Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta acordata fermierilor care detin ferme agricole de semi subzistenta in vederea intocmirii planurilor de afaceri si a dosarului de aplicatie pentru accesarea masurii 141 Sprijinirea fermelor agricole de semi subzistenta.


Anunt de participare numarul 80970/27.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Mihaila, Tel.+4021-3072404, In atentia: Vasile Mihaila, Email: [email protected], Fax: +4021-3078606, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta acordata fermierilor care detin ferme agricole de semi subzistenta in vedereaintocmirii planurilor de afaceri si a dosarului de aplicatie pentru accesarea masurii 141 Sprijinirea fermelor agricole de semi subzistenta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract prestari servicii de consultanta acordate fermierilor care detin ferme de semi subzistenta pentru intocmirea planurilor de afaceri si a dosarelor de aplicatie in vederea accesarii masurii 141- Sprijinirea fermelor agricole de semi subzistenta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea de servicii de consultanta pentru 70000 de fermieri care detin ferme agricole de semi-subzistenta in vederea intocmirii planurilor de afaceri si a dosarelor de aplicatie in vederea accesarii masurii 141-Sprijinirea fermelor agricole de semi subzistenta.
LOTURI: Loturile de la 1 la 13 inclusiv:
Valoarea estimata pentru fiecare lot fara TVA: 2, 272, 048.468 RON
Loturile de la 14 la 41 inclusiv: Valoarea estimata pentru fiecare lot fara TVA: 2, 270, 718.229 RON
Valoarea estimata fara TVA: 93, 116, 740.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in valoare de 1% din valoarea lotului/loturilor si se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care va deveni anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii 143 din cadrul PNDR 2007-2013 (fonduri comunitare).Modalitati de plata cf clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice - original sau copie legalizata (valabil la data depunerii ofertei);
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata.
Pentru ONG-uri/persoane juridice non-profit se va depune extras emis de Autoritatile Competente in domeniu in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.
Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata:
- Statutul cu modificarile la zi- Procese verbale relevante.
Pentru persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident original (traducere in limba romana si legalizare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2006, 2007 si 2008.
Declaratie privind fluxurile de trezorerie pentru anii 2006, 2007 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net sa fie pozitiva.Fluxurile de trezorerie sa fie pozitive.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii
in ultimii 3 ani.
Informatii privind experienta si
pregatirea membrilor echipei de proiect
propuse.
Se vor depune urmatoarele documente:
-Lista expertilor cheie
-CV-urile expertilor cheie.
-Copii legalizate ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
-Copii legalizate ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/proiectele cerute.
Resurse tehnice:
Declaratie pe propria raspundere privitoare laechipamentele, mijloacele fixe si alte dotari care vor fi mobilizate (aflate in dotare sau inchiriate) pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor prevazute la punctul V.4 din Fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cel putin un proiect (din lista prezentata) de prestari servicii generale si de consultanta, conform punctului V.4 din Fisa de date a achizitiei, finalizat pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei sau in derulare a carei valoare (in lei) sa fie echivalenta a minimum 200 mii de euro pe proiect sau pe an in cazul proiectelor in derulare.- Pentru fiecare contract mentionat in lista principalelor prestari de servicii se vor atasa recomandari care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor/activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.Recomandarea va fi emisa sau contrasemnata de catre clientul prestarilor de servicii.Pentru implementarea proiectului sunt necesari urmatorii experti cheie, conform punctului VII.2 din Caietul de sarcini: Lider proiect-coordonatorExpert management financiarExpert resurse umaneExpert tehnic 1Expert tehnic 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2009 12:00
Locul: MAPDR, Bd. Carol I, nr 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare) prinPNDR 2007-2013, masura 143 Furnizarea de servicii de consiliere si consultanta pentru agricultori.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021-3104641, Email: [email protected], Fax: +4021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr.5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-3321240, Email: [email protected], Fax: +4021-3195183, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE, Directia Generala Dezvoltare Rurala, Autoritate de Management pentru PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala.
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.+4021-3072404, Email: [email protected], Fax: +4021-3078606, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2009 21:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer