Licitatie Publica - Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii aferenta ?Lucrarilor de reabilitare a podurilor de cale ferata peste Dunare ? km 152+149 si km 165+817, linia CF Bucuresti ? Constan
Anunt de participare (utilitati) numarul 142763/27.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Marin Valentin, Tel. +40 213192433, In atentia: d-lui Marin Valentin, Email: [email protected], Fax: +40 213158549, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatiiaferenta ?Lucrarilorde reabilitare a podurilor de cale ferata peste Dunare ? km 152+149 si km 165+817, linia CF Bucuresti ? Constanta, SRCF Constanta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Raza de activitate a SRCF Constanta, linia de cale ferata Bucuresti-Constanta, pod km 152+149 si pod km 165+817.
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul care face obiectul prezentei licitatii cuprinde supervizarea lucrarilor de reabilitare/modernizare a celor doua poduri peste Dunare, pod Borcea km 152+149 si pod Cernavoda km 165+817, lucrari executate pe linie dubla, in conditiile asigurarii derularii circulatiei feroviare in zona lucrarilor pe intreaga perioada a executiei acestora. Ca urmare a realizarii lucrarilor de reabilitare propuse, cele doua poduri feroviare, vor putea fi utilizate fara restrictii semnificative de viteza si tonaj, ceea ce va conduce la reducerea timpului afectat transportului, se vor imbunatati conditiile de siguranta in transportul feroviar pe sectorul Bucuresti-Constanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii: Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii aferenta obiectivelor ?Lucrari de reabilitare a podurilor de cale ferata peste Dunare ? km 152+149 si km 165+817, linia CF Bucuresti ? Constanta, SRCF Constanta?, va asigura rolul de Inginer FIDIC in sensul prevederilor contractului FIDIC de lucrari, conform contractului de servicii, si conform conditiilor OMTI nr. 1034/2011 si generale (HG 1405/2010, anexa nr.2).
Valoarea estimata fara TVA: 4, 848, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributie nerambursabila de la CE 85% si Buget de stat 15%; Contributie buget de stat pentru acoperire cheltuieli cu TVA (cheltuieli eligibile conform legislatiei nationale in domeniul fiscal).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: Cristian Ghibu, Sorin Trandafirescu, Victor Alexandru, Monica Mihaileanu, Victor Radu Andronic, Marius Corduneanu, Andreea Chirita, Cristina Petrescu, Iuliu Florin Tomescu, Florina Mirica, Daniela Coman, Adriana Ionescu, Lavinia Bala, Valentin Marin, Dimtrios Sophocleous. (Formularul 7).
Declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art.180 (Formularul 3.1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c1, lit. d) si e) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul 4.1).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c1 si lit. d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul( Formularele 3.2 si 4.2).
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 (Formular 5).Indeplinirea obligatiilor de plata bugetare: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Depunerea documentelor solicitate privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare care atesta ca nu au datorii, iar in cazul in care acestea exista se va depune dovezile reesalonarii acestora: Conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in copie; toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in copie. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste cerinte obligatorii, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator) - Formularul 6, in care se va mentiona calitatea de participant la procedura, partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le execute si datele de recunoastere ale acestora. Inscrierea in registrul comertului sau al profesiei: a)Pentru persoanele juridice/fizice romane:
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate autorizat al ofertantului pentru activitati de tipul celor supuse prezentei procedurii de achizitie publica.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b)Persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului propus a fi pe primul loc, inainte de finalizarea Raportului procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constator in original/copie legalizata.Cerinte obligatorii: Se depun documentele de mai sus in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; traducerea autorizata in limba romana (unde este cazul).Nota: a) Documentele privind capacitatea de exercitate a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre terti sustinatori;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Agrement Tehnic Feroviar eliberat de Autoritatea Feroviara romana - AFER pentru furnizarea de servicii feroviare de consultanta/supervizare:
Conform prevederilor OMT 290/2000, Anexa 1, cap. II, art. 8, lit. a, precum si Anexa 5, cap. II, art. 8, lit. a, solicitantii de autorizatii/agremente tehnice, trebuie sa depuna la AFER cereri in acest sens, cereri ce primesc numere de inregistrare.Ca urmare, in vederea calificarii, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
a) Ofertantii care detin autorizatii/agremente AFER aflate in termen valabilitate vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vize.
b) Ofertantii straini care nu detin autorizatii/agremente AFER valabile, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
c) Ofertantii romani si straini care nu detin autorizatii/agremente AFER sau orice alte documente doveditoare, vor depune un angajament ferm ce va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta se obliga sa obtina, fara niciun cost pentru autoritatea contractanta, toate autorizatiile/agrementele AFER necesare pana la semnarea contractului. Semnarea contractului este conditionata de prezentarea documentelor mai sus mentionate. In caz contrar, autoritatea contractanta poate opta pentru aplicarea prevederilor art.204 alin. (11) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul daca este cazul -detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul 8) din care sa rezulte media cifrei de afaceri in domeniul contractului, pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim 7.300.000 lei (fara TVA). Ofertantul va face conversia la cursurile valutare medii comunicate de BNR pentru ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Tertul sustinator (daca este cazul) va depune Declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art. 181 lit a, c1 si d din OUG 34/2006 cu modificari si completari (Formular 4.1, Formular 4.2, ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va dovedi ca are disponibil suficient personal (angajat/contract de colaborare/angajamente/acorduri de colaborare) si cadre de conducere, pentru care va intocmi o ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani?. Se va prezenta Formularul 10 si Formularul 21 pentru tertul sustinator tehnic si profesional (daca este cazul) in original.
Modalitatea de indeplinire
.
Experienta similara a ofertantului.
In acest sens, ca cerinta minima obligatorie, ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in perioada 01 ianuarie 2010 - termenul limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, si prezentarea unui numar maxim de doua documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii de supervizare lucrari de infrastructura/suprastructura feroviara in valoare cumulata de minim 4.000.000 lei.(Formularul 9).Ofertantul va prezenta si lista de informatii privind experienta similara (Formularul 9.1).
Modalitatea de indeplinire
a) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (Formular 20), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul ferm va fi depus in original.b) Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 si va depune in acest sens Formularul 3.2, si a prevederilor art. 181 lit a), c1), si d) din OUG 34/2006) si va depune in acest sens Formularul 4.2.
c) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
d) Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006.In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autoritatea contractanta se poate preleva de dispozitiile art.11 alin.(3) din HG 925/2006.
1. Expert cheie: EXPERTPODURI - COORDONATOR ECHIPA/SEF ECHIPA CONSULTANTA
a) Studii si cerinte generale:
- absolvent de studii superioare cu diploma de inginer constructii civile*
- cunostinte bune de limba romana si / sau engleza
b) Experienta profesionala generala:
- minim 3 ani experienta in inginerie constructii civile*c) Experienta specifica:
- experienta profesionala in calitate de expert, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit***similar cu cel care face obiectul prezentei documentatii de atribuire, derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC****.
Ofertantul va depune: CV - Formular 11, Declaratie de disponibilitate Formular 12 sau angajament de participare, si copii lizibile ?conform cu originalul? ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor mentionate in CV.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune o lista cu expertii cheie implicati in derularea contractului (Formularul 10.2).
2. Expert cheie: EXPERTPODURIa) Studii si cerinte generale:
- absolvent de studii superioare cu diploma de inginer constructii civile*;
- cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta profesionala generala:
- minim 3 ani experienta in inginerie constructii civile*
c) Experienta specifica:
- experienta profesionala in calitate de expert de poduri in echipa de consultanta/supervizare lucrari de constructii/reabilitare a infrastructurii/suprastructurii feroviare** care a inclus si specialitatea poduri, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit*** .
Ofertantul va depune: CV - Formular 11, Declaratie disponibilitate Formular 12 sau angajament de participare, si copii lizibile ?conform cu originalul? ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor mentionate in CV.
Modalitatea de indeplinire
.
3. Expert cheie: EXPERTPENTRU CANTITATI, MASURATORIa) Studii si cerinte generale:
-absolvent de studii superioare cu diploma de inginer constructii civile*
- cunostinte bune de limba romana si/sau engleza
b) Experienta profesionala generala:
- minim 3 ani experienta in inginerie constructii civile*
c) Experienta specifica:
- experienta profesionala in calitate de expert responsabil pentru cantitati, masuratori, probe, teste de laborator si calitate, in pozitii de expert in echipa de consultanta/supervizare lucrari de constructii/reabilitare a infrastructurii/suprastructurii feroviare** care a inclus si specialitatea poduri, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit***.
Ofertantul va depune: CV - Formular 11, Declaratie disponibilitate Formular 12 sau angajament de participare, si copii lizibile ?conform cu originalul? ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor mentionate in CV.
Modalitatea de indeplinire
.
4. Expert cheie: INSPECTOR PENTRU ASIGURAREA CALITATII SI MATERIALEa) Studii si cerinte generale:
-absolvent de studii superioare cu diploma de inginer constructii civile*
- cunostinte bune de limba romana si / sau engleza
- atestat pentru expert tehnic de calitate sau decizia de numire in functia de expert tehnic de calitate
b) Experienta profesionala generala:
- minim 3 ani experienta in inginerie constructii civile*
c) Experienta specifica:
- experienta profesionala dovedita prin participarea in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit***, in calitate de responsabil pentru asigurarea calitatii, materiale, probe, teste de laborator in pozitii de expert in echipa de consultanta/supervizare lucrari de constructii/reabilitare a infrastructurii/suprastructurii feroviare** care a inclus si specialitatea poduri.
Ofertantul va depune: CV - Formular 11, Declaratie de disponibilitate Formular 12 sau angajament de participare, si copii lizibile conform cu originalul ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor mentionate in CV.
Modalitatea de indeplinire
.
* prin ?constructii civile? se va intelege profilul privind infrastructura de: constructii civile, industriale, transporturi, alte constructii, amenajari sau instalatii legate de infrastructurile mentionate. Sintagma ?constructii civile? este folosita in sensul de ?civil works? in conformitate cu practicile UE, reprezentand toate specializarile care pot fi asimilate acestei categorii.
Ofertantul va depune o lista cu expertii principali implicati in derularea contractului (Formularul 10.2).
Modalitatea de indeplinire
.
** prin experienta similara sau in domeniul infrastructurii feroviare se intelege strict experienta in infrastructura feroviara asa cum este definita aceasta in OMT 290/2000.
Modalitatea de indeplinire
.
*** prin formula ?servicii duse la bun sfarsit?, se inteleg servicii receptionate partial, sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii, sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie.
Modalitatea de indeplinire
.
**** Un contract de supervizare poate fi considerat similar cu unul desfsurat in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC, daca: Supervizorul verifica: a)Calitatea lucrarilor executate si conformitatea acestora cu proiectul si specificatiile;b)Conformitatea cu programul de executie a lucrarilor;c)Respectarea obligatiilor contractuale ale Partilor;Supervizorul certifica valoarea lucrarilor executate, spre efectuarea platii de catre Beneficiar;Supervizorul emite modificari (specificatii tehnice sau altele);Supervizorul analizeaza revendicarile Partilor si emite decizii in privinta modului de solutionare a acestora.
Modalitatea de indeplinire
.
Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica.Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.Ofertantii trebuie sa declare toti subcontractantii indiferent de procentul de subcontractare si toate datele de recunoastere a subcontractantilor (daca este cazul).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa si prezenta Formularul 13.
Cerificat de calitate SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Cerificatului de calitate SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat, sau echivalent. Nota: Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va indeplini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/1769/27.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2013 12:30
Locul: Bucuresti sector 1 B-dul Dinicu Golescu nr. 38 Palat CFR etj 3 camera 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie BI/CI/pasaport.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul urmareste obiectivele Domeniului Major de Interventie 2 ? Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare de-al lungul Axei Prioritare TEN-T 22 din cadrul Axei Prioritare 1 a POS-T - Modernizarea si dezvoltarea axelor prioritare TEN-T in scopul dezvoltarii unui sistem durabil de transport si integrarii acestuia in retelele de transport ale Uniunii Europene.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
VI.3) Alte informatii
Limba care guverneaza contractul este limba romana.Toate comunicarile intre Prestatorul de Servicii si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana.Ca urmare consultantul va include in onorariile expertilor costurile traducatorilor autorizati(daca este cazul).Toate documentele ofertei in alta limba, vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana. In cazul ofertelor declarate conforme care prezinta preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis sigilat, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului propus a fi pe primul loc, inainte de finalizarea Raportului procedurii de atribuire, prezentarea de documente relevante care sa demonstreze experienta profesionala generala si cea specifica mentionata in CV-urile depuse in oferta ale expertilor cheie. Serviciile de asistenta tehnica din partea proiectantului vor fi subcontractate de Consultant cu respectarea legislatiei in vigoare.Cerintele referitoare la activitatea de asistenta tehnica se gasesc la cap.4.2.6 din caietul de sarcini. In anexa C la caietul de sarcini sunt prezentate clauzele contractuale obligatorii aferente contractului de subcontractare a Asistentei tehnice din partea proiectantului pe perioada desfasurarii lucrarilor de reabilitare a celor doua poduri de cale ferata peste Dunare.Serviciile de publicitate vor fi achizitionate de Consultant cu respectarea legislatiei in vigoare.Cerintele referitoare la activitatea de publicitate se gasesc la cap.4.2.7 din caietul de sarcini.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere (Formularul 15), care va include, obligatoriu si urmatoarele clauze: toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in asociatie/consortiu pe intreaga durata a contractului.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila in SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii prevederilor Legii 455/2001 privind semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 16:55