Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta executie Strapungere strada 1 Mai


Anunt de participare numarul 92420/18.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Elena Badoiu, Carmen Apostol, Tel.021.305.55.30, In atentia: Elena Badoiu, Carmen Apostol, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta executie Strapungere strada 1 Mai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta executie Strapungere strada 1 Mai
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta executie Strapungere strada 1 Mai
Valoarea estimata fara TVA: 348, 399RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplim cf art 122 lit j cu 50% din val. contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
78 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar participare in val de 3.500 lei si gar. buna exec 10% din val. contractul, prin instrument de garantare emisde o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata cu OP, fonduri buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
vezi pct. III 2.1.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura
2.2 Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
2.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
2.4 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
2.5 Istoricul Litigiilor
Certificat Constatator emis de ORC
Pt pers juridice straine doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoanajuridica, in cf cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentsi declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure:
- inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;
- in cazul asocierii va asigura legalizarea asociatiei;(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleInformatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani (cu bilanturi contabile)
Angajament ferm tert sustinator (cu Form. 3)
Obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatului (profit/pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2006, 2007, 2008) (conform formularului 6) trebuie sa fie pozitiva.Cifra anuala medie de afaceri sa fie minim 640.000 lei, pentru ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor contracte de supervizare lucraride infrastructura rutiera, prestate in ultimii 3 ani
Prezentarea unei liste (formularul 9.2) cu unul pana la trei contracte de servicii de consultanta prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca au fost derulate activitati de prestari servicii de consultanta ininfrastructurarutiera si anume cel putin un contract de supervizare lucrari de de infrastructura rutiera finalizate de minim320.000 lei (pragul valoric pentru experienta similara poate fi demonstrat prin insumarea valorilor mai multor obiective de investitii din cadrul aceluiasi contract care au avut ca obiect servicii de consultanta similare).
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise (recomandari in original) sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Lista va fi insotita de contractul/contractele la care se face referire in copie.
Angajament ferm tert sustinator (cu Form 3)
Informatii privind subcontractantiiStandarde de asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Informatii privind protectia muncii
Informatii privind asigurarile de risc profesionalStandardede sanatate si securitate in munca
Informatii privind dotarea tehnica a ofertantului
Informatii privind personalul propus de ofertant
Informatii privind masurile de responsabilitate sociala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei liste (formularul 9.2) cu unul pana la trei contracte de servicii de consultanta prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca au fost derulate activitati de prestari servicii de consultanta ininfrastructurarutiera si anume cel putin un contract de supervizare lucrari de de infrastructura rutiera finalizate de minim320.000 lei (pragul valoric pentru experienta similara poate fi demonstrat prin insumarea valorilor mai multor obiective de investitii din cadrul aceluiasi contract care au avut ca obiect servicii de consultanta similare).Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise (recomandari in original) sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Lista va fi insotita de contractul/contractele la care se face referire in copie.Se solicita asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) cel putin a : -unei retele informatice (hard si soft cu licenta) si de comunicare capabile sa asigure suportul pentru desfasurarea activitatilor legate de contract, cel putin un computer personal pentru fiecare membru al echipei de consultanta, Pentium 4 sau echivalent.- unor programe cu licenta, pentru managementul proiectului: Windows, Microsoft Office, Program de proiectare asistata pe calculator, Project Manager sau echivalent- statie topo totala- mijloace de transport necesare pentru realizarea scopului proiectului: mimim 2 autoturisme- laborator de incercare atestat gradul IICerintele minime pentru personal sunt prezentate in doc de atrib (din lipsa de spatiu disponibil in SEAP).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2010 12:00
Locul: bd Regina Elisabeta nr. 47 sect 5, cam. 136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavrololeos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios-Administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr. 47 cam 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 3055530, Email: [email protected], Fax: 021 3055530, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2009 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer