Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta in management pentru proiectul: ?Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare


Anunt de participare numarul 129234/25.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA JUDETEANA CONSTANTA
Adresa postala:  STR.NICOLAE IORGA NR.89, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900587, Romania, Punct(e) de contact:  Ciorbaru Daniela, Tel. 0241/481609, Email:  [email protected], Fax:  0241/481641, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta in management pentru proiectul: ?Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consultanta in management pentru proiectul ?Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare?, Autoritatea de Sanatate Publica a Judetului Constanta
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumire contract ?Consultanta in management pentru proiectul: ?Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta in management pentru proiectul ?Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare?, Autoritatea de Sanatate Publica a Judetului Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 20000 lei, garantia de participare va fi constituita in etapa a II a
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si alte surse de finantare constituite in conditiile legii, cum ar fi imprumuturi, granturi, etc.conform fisa de date
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare informatii generale
bilant contabil
Media cifrei de afaceri a candidatului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010.Se va completa Formularul nr. 3.2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate de organele competente.Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 4.200.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare lista privind principalelel prestari, incheierea de contracte similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii prestate in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte servicii similare in cadrul carora au fost prestate servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini cu un nivel minim de 2100000 leiPentru indeplinirea cerintei privind nivelul minim al experientei similare se accepta prezentarea a maxim 3 contracte distincte, care sa cuprinda servicii de management al proiectelor, din care cel putin 1 contract sa fie pentru managementul unui contract de formare profesionala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
sel canPc=Pct+Pcp, exper sim=30pct, 2100000-3100000 10pct, 410000 20pct,
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer