Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii ? aferenta proiectelor de: "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov?Simeria, componenta a Coridorului IV Pan European pentru circula


Anunt de participare (utilitati) numarul 140731/27.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Blvd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Coman, Tel. +40 312199528/122204, In atentia: Daniela Coman, Email: [email protected], Fax: +40 213158549, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii ? aferenta proiectelor de: "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov?Simeria, componenta a Coridorului IV Pan European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h", sectiunea Coslariu-Simeria si Coslariu-Sighisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: RO12 - Centru
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor aferente contractelor de lucrari pentru reabilitarea si modernizarea Sectiunii 2 (Sighisoara ? Coslariu) si Sectiunii 3 (Coslariu ? Simeria. Sectiunea 2 Coslariu ? Sighisoara include trei contracte de lucrari aferente loturilor geografice ce vor acoperi lucrari civile in statii, terasamente si consolidari, poduri, podete, tuneluri, energoalimentare si telecomunicatii feroviare, iar Sectiunea 3 Coslariu ? Simeria include doua contracte pe lucrari aferente loturilor geografice similare, contracte ce vor trebui supervizate. Vor trebui supervizate si lucrarile din cadrul contractului pentru lotul de lucrari de executie insta-latii semnalizare, ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), centralizare electronica si Centru de Control Operational Simeria, aferent celor doua sectiuni cf Coslariu-Simeria si Coslariu-Sighisoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii ? aferenta proiectelor de: "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov?Simeria, componenta a Coridorului IV Pan European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h", sectiunea Coslariu-Simeria si Coslariu-Sighisoara conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 112, 587, 532RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
67 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2.200.000 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 2 din Sectiunea Formulare).Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este: 12.465, 875 lei.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatorieconomici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% dinvaloarea contractului (fara TVA)- pentru fiecare sectiune in parte. Modalitate de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf. art.90 alin (3) din HG 925/2006 modificata si completata. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune si Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formularul 3.1 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formularul 4.1 din Sectiunea Formulare;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formularul 6 din Sectiunea Formulare; pentru subcontractanti, daca este cazul, Formularul 13 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;
5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul 7 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: CristianGhibu, Sorin Trandafirescu, Corneliu Cretu, Sorin Gafitoi, Victor Alexandru, Monica Mihaileanu, Radu Victor Andronic, Leonard Papuc, Florin Tomescu, Liliana Navrapescu, Daniela Coman, Florina Mirica, Lavinia Bala, Luca Irimes, Roxana Dragomir, Manuela Badea.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata:
-Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat sibugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
- Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
2. Autorizari/Agremente eliberate de Autoritatea Feroviara romana - AFER pentru furnizarea de servicii feroviare de consultanta, supervizare. Conform prevederilor OMT 290/2000, Anexa 1, cap. II, art. 8, lit. a, precum si Anexa 5, cap. II, art. 8, lit. a, solicitantii de agremente tehnice, trebuie sa depuna la AFER cereri in acest sens, cereri ce primesc numere de inregistrare. Ca urmare, in vederea calificarii ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
a) Ofertantii care detin agremente AFER valabile vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vize.
b) Ofertantii straini care nu detin agremente AFER valabile, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
c) Ofertantii care nu detin agremente AFER sau orice alte documente doveditoare, vor depune un angajament ferm ce va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta se obliga sa obtina, fara niciun cost pentru autoritatea contractanta, pana la semnarea contractului toate autorizatiile/agrementele AFER necesare.d) Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizarilor/ agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.
In acest sens, se atrage atentia ofertantilor asupra necesitatii pregatirii din timp a documentatiilor necesare in vederea obtinerii de agremente AFER in termenele prevazute in OMT 290/2000.
Ofertantii vor fi obligati sa-si prelungeasca valabilitatea ofertelor si a garantiilor de participare pentru acoperirea si a situatiilor de mai sus. Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro.
In cazul asocierilor, cerintele trebuie indeplinite de catre toata asocierea impreuna cu subcontractantii prin cumul si corespunzator cu tipul lucrarilor ce urmeaza sa fie execute in cadrul contractului de catre fiecare in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii gen.cu declararea cifrei de afaceri in dom.de activ.aferent contr. pe ultimii 3 ani. Nivelul minim al cifrei medii de afacei in dom.de activ.aferent contr.pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de 220.000.000 lei.Se va completa Formularul 8 din Sect.Formulare.Ofertantii straini vor face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 LEI; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.Daca un grup de oper. ec. depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul 8 din Sect.Formulare. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conf.cu prev.legale benef. de red cu 50%.
2.Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec.onomica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conf.cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,
incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea
financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indepl de un sg sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara.Pentru demonstrarea experientei similare a ofertantului in contracte de servicii de supervizare pentru: lucrari de infrastructura feroviara/lucrari de reabilitare/modernizare/constructie noua a infrastructurii feroviare ofertantul trebuie sa prezinte, ca o cerinta minima obligatorie:
-o lista a principalelor servicii prestate in perioada 1 ianuarie 2009 - termenul limita de depunere al ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a maximum (2) doua documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii de supervizare duse la bun sfarsit* in valoare cumulata de cel putin 110.000.000 lei.
1.2.Experienta similara (continuare). Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: Anul 2009:1 euro=4, 2373 LEI;Anul 2010:1 euro=4, 2099 LEI;Anul 2011:1 euro=4, 2379 LEI;Anul 2012:1 euro=4, 4522 LEI.Valoarea serviciilor similare care va fi luata in considerare pentru experienta similara este valoarea corespunzatoare perioadei 1 ianuarie 2009 - termenul limita de depunere al ofertelor.*prin servicii duse la bun sfarsit, conform art.13 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, se intelege:
-servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta.
2.Ofertantul trebuie sa asigure o echipa, capabila sa sustina activitatile proiectului asa cum sunt mentionate in caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa prezinte lista cu expertii principali (Formular 10.2 din sectiunea Formulare).Cerintele minime pentru expertii cheie sunt:
2.1)(K1)Coordonatorul de Echipa(Ing FIDIC)
a) Studii si cerinte generale:
aa)absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer lucrari civile**.
ab)cunostinte bune de limba romana si/sau engl
b) Experienta specifica:
-minim 3 ani experienta in calitate de Coordonator de proiect/echipa?sau in pozitii similare(Manager proiect de consultanta/ supervizare lucrari de constr.), pentru contracte de servicii de consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare care au inclus cel putin trei dintre specialitatile: infrastr./suprastr. de cale ferata, lucrari de arta cai ferate, inst. de semnalizari, electrif./ energoalimentare, telecom.feroviare, lucrari de constr.civile de cale ferata, contracte derulate in conf.cu preved.cond.de Contract FIDIC sau similar FIDIC***(se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban).
Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl Form-12) sau angaj si copii liz?conform cu orig? ale dipl, atest, autoriz mention in CV.
2.2)(K1)Asistentul de Administrare Contract pentru sectiunea cf Coslariu-Simeria
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii super.de lunga durata cu diploma de inginer/economist;ab) cunostinte bune de limba romana si/sau eng
b) Exp.specif.: min.3 ani exp.in calit.de resp. pt.adm.activit.contr., resp.pt.cantit. masuratori, procesare certif.de plata interim. si finale si ordine de variatie, ptr.contract de serv.de consultanta/supervizare lucr.de constr.sau reabilit.care au inclus cel putin trei dintre specialit.: infrastr./suprastr.de cf, lucr.de arta cf, inst.de semnaliz., electrif./energoalim., telecom.ferov., lucr.de constr.civile de cf, contr.derul.in conf.cu prev.conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC***(se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directiv.europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV
2.3)(K1)Asistentul de Administrare Contract pentru sectiunea cf Coslariu-Sighisoara
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii super.de lunga durata cu diploma de inginer/economist;ab) cunostinte bune de limba romana si/sau eng
b) Exp.specif.: min.3 ani exp.in calit.de resp. pt.adm.activit.contr., resp.pt.cantit. masuratori, procesare certif.de plata interim. si finale si ordine de variatie, ptr.contract de serv.de consultanta/supervizare lucr.de constr.sau reabilit.care au inclus cel putin trei dintre specialit.: infrastr./suprastr.de cf, lucr.de arta cf, inst.de semnaliz., electrif./energoalim., telecom.ferov., lucr.de constr.civile de cf, contr.derul.in conf.cu prev.conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC***(se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directiv europene de interoperab. Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment.in CV.
2.4)(K1) Expert de ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), semnalizare, centralizare electronica, CCO si telecomunicatii
a) Studii si cerinte generale:
aa)absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer cu specialitate in profil electric/ electronic/ telecom.;ab)cunostinte bune de limba romana si/sau eng.
b)Experienta specifica:
- Minim 3 ani experienta in calitate de expert de semnalizare, ERTMS(ETCS nivel 2 + GSMR) si telecomunicatii pentru Contracte de servicii de consultanta/supervizare lucrari de constructii sau reabilitare, care au inclus specialitatile: instalatii de semnalizari, centralizare electronica, telecomunicatii CF, ERTMS nivel 2 + GSMR, Centrul de Control Operational, astfel incat sa fie acoperite toate specialitatile mentionate (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban).Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV.
2.5)(K1) Expert instalatii electrice (energoalimentare)
a)Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer cu specialitatea electric /energetic sau echivalent;
ab)cunostinte bune de limba romana si/sau engleza.
b)Experienta specifica:
-Minim 3 ani experienta in calitate de expert instalatii electrice / energoalimentare pentru contracte de servicii de consultanta / supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare care au inclus specialitatile: electrificare / energoalimentare (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directivele europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV.
2.6)(K1) Expert de exploatare feroviara
a)Studii si cerinte generale: aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer absolvent al unei facultati tehnice, avand specializ. ?trafic? sau echivalent. In cazul in care expertul a absolvit o facultate echivalenta, va trebui sa faca dovada echivalarii cu specialitatea mentionata anexand extrase din documente oficiale.ab)cunostinte bune de limba romana si/sau engleza.b)Experienta specifica: min.3 ani exp in contract/contracte de consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare care au inclus cel putin una dintre specialitatile: infra/suprastructura de cale ferata, lucrari de arta cai ferate, instalatii de semnalizari sau in exploatare feroviara (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si trans interurban) care a respectat normele AGC, AGTC si direct europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV
2.7)Expert Tunela) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer lucrari civile** sau in specialitati de inginerie ce au legatura cu lucrari pentru tunele (Inginer Geotehnic sau Minier sau similar). In cazul in care expertul a absolvit o facultate echivalenta, va trebui sa faca dovada echivalarii cu specialitatea mentionata anexand extrase din documente oficiale.
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
- minim 3 ani experienta in calitate de expert tunel pentru contracte de servicii de consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare care au inclus specialitatea lucrari tunele feroviare (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directivele europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12)sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV.
2.8)(K1) Expert feroviar de infrastructura-suprastructura (inginer asistent) pentru lotul geografic Simeria-Vintu de Josa)a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer lucrari civile**
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
- minim 3 ani experientain calitate de expert infrastructura ? suprastructura pentru contracte de servicii de consultanta / supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare lucrari intretinere care au inclus specialitatea infrastructura / suprastructura de cale ferata (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directivele europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV.
2.9)(K1) Expert feroviar de infrastructura-suprastructura (inginer asistent) pentru lotul geografic Vintu de Jos-Coslariu
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer lucrari civile**
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
- minim 3 ani experientain calitate de expert infrastructura ? suprastructura pentru contracte de servicii de consultanta / supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare lucrari intretinere care au inclus specialitatea infrastructura / suprastructura de cale ferata (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directivele europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 14) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV.
2.10)(K1) Expert feroviar de infrastructura-suprastructura (inginer asistent) pentru lotul geografic Coslariu-Micasasa
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer lucrari civile**
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
- minim 3 ani experientain calitate de expert infrastructura ? suprastructura pentru contracte de servicii de consultanta / supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare lucrari intretinere care au inclus specialitatea infrastructura / suprastructura de cale ferata (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directivele europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 14) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV.
2.11)(K1) Expert feroviar de infrastructura-suprastructura (inginer asistent) pentru lotul geografic Micasasa-Atel
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer lucrari civile**
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
- minim 3 ani experientain calitate de expert infrastructura ? suprastructura pentru contracte de servicii de consultanta / supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare lucrari intretinere care au inclus specialitatea infrastructura / suprastructura de cale ferata (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directivele europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 14) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV.
2.12)(K1) Expert feroviar de infrastructura-suprastructura (inginer asistent) pentru lotul geografic Atel-Sighisoara
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer lucrari civile**
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
- minim 3 ani experientain calitate de expert infrastructura ? suprastructura pentru contracte de servicii de consultanta / supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare lucrari intretinere care au inclus specialitatea infrastructura / suprastructura de cale ferata (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban), care a respectat normele AGC, AGTC si directivele europene de interoperabilitate.Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 14) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment. in CV.
2.13)(K1)Reprezentantul Inginerului pentru Contractul de lucrari de instalatii semnalizare, ERTMS(ETCS nivel 2 + GSMR), centralizare electronica, Centru Control Operational pentru sectiunea Coslariu-Simeria
a)Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer cu specialitate in profil electric/electronic/telecomunicatii;
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.b) Experienta specifica: min 3 ani exp.in calitate de expert de semnalizare, ERTMS(ETCS nivel 2 + GSMR) si telecomunicatii pentru contracte de servicii de consultanta/supervizare lucrari de constructii care au inclus specialitatile: instalatii de semnalizari, centralizare electronica, telecomunicatii cf, ERTMS (ETCS nivel 2+GSMR), astfel incat sa fie acoperite toate specialitatile mentionate (se exclud domeniile tramvai, metrou, trans usor si trans interurban).Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment.in CV.
2.14)(K1)Reprezentantul Inginerului pentru Contractul de lucrari de instalatii semnalizare, ERTMS(ETCS nivel 2 + GSMR), centralizare electronica, pentru sectiune Coslariu-Sighisoara
a)Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer cu specialitate in profil electric/electronic/telecomunicatii;
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica :
- minim 3 ani experienta in calitate de expert de semnalizare, ERTMS(ETCS nivel 2 + GSMR) si telecomunicatii pentru contracte de servicii de consultanta/supervizare lucrari de constructii care au inclus specialitatile: instalatii de semnalizari, centralizare electronica, telecomunicatii cf, ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), astfel incat sa fie acoperite toate specialitatile mentionate (se exclud domeniile tramvai, metrou, transport usor si transport interurban).Ofert.va depune: CV-Form 11, Decl-Form 12) sau angaj si copii liz.?conf cu orig? ale dipl, atest, autoriz ment.in CV
2.expertii cheie (continuare)
** prin ?lucrari civile? se va intelege profilul privind infrastructura de: constructii civile, industriale, transporturi, alte constructii, amenajari sau instalatii legate de infrastructurile mentionate. Sintagma ?constructii civile? este folosita in sensul de ?civil works? in conformitate cu practicile UE, reprezentand toate specializarile care pot fi asimilate acestei categorii.***similar FIDIC -un contract de supervizare poate fi considerat similar cu unul desfasurat in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC, daca: - Supervizorul este considerat a fi independent sau impartial, - Supervizorul verifica: - Calitatea lucrarilor executate si conformitatea acestora cu proiectul si specificatiile;
- Conformitatea cu programul de executie a lucrarilor;
- Respectarea obligatiilor contractuale ale Partilor;
- Supervizorul certifica valoarea lucrarilor executate, spre efectuarea platii de catre Beneficiar.
3.Ofertantul va depune o declaratie (Formularele 10 si 10.1 din Sectiunea Formulare) in original, privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.
4.Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea
acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind exp. sim va fi indepl.de un sg. sust.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri(ISO 9001:2008
sau echivalent).Ofertantul va prezenta: - certificat, documente, alte dovezi.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna,
aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru
partea din contract pe care acesta o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
20%
Descriere: Identif., descrierea si argumentarea riscurilor suplimentare care pot afecta executia contr. Oferta se va puncta astfel: ptr 2 riscuri suplim cu descrierea acestora si argumentarea modului in care aceste riscuri suplimentare (fata de cele identificate in caietul de sarcini) afecteaza executia contractului-5 pct., ptr.3 riscuri suplim.cu descrierea acestora si argumentarea modului in care aceste riscuri suplimentare (fata de cele identificate in caietul de sarcini) afecteaza executia contractului-10 pct., ptr 4 sau mai multe riscuri suplim.cu descrierea acestora si argumentarea modului in care aceste riscuri suplimentare (fata de cele identificate in caietul de sarcini) afecteaza executia contractului-20 pct. Nu se acorda punctaj intermediar.
3.
Oferta tehnica
20%
Descriere: Planul de management al riscurilor (cele din caietul de sarcini si riscurile suplim.identificate): evaluarea riscurilor, prioritizarea riscurilor, plan de masuri de prevenire si de reducere a impactului. Pentru ofertele in care s-au identificat riscuri suplim. se acorda: 5 pct ptr. prez.unui plan de management cuprinzand toate detaliile corespunzatoare pentru 2 riscuri suplim, 10 pct ptr. prezentarea unui plan de management cuprinzand toate detaliile corespunzatoare pentru 3 riscuri suplim., 20 pct. ptr. prezentarea unui plan de management cuprinzand toate detaliile corespunzatoare pentru 4 sau mai multe riscuri suplim. Nu se acorda punctaj intermediar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2013 12:00
Locul: Compania Nationala de Cai Ferate, Blvd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai oferantilor care vor prezenta BI/CI sau pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere (Formularul 15 din sectiunea Formulare), care va include, obligatoriu, si urmatoarele clauze: toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentruexecutia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in asociatie/consortiu pe intreaga durata a contractului. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere.In cazul in care operatorii economici au acelasi punctaj va fi desemnat castigator acel operator economic care prezinta oferta financiara cea mai mica.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila in SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii prevederilor Legii 455/2001 privind semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile, in conformitate cu art. 256^2 a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2012 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer