Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta , expertiza si asistenta tehnica – supraveghere de catre inspectorii de santier pentru investitia “ Modernizarea strazilor 1 Decembrie 1918 continuata cu strada Cetatea Neamtului, care va asigura legatura municipiului Piatra Neamt cu viito


Anunt de participare numarul 72936/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: ÂStr. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: ÂPiatra-Neamt, Cod postal: ÂRO-610101, Romania, Punct(e) de contact: ÂNeculai Munteanu, Tel.Â0233218991, Email: Â[email protected], [email protected], [email protected], Fax: Â0233215374, Adresa internet (URL): Âhttp: //www.primariapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Ordine si siguranta publica- Constructii si amenajari teritoriale- Protectie sociala- Recreere, cultura si religie- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta , expertiza si asistenta tehnica – supraveghere de catre inspectorii de santier pentru investitia “ Modernizarea strazilor 1 Decembrie 1918 continuata cu strada Cetatea Neamtului, care va asigura legatura municipiului Piatra Neamt cu viitoarea autostrada Est – Vest
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: municipiul Piatra Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Descriere : - supervizare pentru implementarea contractului de de executie lucrari ( inginer ); asistenta tehnica pentru executia lucrarii conform Legii 10/2005, prin inspectori de santier autorizati.- management support pentru Autoritatea contractanta – municipiul Piatra neamt ( manager ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
]n conformitate cu cerin'ele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 749, 438RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi de 4.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
• Prestarea serviciuluieste finantata :98% fonduri structurale, 2 % buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
• Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant, Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta, Certificatele fiscale cu privire la impozitele si taxele locale si la bugetul general consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor,
certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de ANAF,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, Bilant contabil la 2005, 2006 si 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari, însotita de recomandarile aferente, Efectivele medii anuale ale personalului, informatii privind subcontractantii, Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: se va achita prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria Primariei Piatra Neamt. Cod fiscal 2612790.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 13:00
Locul: Primaria municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 - 2013 Axa Prioritar[ 2 - Domeniul major de Investitie 2.1.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , ,Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021 / 310.46.41, Email: Â[email protected], Fax: Â021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Âstr. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea: ÂBacau, Cod postal: Â600274, Romania, Tel.Â0234/513296, Fax: Â0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria P. Neamt
Adresa postala: Âstr. Stefan cel Mare , nr. 8, Localitatea: ÂPiatra Neam', Cod postal: Â610010, Romania, Tel.Â0233/218 991 int 224, Email: Â[email protected], Fax: Â0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2009 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer