Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea unui nou sediu administrativ pentru primaria comunei.


Anunt de participare numarul 69132/20.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OCNA SUGATAG -PRIMARIA
Adresa postala: Str. Unirii, nr.66, Localitatea: Ocna sugatag, Cod postal: 437205, Romania, Punct(e) de contact: DOREL ONA, Tel.0262-374005, Email: [email protected], Fax: 0262-374005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea unui nou sediu administrativ pentru primaria comunei.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA OCNA SUGATAG, MARAMURES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de constructii generale pentru un nou sediu administrativ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de constructii generale pentru un nou sediu administrativ
Valoarea estimata fara TVA: 1, 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 35 000 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA ONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCALH.G. 364/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaIn cazul unei asocieri de ofertanti, aceste documente trebuie prezentate de catre fiecare din membrii asociati.Pentru a se califica, ofertantii nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute in art. 181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri de ofertanti, aceste documente trebuie prezentate de catre fiecare din membrii asociati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale- bilantul contabil pe anul 2006, 2007 si la data de30.06.2008 (vizat de Directia Generala a Finantelor Publice)Scrisoare de bonitate vizate de banca cu urmatoarele criterii economice pe ultimioi trei ani
Lichiditate generala = active circulante/datorii curente x 100 >100Solvabilitate patrimoniala (capital propriu ) / total pasiv x 100 sa fie > 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Se va prezenta:
a) Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5ani.b) Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani. se va completaSe vor prezenta cel putin doua contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri..
e) Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, ISO 9001/2000 si standardelor de protectie a mediului ISO 14001/2004.
f) Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Subcontractantii trebuie sa prezinte:
Formularul nr.12 Informatii generale, in cazul in care urmeaza sa indeplineasca mai putin de 10 % (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sef santier 1Responsabil Tehnic cu Executia 1Responsabilcu asigurarea calitatii 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA INSTITUTIEI, IN NUMERARDOCUMENTATIA SE RIDICA DE LA SEDIU, IN FORMAT ELECTRONIC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2009 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI OCNA SUGATAG, UNIRII 66 MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTI CU IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data emiterii actului se depune plingere prealabila inaintata organului emitent, sau contestatie la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA OCNA SUGATAG -SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: UNIRII 66, Localitatea: OCNA SUGATAG, Cod postal: 437205, Romania, Tel.0262374005, Email: [email protected], Fax: 0262374005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2008 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer