Licitatie Publica - Consultanta executie 3 loturi - STRAZI
Anunt de participare numarul 85027/22.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN FLORENTINA APOSTOL, Tel.021.305.55.30, In atentia: Carmen Apostol, Elena Badoiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta executie 3 loturi - STRAZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de consultanta pentru contractele de executie:
LOTUL 1 - Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai Bd. Aerogarii
LOTUL 2 - Reabilitare sistem rutier si linii de tramvai Sos. Iancului Sos. Pantelimon
LOTUL 3 - Penetratie Bulevardul Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de consultanta pentru contractele de executie:
LOTUL 1 - Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai Bd. Aerogarii
LOTUL 2 - Reabilitare sistem rutier si linii de tramvai Sos. Iancului Sos. Pantelimon
LOTUL 3 - Penetratie Bulevardul Timisoaraconform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 15, 116, 134.48RON
II.2.2) Optiuni
Da
art 122 lit.j din OUG34/2006 pt val.max.(lei fara TVA): 993172-LOT1, 5922030-LOT2, 642866-LOT3
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
78 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 15.000 lei LOT 1, 100.000 lei LOT 2, 10.000 lei LOT 3Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului exclusiv TVA, sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentarea Certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
Istoricul LitigiilorPrezentare in original Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentrudepunereaofertelor, deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului de Informatii generale completat cu informatii referitoare la:
datele de identificare ale operatorului economic;
rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
Angajament ferm tert sustinator cu formulare de eligibilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma rezultatelor exercitiilor financiare (conform formularului 6) pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva.Media cifrei de afaceri de afaceri pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de cel putin: 3.600.000 Lei pentru LOTUL 1, 23.000.000 Lei pentru LOTUL 2, 2.400.000 Lei pentru LOTUL 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor servicii de consultanta pentru realizare lucrari de infrastructura rutiera si feroviara pentru loturile 1 si 2 si lucrari de infrastructura rutiera pentru lotul 3, prestate in ultimii 3 ani (formularul 9.1), continand valori, perioade de prestare, beneficiari (inclusiv contracte in copie, recomandari).
Angajament ferm tert sustinator cu formulare eligibilitate
Informatii privind subcontractantiiPrezentarea unor documenteemisedeorganismenationalesau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001/ 2001 managementul calitatii ;In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat ISO 9001/ 2001, operatorul economic trebuie sa prezinte alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Prezentarea unor documente emise de organisme nationalesauinternationaleacreditatecareconfirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante la nivelul ISO 14001/ 2005. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat ISO 14001/ 2005, operatorul economic trebuie sa prezinte alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatieidesecuritatesisanatatein munca
Prezentarea uneideclaratii pe propria raspundere ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, va incheia o polita cu privirela asigurarea riscului profesional , pe care o va prezenta in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.
Prezentarea de documente emise de organisme nationalesauinternationaleacreditatecareconfirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante la nivelul ISO OHSAS 18001.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat ISO OHSAS 18001, operatorul economic trebuie sa prezinte alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al sanatatii si securitatii in munca.
Declaratie cu privire la dotarea tehnica a ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea pentru fiecare lot in parte a unei liste (formularul 9.2) cu unul pana la trei contracte de servicii de consultanta prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a finalizat cel putin: LOT 1 Cel putin un contract finalizat de supervizare de lucrari de infrastructura rutiera de cel putin 800.000 Lei in ultimii 3 ani in care conditiile de contract FIDIC sau similare au fost aplicate si cel putin un contract finalizat de supervizare lucrari de infrastructura feroviara in valoare de cel putin 800.000 Lei in ultimii 3 ani in care conditiile de contract FIDIC sau similare au fost aplicate;LOT 2 - Cel putin un contract finalizat de supervizare de lucrari de infrastructura rutiera de cel putin 4 mil Lei in ultimii 3 ani in care conditiile de contract FIDIC sau similare au fost aplicate si cel putin un contract finalizat de supervizare lucrari de infrastructura feroviara in valoare de cel putin 4 mil Lei in ultimii 3 ani in care conditiile de contract FIDIC sau similare au fost aplicate;LOT 3 - Cel putin un contract finalizat de supervizare de lucrari de infrastructura rutiera de cel putin 1.200.000 Lei in ultimii 3 ani in care conditiile de contract FIDIC sau similare au fost aplicate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 12:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Bd. Regina Elisabeta nr. 47, et 1 cam 136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ofertanti, cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, et 1 cam 136, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 30 555 30, Email: [email protected], Fax: 021 30 555 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2009 15:40