Licitatie Publica - CONSTRUIREA UNUI DISPENSAR IN COM SENDRENI SI CABINETE MEDICALE IN SATELE MOVILENI,SERBESTII-VECHI
Anunt de participare numarul 11790/25.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL SENDRENI
Adresa postala: Comuna Sendreni-Sat Sendreni nr.332-judet Galati, Localitatea: Sendreni, Cod postal: 807290, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA PETREA, Tel.0236826872, Email: [email protected], Fax: 0236826375
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIREA UNUI DISPENSAR IN COM SENDRENI SI CABINETE MEDICALE IN SATELE MOVILENI, SERBESTII-VECHI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SENDRENI, JUDETUL GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI(AMENAJARE TEREN, DISPENSAR COM SENDRENI, CABINET MEDICAL IN SAT MOVILENI, CABINET MEDICAL SERBESTII-VECHI, CENTRALA TERMICA DISPENSAR SENDRENI, UTILITATI, ORGANIZARE SANTIER)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUIREA UNUI DISPENSAR SI A DOUA CABINETE MEDICALE
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 330, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE= 9800 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN FAVOAREA CONSILIULUI LOCAL SENDRENI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA DE ELIGIBILITATE, DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181/OUG34/2006, CONFIRMATE DE CERTIFICATE DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL CONSOLIDAT, RESPECTIV LA BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI/AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE, DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL PENTRU PERSOANELE FIZICE/JURIDICE STRAINE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ANII 2004, 2005, 2006 VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE, DECLARATIA PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA PE ANII 2004, 2005, 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA SA FIE EGALA SAU MAI MARE DE 2.500.000 LEI , RESPECTIV 748.660 EURO(1 EURO= 3.3393 LEI LA DATA DE 23.04.2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA REFERITOARE LA PRINCIPALELE LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI, DECLARATIA PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE SI ECHIPAMENTELE TEHNICE, DECLARATIA PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL VA FACE DOVADA CA ARE EXPERIENTA IN EXECUTIA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII. DOVADA CONSTA INTR-O COPIE A CONTRACTULUI/ACTELOR ADITIONALE SAU SCRISORI DE RECOMANDARE DIN PARTEA BENEFICIARILOR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL CEL MIC
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE CEA MAI MICA
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA INSTITUTIEI SAU PRIN OP IN CONTUL RO53TREZ30621340202XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA MUN GALATI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL SENDRENI, JUDETUL GALATI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA IMPUTERNICIRII
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI SECTIA CONTECIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. BRAILEI, NR. 1563, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800555, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR A ACTULUI CONSIDERAT ILEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI SENDRENI - SECRETAR
Adresa postala: COMUNA SENDRENI, NR.332 , JUDETUL GALATI, Localitatea: SENDRENI, Cod postal: 807290, Romania, Tel.0236826375, Fax: 0236826375
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2007 12:07