Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea statiei de sortare si a statiei de transfer in Petrosani in cadrul Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Hunedoara?.


Anunt de participare numarul 142948/06.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel. +40 254/213383, Email: [email protected], Fax: +40 254/230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea statiei de sortare si a statiei de transfer in Petrosani in cadrul Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Hunedoara?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Intocmire documentatii si obtinerea avizelor/ acordurilor si a autorizatiei de construire
- Intocmire proiect tehnic (faza PT, CS, DE)
- Lucrari de constructii civile
- Lucrari mecanice si electrice
- Asigurare utilitati
- Pornirea, testarea, punerea in functiune si functionarea de proba (de siguranta in exploatare) ale instalatiilor- Instruirea personalului beneficiarului pentru operarea instalatiilor
- Furnizare si montare utilaje si echipamente tehnologice (conform cerintelor CS)
- Monitorizarea functionarii statiilor si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
45252123-6-Instalatii de sortare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Intocmire documentatii si obtinerea avizelor/ acordurilor si a autorizatiei de construire
- Intocmire proiect tehnic (faza PT, CS, DE)
- Lucrari de constructii civile
- Lucrari mecanice si electrice
- Asigurare utilitati
- Pornirea, testarea, punerea in functiune si functionarea de proba (de siguranta in exploatare) ale instalatiilor- Instruirea personalului beneficiarului pentru operarea instalatiilor
- Furnizare si montare utilaje si echipamente tehnologice (conform cerintelor CS)
- Monitorizarea functionarii statiilor si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
Capacitatile statiilor care fac obiectul contractului:
-Statie transfer: 42600 tone/an
-Statie sortare: 51 tone/zi
Valoare estimata: 29.450.031 lei fara TVA, din care 1.402.382 lei fara TVA aferent procentului de diverse si neprevazute
Valoarea estimata fara TVA: 29, 450, 031RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
35 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 560.952 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabil a ofertei; modalit de constituire conform prev art. 86 alin.(1) din H.G.R. nr. 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul situatiilor prevazute la art.278^1 din OUG nr.34/2006 autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 10.364, 76 lei. Restituirea garantiei de participare se va face cf prevederilor legale.Cont CJHd: RO56TREZ3665006xxx000123 deschis la Trezoreria municipiului Deva, CF 4374474 Cuantumul garant de buna exec :10 % din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constit in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)- (3) din HGR nr.925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile HGR nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), bugetul de stat, bugetul local83, 5 % FEDR prin POS Mediu Axa prioritara 215, 5 % buget de stat1% buget local + 100 % cheltuieli neeligibile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Prezentare Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform Formular nr.1.)
-prezentare cazier judiciar al operatorului economicIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a demonstra indeplinirea cerin?ei.
Fiecare tert sustinator va prezenta declaratia privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.2
-Prezentare Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform Formular nr. 2)
- Declaratia se va prezenta de fiecare asociat- Fiecare tert sustinator va prezenta Declaratia pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Incadrarea in una sau mai multe dintre sit prev la art. 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.3
- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Pres ANRMAP nr.314/2010 (Formular nr. 3)
Cerinta nr.4
- Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 4). Declaratia se va prezenta de fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Avand in vedere Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.170/2012, persoanele cu functii de decizie in cadrul CJ Hunedoara sunt: Mircea Ioan Molot- Presedinte, Tiberiu Ioan Balint-Vicepresedinte, Ioan Rus- Vicepresedinte, Dan Stoian- Administrator public, Dana Dan- Secretar al judetului, Daniela Salasan- Director executiv, Gabriela Bindea-Sef serviciu, Viorel Rotar-Sef serviciu, Goanta Lia- Sef serviciu, Marius Muntean-Sef serviciu, Dan Daniel- sef serviciu, Mates Cecilia-consilier achizitii, Birsoan Mariana- sef serviciu, Danila Sorin- consilier tehnic, Doana Victor-consilier tehnic
Consilieri judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Cazan Agripina Elena, Botici Ovidiu Laurentiu, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, Cristescu Costica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin Oliviu, Henti Iulian Cosmin, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion, Oprisa Ioan Florin, Mutiu Florin, Petrui Ioan Dorin, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Socol Ioan Marcel, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, Tolas Liliana, Ivanus Nicolae, Zvinca AdrianIncadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.69^1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.5
Prezentare certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la ce local, din care sa reiasa ca ofertantulul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au platit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarilor de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr.6
-Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5). Declaratia se va prezenta de fiecare asociat. Cerinta nr.1
Prezentare Certificat constatator eliberat de ONRC, in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice.
In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul ete stabilit, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea AC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 28.047.649 lei .Se vor prezenta:
- Fisa de informatii generale
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari ori societati specializate sau alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta situatia economica si financiara a ofertantului.
Daca exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei lui economice si financiare. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 2.380.000 lei, pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d), respectiv art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr.6- Fisa de informatii generalePentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul unei asocieri, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor asocierii.Scrisoare din partea bancilor/societatii finantatoare ca detine acces la finantare in suma de 2.380.000 lei si pentru o perioada de minim 3 luni de derulare a contractului.In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat.Formular nr.7- Declaratie angajament de sustinere economica si financiara, incheiat in forma autenticaFormular nr.1 -Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.2- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Experienta similara
Ofertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract care sa aiba ca obiect proiectarea si executia unei lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (statie de transfer cu o capacitate de min. 29.000 tone/an, statie de sortare cu o capacitate de min de 50 tone/zi )
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data semnarii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- procesul-verbal de recep?ie finala sau procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor
Nu se vor limita operatorii economici la prezentarea unui contract avand ca obiect atat proiectare, cat ?i execu?ie, se permite prezentarea de contracte distincte.
Cerinta nr.2
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.
-completare declaratie privind partea /partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d), respectiv art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr.1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Cerinta nr.2
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr.8- Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate/ servicii prestate in ultimii 5 aniSe va completa Formularul nr.9-Fisa de experienta similara.Operatorii nerezidenti vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor asocierii.Prin formularea ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces- verbal de receptie partiala, sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentu anul in care contractul prezentat drept experienta similara a fst incheiat.Formular nr.10-Declaratie privind partea /partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; se vor prezenta datele de identificare ale subcontractantilor.Formular nr.11- Declaratie angajament de sustinere tehnica si profesionala, incheiat in forma autenticaFormular nr.1 -Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.2- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costurile operationale anuale maxime garantate aferente statiei de sortare
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Costurile operationale anuale maxime garantate aferente statiei de transfer
20%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S204-335390 din 23.10.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractant
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori ai MFP-UCVAP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu Axa Prioritara 2, Domeniul major de interventie 1 ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa aplicarea algoritmului de calcul, doua sau mai multe oferte obtin un punctaj egal si cel mai mare totodata, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului care a prezentat pretul cel mai scazut. In cazul in care si preturile prezentate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Durata contractului mentionata la sectiunea II.3 cuprinde perioada de executie a lucrarilor de 14 luni si perioada de notificare a defectelor de 21 luni.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap.III 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. (Formular nr.22)Solicitarile de clarificari se vor transmite la nr. de fax: 0254/226200.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulteriare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul administrare drumuri si achizitii publice
Adresa postala: str.1 Decembrie 1918, nr.28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel. +40 25426200, Email: [email protected], Fax: +40 254226200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer