Licitatie Publica - Consultanta de supervizare pentru implementarea proiectului "Sistem de management al traficului de nave pe Dunare si de informare asupra transportului pe ape interioare - RORIS"
Anunt de participare numarul 92685/30.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel.0241616104, Email: [email protected], Fax: 0241601996, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SIGURANTA NAVIGATIEI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta de supervizare pentru implementarea proiectului "Sistem de management al traficului de nave pe Dunare si de informare asupra transportului pe ape interioare - RORIS"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetele Constanta, Tulcea, Galati, Braila, Calarasi, Ialomita, Giurgiu, Teleorman, Dolj, Olt, Mehedinti, Caras-Severin
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de supraveghere a implementarii proiectului RORIS II, astfel incat obiectivele exprimate atat in cadrul proiectului de implementare RORIS II cat si in caietul de sarcini (pentru Consultanta de supervizare)sa fie atinse intocmai.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii similare cu respectarea prev.art. 122 lit j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 21.500 lei, echivalentul a 5.000 euro, garantia de buna executie 10 % din valoarea contractata excl. TVA (valabila 48 luni)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, POS-T Axa prioritara 3.2, contributia UE 71, 12% si Guvernul Romaniei de la bugetul central de stat 28, 88%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizare asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, Ofertantii vor avea ca obiect de activitate - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea - cod CAEN 7112, Copie Certificat inmatriculare, Certificat constatator emis de Of. Registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare in conf. cu prev. din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale, Informatii privind situatia financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pt. cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.204.000lei /280.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de personal minim necesar specializat pentru derularea in bune conditii a contractului(atat in perioada de implementare cat si in perioada de garantie) - 1.Project Manager - Expert coordonator sisteme informatice RIS integrate - 1 pers
2. Expert sisteme integrate de supraveghere a traficului naval - 1 pers
3. Expert sisteme de management in transporturi - 1 pers
4. Expert sisteme si retele informatice - 1 pers
5. Expert constructii civile - 1 pers
Cerintele obligatorii pentru fiecare expert sunt enumerate in fisa de date si in caietul de sarcini.
Informatii privind asigurarea cu personal incl. Lista cu expertii propusi, declaratie de angajament, exclusivitate si disponibilitate permanenta, Declaratie asupra formei de colaborare a expertilor cu firma ofertanta.
lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara :1.Finalizarea unui contract de consultanta pentru un sistem de supraveghere in domeniul naval, deja implementat, cu activitati similare celor care se vor desfasura in RoRIS 2 (livrari si instalari de echipamente, productia de software specializat, lucrari civile pentru infrastructura de comunicatii, pregatire personal destinat operarii).2. Finalizarea unui proiect de consultanta de supraveghere a traficului naval, in valoare totala deminim 645.000 lei, echivalentul a 150.000 EUR (cumulabil si din 3 proiecte din care cel putin unul de supraveghere a traficului naval;3. Finalizarea a minim un proiect de consultanta in domeniul serviciilor informatice si IT.4. Participarea in calitate de consultant la minim 3 proiecte cu finantare din fonduri europene a caror valoare totala sa fie de minim 19.350.000 lei, echivalentul a 4.500.000 euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: Organizare si metodologie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2010 13:00
Locul: Incinta Portului Constanta nr. 1, cladire ANR, etaj VIII, cam. 81
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si max 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala, Programul Operational Sectorial de Transport Axa prioritara 3.2 Imbunatatirea sigurantei traficului pe toate modurile de transport, contributia UE 71, 12%
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616103, Fax: 0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ANR
Adresa postala: incinta Port Constanta nr., Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0241616104, Email: [email protected], Fax: 0241616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 15:25