Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta acordata tinerilor fermieri in vederea intocmirii planurilor de afaceri si a dosarului de aplicatie pentru accesarea masurii 112 Instalarea tinerilor fermieri.


Anunt de participare numarul 87779/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.(+4) 021. 307.24.04, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: (+4) 021.307.86.06/602, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta acordata tinerilor fermieri in vederea intocmirii planurilor de afaceri si a dosarului de aplicatie pentru accesarea masurii 112 Instalarea tinerilor fermieri.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract prestari servicii de consultanta acordat tinerilor fermieri in vederea intocmirii planurilor de afaceri si a dosarelor de aplicatie pentru accesarea masurii 112- Instalarea tinerilor fermieri (in conformitate cu cerintele Ghidului solicitantului pentru masura respectiva).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv specific:
Asigurarea de servicii de consultanta tinerilor fermieri in vederea intocmirii planurilor de afaceri si a dosarelor de aplicatie in vederea accesarii masurii 112- Instalarea tinerilor fermieri.
TOTAL VALOARE PROIECT:
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 36.288.590, 18LOTURI: Valoarea estimata/lot 1 fara TVA: 5.308.835, 00 LEI
Valoarea estimata/lot 2 fara TVA: 5.308.835, 00 LEI
Valoarea estimata/lot 3 fara TVA: 7.096.928, 26 LEI
Valoarea estimata/lot 4 fara TVA: 4.421.718, 97 LEI
Valoarea estimata/lot 5 fara TVA: 3.537.375, 18 LEI
Valoarea estimata/lot 6 fara TVA: 5.308.835, 00 LEI
Valoarea estimata/lot 7 fara TVA: 5.306.062, 77 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 36, 288, 590.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de buna execut in val de 5% din pret contract inche pt fiec lot, fara TVA si se constit prin instr de garant emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii 143 din cadrul PNDR 2007-2013 (fonduri comunitare).Modalitati de plata conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006).
Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Decl. privind calitatea de participant la procedura.
Certificat constatator eliberat de Of. Reg. Com. teritorial, pe raza caruia ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice - copie certificata de candidat conform cu originalul semnata si stampilata pe fiecare pagina (valabil la data depunerii candidaturii);
Certificat unic de inregistrare emis de Of. Reg. Com.- copie certificata de candidat conform cu originalul semnata si stampilata pe fiecare pagina.Pentru ONG-uri/persoane juridice non-profit se va depune extras emis de Autoritatile Competente in domeniu in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.
Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata:
- Statutul cu modificarile la zi- Procese verbale relevante.
Pentru pers. juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers. juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident copie insotita de traducere in lb romana legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media profitului net al candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2006, 2007 si 2008.
Declaratie privind fluxurile de trezorerie pentru anii 2006, 2007 si 2008.
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net trebuie sa fie pozitiva.Fluxurile de trezorerie ale candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) separat pe anii 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie pozitive.Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie minim 1850000 Lei/fiecare lot.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii
din ultimii 3 ani.
Resurse umaneInformatii privind experienta si
pregatirea membrilor echipei de proiect
propuse.
Se vor depune urmatoarele documente: - Lista expertilor cheie
- CV-urile expertilor cheie.
- Copii conforme cu originalul (semnate si stampilate de candidat) ale diplomelor de studii mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
- Copii conforme cu originalul (semnate si stampilate de candidat) ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/proiectele cerute.
- Declaratie de exclusivitate si disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in candidatura.Declaratie pe propria raspundere privitoare laechipamentele, mijloacele fixe si alte dotari care vor fi mobilizate (aflate in dotare sau inchiriate) pentru indeplinirea contractului prin care candidatul demonstreaza ca poate dispune de mijloacele fixe implementarii proiectului la dimensiunea si raspandirea teritoriala regionala/nationala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cuantumul total al contractelor de prestari servicii de asistenta tehnica si consultanta din domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale/regionale prestate in cadrul unuia sau mai multor contracte/proiecte, in ultimii 3 ani, sa fie de minim 1.650.000 lei/fiecare lot.Detalii in Fisa de date a achizitiei din documentatia de atribuire atasata.Pentru implementarea proiectului sunt necesari urmatorii experti cheie, conform punctului V.4, pct. 3 din etapa I a documentatiei de atribuire: Lider proiect- coordonatorExpert management financiarExpert tehnic 1Expert tehnic 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
art. 83 alin. (2) - (3) din OUG nr.34/2006 si Ord. ANRMAP nr.51/2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
a)Cap teh si prof- total contr asis teh si consult din dom agr prest/ 3 ani, sa fie de min 1650000lei/lot-60 pctb)Cap ec-fin-cifra med de afac /3ani va fi min1850000lei/lot-40 pct (algor fisa date
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
40%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor selectati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din fondurile masurii 143 din cadrul PNDR 2007-2013 (fonduri comunitare).Modalitati de plata conform clauzelor contractuale.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 332.1240, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319 5183, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020921, Romania, Tel.(+4) 021. 307.24.04, Email: [email protected], Fax: (+4) 021.307.86.06, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer