Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii aferenta "Lucraril de reabilitare poduri, podete si tuneluri de cale ferata SRCF BRASOV, CONSTANTA si TIMISOARA"


Anunt de participare (utilitati) numarul 129085/25.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice Proiecte Europene, Tel. 021/3158549, In atentia:  Doinita FIERARU, Email:  [email protected], Fax:  021/3192432, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii aferenta "Lucraril de reabilitare poduri, podete si tuneluri de cale ferata SRCF BRASOV, CONSTANTA si TIMISOARA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului pentru:
-SRCF BRASOV - LOTUL 1
-SRCF CONSTANTA - LOTUL 2
-SRCF TIMISOARA - LOTUL 3
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de consultanta se realizeaza pentru lucrarile la tunelurile, podurile si podetele de pe raza Sucursalelor Regionale de Cai Ferate Brasov - lotul l si Timisoara - lotul 3, si pentru podurile si podetele de pe raza Sucursalei Regionale de Cai Ferate Constanta - lotul 2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de consultanta si supervizare se realizeaza pentru: lotul 1 - 3 tuneluri, 3 poduri si podete; lotul 2 - 4 poduri si podete; lotul 3 - 2 tuneluri si 5 poduri si podete.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 847, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este: -14000 lei pentru lotul 1-3000 lei pentru lotul 2 si-11000 lei pentru lotul 3, iar garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat de Comisia Europeana(fonduri nerambursabile in proportie 69, 25% si de catre Guvernul Romaniei, prin bugetul de stat in proportie de 30, 75%).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificatul propriu de cazier judiciar valabil (dovada neincadrarii la art. 180 din OUG nr.34/2006 Formular A)- declaratia de neincadrare la art 181 din OUG nr.34/2006 Formular B1- declaratia de neincadrare la art 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 Formular B2- certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formular B3- Certificatul de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator ptr. pers. juridice straine in vederea confirmarii formei de inregistrare si a obiectului de actv. coresp. legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit emis de registru comertului- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- dovada privind IMM, daca e cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile din anii 2008, 2009, 2010 - informatii generale ? formular G-cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie: 2.820.700 lei pentru lotul 1; 617.060 lei pentru lotul 2 si 2.256.960 lei pentru lotul 3.
-document prin care sa se demonstreze ca are resurse financiare/acces la facilitati de creditare in valoare de: 352.588 Lei/82.829 euro pentru lotul 1; 77.133 lei/18.146 euro pentru lotul 2 si 282.120 lei/66.275 euro pentru lotul 3.
- lichiditatea generala pentru anul 2010 trebuie sa fie de minim 100%- angajament de sustinere economica si financiara, daca e cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara: 1 ctr. de consultanta/supervizare de lucrari de reabilitari /constructii a infrastructurii/suprastructurii feroviare de poduri sau tuneluri indeplinit in ultimii 3 ani sau
2 ctr. cumulate de consultanta/supervizare de lucrari de reabilitari /constructii a infrastructurii/suprastructurii feroviare de poduri sau tuneluri indeplinit in ultimii 3 ani ale caror valori sunt:
-pentru 1 ctr: 423.105 lei/99.395 euro ptr. lotul 1; 92.560 lei/21.775 euro ptr.lotul 2; 338.544 lei/79.530 euro ptr.lotul 3.
-pentru 2 ctr: 564.140 lei/132.527 euro ptr.lotul 1; 123.143 lei/29.033 euro ptr.lotul 2; 451.392 lei /106040 euro ptr.lotul 3.
Sustinerea tehnica si profesionala se face prin angajament ferm incheiat in forma autentica. Autorizatie/Agrement AFER;
Resurse umane:
-Expert 1 - studii superioare de lunga/scurta durata, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza, experientaa generala minim 5 ani in consultanta/supervizare lucrari de constructie in pozitii de coordonator de proiect/echipa in contracte cu specialitatile poduri sau tuneluri, experienta specifica minim 1 contract FIDIC sau similar FIDIC.-Expert 2 - studii superioare de lunga/scurta durata, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza, experienta generala minim 5 ani in consultanta/supervizare lucrari de constructie in pozitii de expert poduri, experienta specifica minim 1 contract.-Expert 3 - studii superioare de lunga/scurta durata, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza, experienta generala minim 5 ani in consultanta/supervizare lucrari de constructie in pozitii de expert tuneluri, experienta specifica minim 1 contract-Expert 4 - Autorizatie de la Inspectoratul de stat pentru poduri, tuneluri si cai ferate, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza
-Expert 5 - studii superioare de lunga/scurta durata, Autorizatie de la Inspectoratul de Stat in Constructii pt domeniile poduri si tuneluri, experienta generala 2 ani de diriginte de santier, experienta specifica minim 1 contract.
-Expert 6 - atestat, experienta generalaminim 5 ani; declaratia cu subcontractantii (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
metodologia si planificarea activitatii
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/664/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 12:00
Locul: Sediul CNCF, ,CFR"-SA, B-dul Dinicu Golescu nr.38, etaj 3, cam.38.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor in baza CI/BI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Fisa de date, caietele de sarcini, formularele si modelul de contract de servicii, sunt postate la anunt la rubrica "Documentatie si clarificari". Termenul de prestare a serviciului pe loturi este: pentru lotul 1 si 3 este de 38 luni, iar pentru lotul 2 este de 23 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40/021/4104641, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/4104642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF, ,CFR' SA - DIRECTIA ASISTENTA JURIDICA si RESURSE UMANE
Adresa postala:  Bulevardul DINICU GOLESCU NR.38, sector 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40/021/3151117, Fax:  +40/021/3151117, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer