Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta acordata fermierilor care detin ferme agricole de semi subzistenta in vederea intocmirii planurilor de afaceri si a dosarului de aplicatie pentru accesarea masurii 141 ?Sprijinirea fermelor agricole de semi subzistenta?, din Regiunea Centru.


Anunt de participare numarul 103658/13.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Punct(e) de contact:  [email protected], Tel. (+4) 021. 307.24.04, In atentia:  -, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021.307.86.06, Adresa internet (URL):  www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta acordata fermierilor care detin ferme agricole de semi subzistenta in vedereaintocmirii planurilor de afaceri si a dosarului de aplicatie pentru accesarea masurii 141 ?Sprijinirea fermelor agricole de semi subzistenta?, din Regiunea Centru.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: ROMANIA, Regiunea CENTRU (judetele Sibiu, Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures).
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract prestari servicii de consultanta acordata fermierilor care detin ferme de semi subzistenta pentru intocmirea planurilor de afaceri si a dosarelor de aplicatie in vederea accesarii masurii141- ?Sprijinirea fermelor agricole de semi subzistenta? din Regiunea CENTRU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea de servicii de consultanta pentru 7320 de fermieri care detin ferme agricole de semi-subzistenta in vederea intocmirii planurilor de afaceri si a dosarelor de aplicatie in vederea accesarii masurii141- ?Sprijinirea fermelor agricole de semi subzistenta?, din Regiunea CENTRU.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 670, 764.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 193.415 LEI, constituit prin instrument de garantare.Garantie buna executie: 5% din pret contract semnat, constituit prin instrument garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii 143 din cadrul PNDR 2007-2013 (fonduri comunitare).Modalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe proprie raspundere privind eligibilitatea.
Decl. privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006.
Decl. privind calitatea de participant la procedura.
Certificat constatator eliberat de Of. Reg. Com. teritorial, pe raza caruia ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice - original sau copie legalizata (valabil la data deschiderii ofertei);
Certificat unic de inregistrare emis de Of. Reg. Com. - original sau copie certificata de ofertant cf cu originalul, semnata si stampilata.
Pt ONG-uri/persoane juridice non-profit se va depune extras emis de Autoritatile Competente in domeniu in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.
Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata:
- Statutul cu modificarile la zi- Procese verbale relevante.
Pt persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident? original sau copii certificate de ofertant conform cu originalul, semnate si stampilate pe fiecare pagina, valabile la data deschiderii ofertei, insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiva.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de cel putin 1.150.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
-Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de proiect.Se vor depune urmatoarele doc:
Pt expertii cheie: Lista exp cheie;CV-urile expertilor cheie;Copii certificate cf cu orig ale diplomelor de studii si ale certif profesionale;Copii certificate cf cu orig ale certif si ref emise de angajatori sau beneficiari;Decl de disponibilitate si exclusivitate pt fiecare exp cheie.
-Pt expertii non-cheie (consultanti): Lista consultantilor; CV pentru fiecare consultant; copii ale diplomelor de studii obtinute si mentionate in CV, certificate de ofertant cf cu orig semnate si stampilate;
Pt expertii non-cheie, altii decat consultantii: Lista expertilor non-cheie (altii decat consultantii); CV
Resurse tehnice: Decl privind sanatatea si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator ec. sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, minim 1, maxim 4 proiecte de prestari servicii similar(e) asistentei tehnice/consultantei desfasurata(e) in domeniul agriculturii (zootehnie/horticultura/protectia plantelor/medicina veterinara/procesare si industrie alimentara/altele asemenea) in care a desfasurat activit. de: implementare/monitorizare/evaluare, cu o valoare unica sau cumulata de cel putin echivalentul a 750.000 euro.Pt fiecare contr. mentionat se vor atasa doc. suport (copii certificate cf cu orig. dupa contracte si recomandari) care vor contine obligatoriu date ref la: beneficiarul contr., tipul serviciilor/activit prestate, perioada in care s-a realizat contr.; val contr, calit. Serv. prestate.-Pt. implementarea proiect. sunt necesari urmatorii experti: 4 experti cheie, cf pct 7.2 din Caietul de sarcini: Lider proiect ? coordonator;Expert management financiar;Expert tehnic 1;Expert tehnic 2-Experti non-cheie cf punctului 7.2.2 din caietul de sarcini ? Sectiunea II a Documentatiei de atribuireDecl pe propria raspundere privitoare la echipamentele, mijloacele fixe si alte dotari care vor fi asigurate pt indeplinirea contractuluiDecl privind sanatatea si protectia muncii,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2010 10:00
Locul: MADR, Bd. Carol I, nr 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare) prin PNDR 2007-2013, masura 143 ?Furnizarea de servicii de consiliere si consultanta pentru agricultori?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE Directia Generala Dezvoltare Rurala, Autoritate de Management pentru PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala.
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Tel. (+4) 021. 307.24.04, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021.307.86.06, Adresa internet (URL):  www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer