Licitatie Publica - Construirea statiei de transfer si de sortare si ale punctelor de colectare a deseurilor menajere nepericuloase valorificabile colectate selectiv in cadrul proiectului "Gestionarea selectiva a deseurilor din microregiunea Ciucul de Jos"
Anunt de participare numarul 33918/26.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SANSIMION
Adresa postala: SANSIMION NR 210, Localitatea: Sansimion, Cod postal: 537285, Romania, Punct(e) de contact: GABOR CSATO, Tel.0266334603, Email: [email protected], Fax: 0266310388, Adresa internet (URL): www.primariasinsimion.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea statiei de transfer si de sortare si ale punctelor de colectare a deseurilor menajere nepericuloase valorificabile colectate selectiv in cadrul proiectului "Gestionarea selectiva a deseurilor din microregiunea Ciucul de Jos"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna SansimionJudetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire hala de procesare, o cladire administrativa, o platforma betonata, infrastructura aferenta.Se include si furnizarea echipamentelor necesare pentru selectare si presare, balotare deseuri reciclabile.Vor fi construite 83 puncte de colectare selectiva in microregiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
hala de procesare, cladire administrativa, platforma betonata, conducte canale si retele aferente, puncte de colectare, echipamente pentru selectare si presare, balotare deseuri reciclabile
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3000 RON;Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Programul Phare CES Linia de buget RO-2003/005-551.05.03.03.04;Surse proprii, plata avans si plata la max 15 zile de la emiterea facturii finale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006Pentru persoane juridice romane si din tarile UE: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / atestare ori apartenenta din punct de vedere professionala in originalPentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare in tara de origine/ apartenenta la o asociere professionala.Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri;Lichiditate generala;(Active circulante/datorii curente x 100)Solvabilitate patrimoniala;(capital propriu/total pasiv x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil anul de referinta, anul 2006 vizat de catre DFP. Nivel minim impus: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :1.000.000 RON; Cerinta minima: nivelul minim impus: 100%; Cerinta minima: nivelul maxim impus: 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Lista de experienta similara;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Informatii privind asociarea (daca este cazul);Informatii privind subcontractanti (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se stabileste ca limita impusa realizarea, in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar in valoare minima de 100.000 Euro sau echivalent; Efectivele medii anuale ale personalului pe ultimele 12 luni. Prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului , Orice ofertant pentru a fi acceptat trebuie sa faca dovada ca are in structurile sale macar un inginer constructor, un inginer specialist in domeniul instalatiilor, cu atributii de serviciu pentru perioada de derulare a lucrarilor la punctul de lucru in cauza . Lista cu subcontractanti insotita cu acordurile de subcontractare.Cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea si indeplinirea obligatiilor sunt obligatorii si in cazul subcontractantilor. Experientele similare si capacitatea tehnica poate fi indeplinit prin cumul de grupul de asociati. Liderul trebuie sa se indeplineasca minim 70% din cerintele minime de calificare pentru cifra de afaceri, experienta similara si capacitatea tehnica Se desemneaza liderul asociatiei. Acesta trebuie sa indeplineasca prin forte proprii minim 51% din valoarea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar pe baza chitantei primite de la autoritatea contractanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 16:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza unei imputerniciri emise de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare CES Linia de buget RO-2003/005-551.05.03.03.04
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionarea contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector nr. 3, Localitatea: Bucurest, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266/310145, Fax: 0266/310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante (vezi art 255 alin 4 din OUG 34/2006)pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sansimion
Adresa postala: str. Principala nr. 210, Localitatea: Sansimion, Cod postal: 537285, Romania, Tel.0266 334603, Email: [email protected], Fax: 0266 - 310388, Adresa internet (URL): www.primariasinsimion.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 22:56