Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta economico-financiara, juridica si tehnica


Anunt de participare numarul 91537/27.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN FLORENTINA APOSTOL, Tel.021.305.55.30, In atentia: Elena Badoiu, Mirela Zoia, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta economico-financiara, juridica si tehnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta economico-financiara, juridica si tehnicapentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractelor de concesiune de lucrari publice pentru realizarea si operarea sistemului de parcari din municipiul Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66171000-9 - Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.2)
79111000-5-Servicii de consultanta juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta economico-financiara, juridica si tehnicapentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractelor de concesiune de lucrari publice pentru realizarea si operarea sistemului de parcari din municipiul Bucuresti, conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 306, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.de participare in suma de 73063 lei si de buna exec. in cuantum de 7%din val. contr., constiuite printr-un instrument de garantare emis de societate bancara sau de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite externe si buget local; plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.;
3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2007 cu modificarile si completarile ulterioare
6.Certificatul de inregistrare fiscala
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, Informatii privind cifra de afaceri si profitul,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin3 mil. euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii experienta similara, Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului 8 se vor atasa documente suport (recomandari, copii ale contractelor etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.
Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o parte beneficiara a prestarilor de servicii.
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect (O lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului, Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie, Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre expertii mentionati in oferta
Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii si acord sau o scrisoare preliminara de asociere
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
ISO-9001:2000 (sau echivalent)si EN 14001 :2004 (sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exec.in ultimii 3 ani cel putin 1 contr de serv de consult financ pt aut.publice in preg. si derul proc de atrib de contr. de lucr publ in dom.infrastr de transp public, printr-o forma de PPP.Contr tb sa fi avut o val min de 500 mil.de Euro.A finaliz in ult.3 ani cel putin 4 proiecte de asist.jurid in obt.de finantari(din care 3 tb sa fi fost finaliz.prin inch contr. de finantare cu o val. de min 80 mil.Euro fiecare).A realiz in ult.5 ani cel putin 8 SF pt realiz de lucr publ subterane, dintre care min. 4 SF pentru parcaje subterane cu o val de min.30 mil.fiecare (vezi doc)Min 4 experti cheie cu exp relevanta in ultimii 5 ani in contr de serv de consult financiara pt aut.publ in preg sau derul proc de atrib de contr de lucr publ in dom infr.de transp.public, printr-o forma de PPP, incl concesiune.Cel putin 1 expert cheie in cadrul echipei de proiect cu exp relevanta in asist in obt de finantare de partea imprumutatului. Exp.relev se traduce prin particip in calit de consultant juridic de partea imprumutatului in cel putin 3 proiecte de obt de finantare, cu o val de cel putin 80 mil. euro fiecare, in ultimii 3 ani.Cel putin 1 expert cheie in cadrul echipei cu exp relevanta, implicat in proiecte de consult pt aut publice cu competenta in dom achiz publice si concesiuni. Exp relevanta se traduce prin participarea ca expert juridic in cel putin 2 proiecte in domeniul legisl achiz publice si concesiunilor, in ultimii 3 ani.Minim 13 experticheie cu exp relevanta in proiectarea si realizarea SF, a studiilor de fundam a deciz de concesionare si verif ofertelor tehnicepentru dom din doc de atrib (exp.relevanta inseamna participarea ca expert in cel putin doua proiecte cu o valoare minima de 30 mil Euro fiecare, in ultimii 5 ani.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
2.1 Calitate si fezabilitate metodol. prin care este propusa implement.contr.
16%
Descriere: calitate si fezabilitate metod.
3.
2.2 Detaliere activit.prop.pt.ating.obiective.contr., cu stab.realista a term.pt.realiz.activ.pe care le va desf.consultant
16%
Descriere: Detaliere activitati
4.
2.3 Explicarea atingerii rezultatelor prin activitatile propuse, a relatiei inputuri-outputuri (gr. de corelare a acestora)
16%
Descriere: Explicare atingeri rezultate
5.
2.4 Fezabilitate per.si dur.activ.prop., luind in cons.per.organiz.si modalit.raport.prop.priv.stad.realiz.proi., mod.colect.-transm.benef.inf.confid.care pot infl.rezult.proc.atribuire a contr.
16%
Descriere: fezabilitate perioada si durata activit.
6.
2.5 Grad identif.si planif.etape semnif.in exec.contr.si calit.reflectarii rezult.in raportari cf.caiet
16%
Descriere: grad identificare si planificare etape
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2010 12:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Bd Regina Elisabeta nr. 47, et 1 cam 136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprez ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
S-au folosit prescurtari datorita limitarii ca numar de caractere; cerintele se regasesc complete in documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, et 1 cam 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 30 555 30, Email: [email protected], Fax: 021 30 555 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2009 17:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer