Licitatie Publica - construirea unui sediu pentru Primaria comunei Albesti , judetul Botosani
Anunt de participare numarul 38836/09.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Albesti (Consiliul Local Albesti)
Adresa postala: loc. Albesti, com. Albesti, jud. Botosani, Localitatea: Albesti, Cod postal: 71005, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Amarandei, Tel.0231/572140, Email: [email protected], Fax: 0231/572140
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
construirea unui sediu pentru Primaria comunei Albesti , judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Albesti, judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui nou sediu pentru Primaria Comunei Albesti , Judetul Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini si listelor de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 682, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 16700 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- cerinta obligatorie: prezentare formulare A si 1A si cazier judiciar.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- cerinta obligatorie : completare formular B. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat , respectiv Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si respectiv a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la 30/10/2007(formulare tip eliberate de autoritatile competente)Certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului.Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani conform anexei nr.2-informatii generale.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 2046000 RON.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani , respectiv bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani conform formularului T3 in care sa se regaseasca cel putin o lucrare de natura si complexitate cu obiectivul supus licitatiei.Completarea anexei nr.3 -experienta similara.Formularul F , formularul E .Liste ce cuprind utilaje si echipamente tehnice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei comunei Albesti , judetul Botosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 11:00
Locul: Primaria comunei Albesti , judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai firmelor participante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti
Adresa postala: Str.Stavopoleos nr.6 Sector 3 , Localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Albesti
Adresa postala: localitatea Albesti , judetul Botosani, Localitatea: Albesti, Cod postal: 717005, Romania, Tel.0231/572140, Fax: 0231/572140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 12:00