Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta in managementul investitiei, Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si executie lucrari pentru proiectul integrat :MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA ZORLENI, GRADINITA CU


Anunt de participare numarul 107401/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZORLENI
Adresa postala:  Localitatea Zorleni, com Zorleni, jud vaslui, Localitatea:  Barlad, Cod postal:  731202, Romania, Punct(e) de contact:  Vasile Rosca, Tel. 0235 425000, Email:  [email protected], Fax:  0235 425000, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta inmanagementul investitiei, Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si executie lucrari pentru proiectul integrat : MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA ZORLENI, GRADINITA CU TREI SALI DE GRUPA ? PROGRAM NORMAL ? IN LOCALITATEA ZORLENI, INVESTITII IN SCOPUL CONSERVARII MANIFESTARILOR TRADITIONALE LOCALE COMUNA ZORLENI, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Zorleni jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 : Consultanta managementul investitiei ; Lot 2 : Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si executie lucrari pentru obiectivele de investitii MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA ZORLENI, GRADINITA CU TREI SALI DE GRUPA ? PROGRAM NORMAL ? IN LOCALITATEA ZORLENI, INVESTITII IN SCOPUL CONSERVARII MANIFESTARILOR TRADITIONALE LOCALE COMUNA ZORLENI, JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor de Consultanta, Proiectaresi Executie pentru doua obiective ce fac parte din proiectul integrat: MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA ZORLENI, INVESTITII IN INFRASTRUCTURA SOCIALA ? GRADINITA CU TREI SALI DE GRUPA ? PROGRAM NORMAL ? IN LOCALITATEA ZORLENI, INVESTITII IN SCOPUL CONSERVARII MANIFESTARILOR TRADITIONALE LOCALE IN COMUNA ZORLENI, JUDETUL VASLUI
Valoarea estimata fara TVA: 8, 154, 771RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie Lot 1 = 1.000 lei , Lot 2 = 100.000 lei. Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru Lot 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 si 181, calitatea de participant la procedura, certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor, certificate constatatoare privind capacitatea de executare a activitatii profesionale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular privind informatii generale si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (FormularulB1 cu Anexa dun Sectiunea II - Formulare), Identificare financiara - Anexa la Formularul B1, copii ale bilanturilor contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, cu viza institutiilor abilitate. Pentru Lot 2 se solicita asigurare de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 3.000.000 RON .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sa fie egala sau mai mare de 100.000 lei pentru Lot 1 si de 16.000.000lei pentru Lot 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: Lotul I - se solicita prezentarea listei cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani (Formularul nr. 12E cu Anexa 1 ) din sectiunea Formulare si Modele , original.
Lotul II - se solicita prezentarea listei cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani (Formularul nr. 12E cu Anexa 1 ) din sectiunea Formulare si Modele si a listei cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr. 12E cu Anexa 1 ) din sectiunea Formulare si Modele- original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lotul I- Prezentarea a cel putin un contract de prestari servicii in valoare de minim 66.000 lei, ce au avut ca obiect managementul in implementarea unor proiecte finantate din fonduri europene, din care cel putin unul finalizat, avand ca beneficiar o institutie publica sau o autoritate publica locala.Valoarea totala, trebuie sa fie de cel putin80% din valoarea totala a proiectului integrat, respectiv de minim 7.177.876, 8 ron lei.Lotul IIServicii de proiectare , prin- Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari dedrumuriin valoare cumulata de cel putin 44.500lei( fara TVA ) ;
- Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de constructii de cladiriin valoare cumulata de cel putin 26.600lei( fara TVA)Executie lucrari , prin- Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel mult doua contracte similarede lucrari dedrumuriin valoare cumulata de minim 7.257.000 lei fara TVA.- Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract similarde lucrari de constructii de cladiriin valoare de minim 758.000lei fara TVA.Dovada experientei se va face , in toate cazurile, prin copii dupa contracte , procese verbale de receptieincheiate, pentru fiecare contract prezentat.Se va completa Anexa 2 la Formularul 12Edin Sectiunea II - Formulare , cu informatii privind contractele similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 10:00
Locul: Sediul B.R.M. Iasi, Calea Chisinaului nr. 27 , jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de atribuire, persoane imputernicite de ofertanti precum si alte persoane ce indeplinesc calitatea de invitati sau observatori din partea APDRP , Ministerul de Finante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala Romania = Masura 3.2.2.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Fax:  0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Zorleni, jud. Vaslui
Adresa postala:  localitatea Zorleni com. Zorleni jud. Vaslui, Localitatea:  Zorleni, Cod postal:  737635, Romania, Tel. 0235 425000, Email:  [email protected], Fax:  0235 425000, Adresa internet (URL):  www.zorleni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer