Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta de specialitate pe parcursul implementarii proiectului "Canalizare si statie de epurare, comuna Maracineni, judetul Buzau"


Anunt de participare numarul 37039/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARACINENI
Adresa postala: jud. Buzau, com. Maracineni, sat Capatinesti, str. Centrala C, nr. 96, Localitatea: Capatanesti, Cod postal: 127326, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.0238556547, In atentia: Nicoleta Porumboiu, Email: [email protected], Fax: 0238556788, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta de specialitate pe parcursul implementarii proiectului "Canalizare si statie de epurare, comuna Maracineni, judetul Buzau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si/sau locatia lucrarilor -comuna Maracineni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta tehnica pentru implementarea proiectului "Canalizare si statie de epurare, comuna Maracineni, judetul Buzau" - proiect finantat prin Administratia Fondului de Mediu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142100-7 - Servicii de gestionare a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
74262100-4-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru prestarea tuturor activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 134, 453RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 11.500 RON cu scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat prin Administratia Fondului de Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr.161/2003; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, in original sau in copie legalizata; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, in original sau in copie legalizata;Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa tribunal- autorizatie de functionare pentru persoanele fizice; Copie dupa certificatul de inregistrare; Copie dupa actul constitutiv (contractul de societate sau statutul societatii).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri;Bilanturile contabile din anii precedenti (2004, 2005 si 2006), vizate si inregistrate de organele competente; Contracte de referinta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul trebuie sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de minim 3.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indelinit de catre subcontractanti; Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Declaratie privind dotarile de natura tehnica de care ofertantul dispune; Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate; Respectarea standardelor referitoare la calitate;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa fi executat cel putin un contract de prestare servicii similare in valoare de minim 300.000 RON; trebuie sa faca dovada existentei a cel putin un unui inspector santier cu calificare lucrari edilitare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Maracineni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Maracineni
Adresa postala: Sat Capatinesti, str. Centrala C, nr. 96, comuna Maracineni, judetul Buzau, Localitatea: Capatinesti, Cod postal: 127326, Romania, Tel.0238-556547, Email: [email protected], Fax: 0238-556788, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 21:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer