Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta si supervizare a lucrarilor de modernizare a statiilor CF: Lot 1 ? Slatina, Ramnicu Valcea si Resita Sud; Lot 2 ? Bistrita Nord si Zalau; Lot 3 ? Giurgiu Oras , Slobozia Veche si Calarasi Sud; Lot 4 ? Sfantu Gheorghe si Targu M


Anunt de participare (utilitati) numarul 128685/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 (Palat CFR), Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Relatii Contractuale ? Serviciul Achizitii Publice Proiecte Europene, Tel. 021/3199528 int. 122204, In atentia:  Mariana Coman, Email:  [email protected], Fax:  021- 3192432, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultantasisupervizarealucrarilor de modernizarea statiilor CF: Lot1 ? Slatina, Ramnicu Valcea siResita Sud; Lot2 ? Bistrita NordsiZalau; Lot3 ? Giurgiu Oras , Slobozia VechesiCalarasi Sud; Lot4 ? Sfantu GheorghesiTargu Mures; Lot5 ? Pitesti; Lot6 ? Botosani, Vaslui, Piatra NeamtsiBraila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate in localitatile / statiile CF: Lot 1 ? Slatina, Ramnicu Valcea si Resita Sud; Lot 2 ? Bistrita Nord si Zalau; Lot 3 ?Giurgiu Oras, Slobozia Veche si Calarasi Sud; Lot 4 ? Sfantu Gheorghe si Targu Mures; Lot 5 ? Pitesti; Lot 6 ?Botosani, Vaslui, Piatra Neamt si Braila
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta si supervizarea lucrarilor de modernizare a unui numar de 15 statii de cale ferata. Activitatea Consultantului este aceea de supervizare, in calitate de ?Inginer?, a lucrarilor in conformitate cu Conditiile Contractelor de lucrari; contractul de lucrari pentru care se solicita consultanta si supervizare va fi derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract ?FIDIC rosu?. Asigurarea atingerii obiectivelor contractelor de lucrari, cu respectarea conditiilor de timp, cost si calitate se va realiza prin consilierea de specialitate a Autoritatii Contractante in procesul de adoptare a deciziilor referitoare la gestionarea acestora. Lucrarile ce urmeaza a fi supervizate se incadreaza in cresterea atractivitatii / competitivitatii transportului feroviar prin imbunatatirea calitatii serviciilor pentru calatori in statiile de cale ferata aflate in afara Axei TEN-T 22.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta si supervizarea lucrarilor de modernizare a unui numar de 15 statii de cale ferata. Activitatea Consultantului este aceea de supervizare a lucrarilor, in calitate de ?Inginer?, in conformitate cu Conditiile Contractuale FIDIC si cu Conditiile Contractelor de servicii.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 889, 037RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
61 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 57.000 lei ? pt. Lot 1; 69.000 lei ? pt. Lot 2; 51.000 lei ? pt. Lot 3; 66.000 lei ? pt. Lot 4; 43.000 lei ? pt. Lot 5; 84.000 lei ? pt. Lot 6. IMM - reducere 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Contributie nerambursabila de la Comisia Europeana prin F.E.D.R. si contributie de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat propriu de cazier judiciar ; Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 ? OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 ? OUG 34/2006;
- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: obiectul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006;
- certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului;
b) Bilanturile contabiledin anii2008, 2009si 2010, vizate si inregistrate de organele competente;
c) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a serviciului pentru care ofertantul este considerat calificat trebuie sa fie egala sau mai mare de: 6.900.000 lei ? pt. Lot 1;8.300.000 lei ? pt. Lot 2; 6.200.000 lei ? pt. Lot 3;8.000.000 lei ? pt. Lot 4;5.200.000 lei ? pt. Lot 5; 10.000.000 lei ? pt. Lot 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizare AFER si/sau Agrement tehnic feroviar eliberate de AFER sau documente echivalente emise de organisme similare AFER-ului din tara in care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER; daca ofertantulNUdetinedocumentele AFER, va depune un angajament in care se obliga ca in cazul castigarii procedurii de atribuire sa obtina si sa depuna aceste documente in termen de 30 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani aprestatun contract sau maximum 2 (doua) contracte de consultanta sau supervizare lucrari de reabilitare sau de constructii a infrastructurii / suprastructurii feroviare (se exclude tramvaiul- conform OMT 290/13.04.2000), cu o valoare minima indicata pentru fiecare lot: 1.150.000 lei ? pt. Lot 1;1.380.000 lei ? pt. Lot 2; 1.030.000 lei ? pt. Lot 3;1.330.000 lei ? pt. Lot 4;870.000 lei ? pt. Lot 5; 1.680.000 lei ? pt. Lot 6. Pentru contractele prezentate se va depune formularul E si recomandarea/recomandarile din partea beneficiarului pt. contractul respeciv.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada posibilitatii implicarii in indeplinirea contractului de servicii a unui numar minim de experti cheie, ce au ca atribuitii principale cele cuprinse in caietul de sarcini (personal ce trebuie sa aiba studii, calificare, experienta profesionala si experienta specifica) - expert constructii civile, expert cai ferate, expertSCB, IFTE, expert administrare contract, responsabil securitatea si sanatatea muncii. Pentru participarea la procedura la mai mult de un lot, demonstrarea experientei profesionale se face distinct pentru fiecare lot; in situatia in care un ofertant depune oferte pentru doua sau mai multe loturi, expertii cheie nominalizati pentru fiecare pozitie in aceste oferte trebuie sa fie diferiti pentru fiecare lot in parte.
- Certificatului de asigurare a calitatii - SR EN ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
40%
Descriere: Pct. teh. = P. metodologie + P. planif. activitati
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. 18 / 1 /1082/ 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 11:30
Locul: CNCF "CFR" SA, Directia Relatii Contractualeet.3 -Bdul D. Golescu nr.38, sect.1, Buc.(Palat CFR)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta copii dupa BI/CI/Pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributie nerambursabila de la Comisia Europeana prin F.E.D.R.POS-T: Domeniul Major de Interventie 2 -Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare nationale si a serviciilor pentru calatori din cadrul Axei Prioritare 2 - Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii nationale de transport in afara axelor prioritare TEN-T in scopul dezvoltarii unui sistem durabil de transport.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Corespondenta, comunicarile si clarificarile dintre autoritatea contractanta si operatorii economici se vor face in LIMBA ROMANA.Cerinte experti: EXPERT 1 - coordonator echipa, expert constr. civile (exp. prof. gen. min. 5 ani, exp. specif. min. 1 contract in ultimii 3 ani; EXPERT 2 - expert de cai ferate (exp. prof. gen. min. 5 ani, exp. specif. min. 1 contract in ultimii 3 ani); EXPERT 3 - expert instalatii de semnalizare si instalatii fixe de tractiune electrica (exp. prof. gen. min. 5 ani, exp. specif. min. 1 contract in ultimii 3 ani); EXPERT 4 - expert administrare contract (exp. prof. gen. min. 5 ani, exp. specif. min. 1 contract in ultimii 3 ani; EXPERT 5 - responsabil securitatea si sanatatea muncii (exp. prof. gen. min. 5 ani). Expertii 2 si 3 isi desfasoara activitatea permanent pe santier. Pentru experti vor fi prezentate diplome, certificate, atestate, documente relevante, CV-uri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenuldedepunere a contestatiei este de 10 zileincepandcuziuaurmatoareluariila cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - DirectiaAsistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, (Palatul CFR), Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.315.11.17, Fax:  021.315.11.17, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer