Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta acordata in vederea dezvoltarii capacitatii Autoritatii de Certificare si Plata pentru gestionarea eficienta a Instrumentelor Structurale


Anunt de participare numarul 69777/09.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd.MirceaVoda nr. 44, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel.+40 21 302 52 88, In atentia: Alexandra Dabu, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro, www.fonduri-ue.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta acordata in vederea dezvoltarii capacitatii Autoritatii de Certificare si Plata pentru gestionarea eficienta a Instrumentelor Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de consultanta in domenii cheie de activitate pentru Autoritatea de Certificare si Plata (control, certificare, management financiar si managementul resurselor umane, elaborarea raportarilor, pregatirea documentelor aferente intalnirilor/evenimentelor in vederea prezentarii si dezbaterii ghidurilor realizate si a manualelor imbunatatite.etc.), precum si asigurarea elementelor logistice legate de organizarea intalnirilor/evenimentelor mai sus mentionate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79414000-9-Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane (Rev.2)
79950000-8-Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv generalContractul urmareste imbunatatirea capacitatii institutionale a Autoritatii de Certificare si Plata. Astfel, imbunatatirea calitatii si eficientei activitatii Autoritatii de Certificare si Plata este foarte importanta pentru succesul procesului de absorbtiei al fondurilor, prin respectarea regulamentelor si cerintelor relevante pentru protejarea intereselor financiare ale bugetului national si bugetului Uniunii Europene.
Obiectiv specific-asigurarea de consultanta pentru Autoritatea de Certificare si Plata pentru activitatea de certificare, inclusiv realizarea unui ghid privind misiunile de control la fata locului si a unui ghid pentru completarea declaratiei de cheltuieli la nivelul Autoritatii de Certificare si Plata;
-asigurarea de consultanta pentru Autoritatea de Certificare si Plata pentru dezvoltarea managementului resurselor umane, inclusiv sprijin pentru implementarea strategiei existente privind resursele umane in cadrul ACP;
-asigurarea de consultanta pentru Autoritatea de Certificare si Plata in vederea dezvoltarii unei strategii privind resursele umane pentru perioada 2010 -2012;
-asigurarea de consultanta pentru Autoritatea de Certificare si Plata in vederea includerii in cadrul strategiei existente privind resursele umane a unor tehnici si metode privind motivarea si retinerea personalului;
-consultanta pentru realizarea managementului financiar la nivelul Autoritatii de Certificare si Plata, inclusiv pentru realizarea raportarilor la Comisia Europeana;
-consultanta pentru realizarea managementului financiar la nivelul Autoritatii de Certificare si Plata, inclusiv pentru realizarea raportarilor la Comisia Europeana;
-consultanta pentru asigurarea unui control eficient la nivelul Instrumentelor Structurale, in cadrul ACP;
-imbunatatirea sistemului si a manualului de proceduri al Autoritatii de Certificare si Plata pentru instrumentele structurale;
-consultanta privind realizarea unui ghid pentru managementul neregulilor, la nivelul ACP;
-consultanta privind realizarea unui ghid pentru gestionarea resurselor umane, la nivelul ACP;
-organizarea de intalniri/evenimente in vederea prezentarii si dezbaterii ghidurilor realizate, mai sus mentionate, precum si prezentarea strategiei privind resursele umane si a manualelor imbunatatite.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 642, 234.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 110.000 lei, fara TVA.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de StatModalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.
1)Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2)Declaratie pe propria raspundere a operatorului economic, din care sa rezulte ca nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
4)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
5)Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
6)Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181.
7)Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Lichiditatea generala (active circulante/datorii pe termen scurt) a ofertantului (in cazul unei asocieri, lichiditatea generala a fiecaruioperator economic asociat), pentru ultimul an financiar (2007)
2.2.1.2 Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie peste 100%.2.2.1.2 Sa fie de cel putin 3.400.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg: 2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2.3.1.2 Informatii privind experienta si pregatirea membrilor echipei de proiect propuse
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 si 2.3.1.2 va cauza excluderea candidatului.
2.3.3. Subcontractarea va fi permisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 2 proiecte de prestari servicii generale de consultanta, proiecte a caror valoare, sa reprezinte echivalentul a 1.700.000 lei/proiect(la cursul leu/euro mediu anual stabilit de BNR)Lider proiect-Expert controlExp. specif.-exp. de team leader pt. min 2 proiecte de AT in dom. admin. publ. in tari din Europa Centrala si de E; in min. 1 proiect in lucrul/colaborarea cu manag. de varf al admin. publ. implicat in manag. fin. al fond. Europ. in tari din Europa Centrala si de E, in proiectarea si implem.a sist. de control de tipul modelului COSO in cadrul struct. implicate in manag. fond.europ. (min.1 proiect);Expert manag. fin.Exp. Specif.: -exp. de consultant pt. min. 2 proiecte de AT cu act. privind elab. si implem. proced. de manag. fin., de consultant pt. min. un proiect de AT prin care au fost pregatite sist./proced.le necesare derularii FSC, in implem. a min. 2 proiecte cu componenta de elab. a proced.lor/ghidurilor privind manag. neregulilor in admin. publ.din tarile benef. de fond. UE;Expert certif. chelt.Exp. Specif.-exp. in implem. a min. 2 proiecte cu componenta de elab. a proced. /ghidurilor privind certif. chelt., manag. riscului si auditul intern in admin.publ. din tarile benef. de fond. UE, de consultant pt. min. 1 proiect de AT prin care au fost pregatite sist./proced. necesare derularii FSC si indrumare in dom. manag.ului fond. UEExpert HRExp. Specif.-exp. ca si consultant in dom. manag. publ.sau HR pt. min. 2 proiecte de AT in dom. admin. publ. in tari ale UE, ca si consultant pt. min. 1 proiect referitor la dezv. de strategii/programe in dom. HR in cadrul admin. publ. centrale, ca trainer in dom. manag. publ./HRCerintele detaliate sunt precizate in fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere financiara
30%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2009 11:00
Locul: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica 2007-2013 finantat din Fondul European de Dezvoltare regionala.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.76, Fax: -, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 2 si art. 280 alin. 5 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul de Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+4) 021 302 52 96, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro, www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2008 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer