452-5-Lucrari de drenaj (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului conform devizului general aprobat este in cuantum de 82.563.000 lei (fara TVA) corespunzator valoarii aferente proiectarii si executiei, la care se adauga cheltuieli pentru diverse si neprevazute in procent de 10, 51%, reprezentand 8.681.000 lei (fara TVA) in conditiile art. 29 alin. (2 indice 1) din O.U.G. nr. 34/2006.
Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi dupa caz, cheltuieli cu servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului in conformitate cu prevederile HG28/2008 art 5.3 litera c - lucrari pentru prevenirea sau inlaturarea efectelor produse de actiuni accidentale.
Valoarea estimata fara TVA: intre 82, 563, 000 si 91, 244, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante: Fondul de coeziune: 62, 63%; Bugetul de Stat: 7, 70%; Bugetul Local: 0, 71%; Alte surse legal constituite: 28, 96%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dl Berevoianu Costin, consilier personal primar general-Dna. Daniela Mincu, Director General, Directia Generala Achizitii Publice- Dna. Silvia Barbulescu, Director Executiv, Directia Proceduri Achizitii- Dl. Ion Florea, Director executiv, Directia Financiar Contabilitate- Dl. Mircea Octavian Constantinescu, Director General, Directia Generala Economica- Dl. Madalin Ionica Dumitru, Director General, Directia Generala Infrastructura si Servicii Publice- Dl. Cosmin Flavius Gheorghiu, Director Executiv, Directia Utilitati Publice- Dna. Magdalena Iuga, Director Executiv Adjunct Directia Utilitati Publice- Dl. Adrian Iordache, Director Executiv - Directia Juridic- Dl. Silviu Brinzan, Sef Serviciu, Unitatea de Implementare a ProiectuluiDatele de identificare ale consilierilor generali se pot vizualiza de pesite-ul PMB: www.pmb.ro- pagina de start- la rubrica Institutii/Consiliul General al Municipiului Bucuresti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Pentru persoanele fizice/juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte faptul ca domeniul de activitate principal/ secundar include si domeniului contractului.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele fizice/juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic care sa corespunda domeniului contractului (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login)In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu suma de 165.126.000 lei.
Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere in limba romana autorizata. Nota 2: a) Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site?ul www.bnr.ro (2010 ? 1 euro = 4.2099 lei, 2011 = 4.2379 lei, 2012 = 4.4560 lei). b) Pentru alte monede decat euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infoeuro. Pentru transformarea Euro in Lei se vor urma indicatiile de la punctul a).Se vor prezenta certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare ? Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Daca din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si finanaciare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minume privind cifra medie de afaceri globala.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere in limba romana autorizata.
Cerinta nr.2
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow, pentru minim 5 (cinci) luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 22.934.000 lei.
Informatii privind tertii sustinatori Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c indice 1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr.1 Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii lucrarilor a cel putin 1000 m dren, cu diametrul minim 500 mm, prin foraj orizontal dirijat, in mediu urban, in cadrul unui contract de proiectare si executie.
Experienta in executie si proiectare poate fi dovedita si prin prezentarea de contracte distincte pentru executie lucrari si respectiv proiectare, cu conditia prezentarii de documente care sa dovedeasca calitatea lucrarilor executate, respectiv a serviciilor de proiectare prestate.
Cerinat nr. 2 Personalul angajat si cadrele de conducere Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta nr.3: Resurse umane
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Personalul minim si obligatoriu solicitat: 1.Manager de proiect / Reprezentant al AntreprenoruluiCalificari si abilitatiStudii Superioare. Buna cunoastere a limbii romane. In caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie translator.Experienta profesionala generala: minim 5 ani.
Experienta profesionala specifica: - implicarea intr-un proiect/contract in care sa fi avut atributii de manager de proiect2.Coordonator proiectareCalificari si abilitatiStudii Superioare. Buna cunoastere a limbii romane. In caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie translator.
Experienta profesionala generala: Experienta in domeniul studiilor minim 5 ani.
Experienta profesionala specifica-implicarea in calitate de:
- coordonator de proiectare intr-un proiect- participarea intr-un proiect ce vizeaza activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii3.Responsabil tehnic cu executiaPrezentarea atestatului/ autorizatiei in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emisa de institutia abilitata in domeniul lucrarilor.4. Manager pentru asigurarea calitatiiPrezentarea deciziei de numire in cadrul companiei (operator economic privat/autoritate publica ).
Nota: NU se accepta ca aceeasi persoana sa ocupe mai multe pozitii de expert.
Cerinta nr.4 Utilaje, instalatii, echipamenteDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in perioada de timp estimata pentru desfasurarea lucrarilor, specificata la punctul II.3.
Sa faca dovada ca detine/are drept de folosinta a unui utilaj de foraj dirijat diametru minim 500 mm.
Informatii privind tertul sustinator tehnic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c indice 1) si d) si art.69 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Nota: La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001sau un document echivalent.
Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate ISO 14001 sau un document echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Factor de evaluare P1 - Punctaj financiar
2.
Tehnic
30%
Descriere: Factor ev P2: Tehnologia de executie a lucrarilor (cantitatea si lungimea fronturilor de lucru exec simultan)?max 10 pct. P2=P2.1+P2.2, unde: P2.1: Nr de fronturi de lucru exec simultan?max 5 pct, P2.2: Lungimea frontului de lucru?max 5 pct. Factor ev P3: Riscuri semnificative rezultate din exe lucrarilor si masuri realiste/justificate de remediere/diminuare a acestora?max 10 pct. Factor ev P4: Reducerea impactului exec lucrarilor asupra traficului urban prin lucru pe timp de noapte(ponderea lucrului pe timp de noapte din durata totala a lucrarilor)-max 10 pct. Datorita nr. limitat de caractere a se vedea "Anexa algoritm de calcul" pentru descriere criteriu.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S067-111610 din 05.04.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2013 11:00
Locul: Sediul Munipiului Bucuresti- Splaiul Independentei, nr. 291-293, etaj 10, D.G.A.- Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si o copie a actului de identitate. Ofertele se vor depune la sediul Municipiului Bucuresti, pana pe 21.10.2013, ora 09.00. Deschidere 21.10.2013, ora 11.00
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL MEDIU (2007-2013).
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu)
VI.3) Alte informatii
Modul de evaluareOfertantul va include in propunerea financiara si suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute in procent de 10, 51%.Oferta financiara va fi evaluata luandu-se in considerare pretul total fara TVA, inclusiv cota de 10, 51% aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc avand punctaje egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, va fi desemnata castigatoare, oferta avand pretul cel mai mic. In cazul in care si preturile ofertelor clasate pe primul loc ca punctaj sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAPPentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).In situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice imputabile operatorului SEAP, autoritatea contractanta pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport electronic (CD/DVD), pe care operatorul economic il poate ridica direct de la sediul autoritatii contractante.A se vedea ?ANEXA ALTE INFORMATII? ce cuprinde date despre ?Clauza suspensiva?, ?Vizualizarea documentatiei de atribuire?, ?Durata contractului?, ?Vizitare amplasament?, ?Plata in avans?, etc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii- P.M.B.
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 291-293, etaj 10, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 17:17